MuscleMeat

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia

Bezoekers in dit topic

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
23 dec 2007
Berichten
4.825
Waardering
410
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Via ''john'' van het andere forum ff gekopieërd:



Zojuist hebben we het nieuws gekregen dat Ed van Amsterdam is uitgenodigd voor deelname aan de Olympia!

Iedereen was dusdanig onder de indruk van zijn fysiek dat hij een wild card heeft gehad van mr Manion himself.

Werk aan de winkel nu.
 
Wow, dat is goed nieuws. Een dutchman op het hoogste podium. Dat alleen al is een flinke prestatie!
 
Super nieuws!
 
Hulde aan Edje! Mooie prestatie.
 
Goed gedaan dan van Edje.
 
Zo! dat had ik niet (meer) verwacht na de relatief lage plaatsing van de laatste wedstrijd.

Super nieuws! Goed voor het Nederlandse BB!
 
dat is raar
 
Wow :eek: :cool:

Prachtig voor Ed van Amsterdam. Puur objectief bekeken is hij internationaal imo een beetje een vreemde eend in de bijt.
Hij is monstergroot, een aparte fysiek (die mij persoonlijk best wel aanspreekt), beetje vreemde posings, leuke uitstraling en entertained het publiek.
Mogelijk dat dit ermee te maken heeft.

Maar het is em iig gegund. ;)
 
tof voor hem. Een mooie ervaring denk ik zo
 
Vind het maar een beetje vreemd. Denk niet dat hij hoog zal eindigen. Toch heeft hij het wel verdiend.
 
Vind het maar een beetje vreemd. Denk niet dat hij hoog zal eindigen. Toch heeft hij het wel verdiend.
sluit me hier bij aan
zeker niet een favoriet fysiek maar respect voor ed
 
hij mag wel wat doen aan de grote hoeveelheid vocht rond zijn middel, een smaller middel en meer massa op de armen brengt hem misschien een plaatsje.
 
wel een bekroning op jaren lang afzien!Alleen wel vaag!
 
Onverwacht, maar natuurlijk super voor hem. Op het podium staan bij de olympia, al wordt je laatste, dat moet super zijn.
 
Volgens mij is dit de eerste keer, sinds de invoering van het systeem dat alleen de top zich plaatst m.b.t. gp's, AC, Mr.O, dat er een wildcart wordt gegeven aan een atleet;)....opmerkelijk want volgens mij heeft Ed zelfs nog nooit een top 10 gehaald, geweldig natuurlijk dat de eer in deze aan Ed toekomt:cool:.

Eerste keer in 20 jaar volgens mij ook dat er een Nederlander op het Mr.O podium staat, misschien ook wel een commerciele keuze omdat er zo meer een link is naar Europa en Ed heeft natuurlijk een goede naam.

Helemaal top !...maar ben best nieuwsgierig hoe dit mogelijk is:D.
 
oke apart. Maar wel super. Een nederlander op de mr O.
 
Back
Naar boven