Fitness Seller

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia

Bezoekers in dit topic

Congrats Ed! Wat een beloning :thumbs:
 
Heren toch, Ed van Amsterdam zijn bruining was NIET goed geregeld op de mr. Olympia is niemand dat opgevallen? In de juryrapporten is duidelijk te lezen als zijn bruining goed was geregeld hij als 8 of 9e was geeindigd.
Daar kon hij zelf helemaal NIKS aan doen omdat iemand dat ter plekke zou regelen en niet gedaan heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog een vette pic voor de wedstrijd.
Ed zet hem op beest!

Z'n tanning op de OLYMPIA was niet goed geregeld? Nee, dat was me inderdaad niet opgevallen. Kom trouwens maar op met die jury rapporten. Zover ik weet hoeven de juryleden hun keuzes niet te motiveren, dus het zou me erg verbazen als ze dit soort aantekeningen hebben gemaakt.

Maar even kijken of ik je goed begrijp: Ed zou met de juiste tanning voor de tweede keer in z'n carriere in de top 10 van een pro show eindigen (andere keer was een thuiswedstrijd) en dat zou deze uitnodiging voor de Olympia rechtvaardigen? Dat is nog steeds een aantal plaatsen verwijderd van de plaatsen die recht geven op deelname aan de O.

Laten we eerlijk zijn. Ed staat op de Olympia omdat hij toevallig bij de juiste sponsor zit. Er gebeuren inderdaad wel vaker dingen die eigenlijk niet door de beugel kunnen, maar dat betekent niet dat het nu opeens wél okay is omdat het om een Nederlander gaat. 3 dagen nadat bekend is gemaakt dat UN de hoofdsponsor is van de Olympia krijgen we te horen dat Ed er ook staat. Wat een grap.
 
Heren toch, Ed van Amsterdam zijn bruining was NIET goed geregeld op de mr. Olympia is niemand dat opgevallen? In de juryrapporten is duidelijk te lezen als zijn bruining goed was geregeld hij als 8 of 9e was geeindigd.
Daar kon hij zelf helemaal NIKS aan doen omdat iemand dat ter plekke zou regelen en niet gedaan heeft.

!

zo lust ik er ook nog wel een paar. Alle respect voor ed, en geweldig dat hij daar mag staan, zal hem vooral voor de ervaring zijn en dat gun ik hem van harte, mooie kroon op de carriere.

maar dat neemt niet weg dat t gewoon vriendjespolitiek is, en waar t ook gebeurt en hoe vaak t ook gebeurt, bij wie dan ook het is niet te rechtvaardigen.
 
The Xtralarge zegt dit allemaal omdat Ed zijn trainer is :D

gun het hem van harte, zal niet zoveel kunnen doen denk ik Edje.

wel leuk voor hem.
 
gezien zijn laatste shape geheel onverwacht...
Er is veeeeeel werk aan de winkel
 
The Xtralarge zegt dit allemaal omdat Ed zijn trainer is :D gun het hem van harte, zal niet zoveel kunnen doen denk ik Edje. wel leuk voor hem.


Punt1)Ed is helemaal niet mijn begeleider dat is iemand anders.

Punt2)Dat van dat bruinsel verzin ik niet dat is echt waar.
 
Vreemd na net een 13e plaats in NJ.

Gun het hem van harte natuurlijk...............:thumb:
 
achja, je zal wel een connectie met Ed hebben anders had je het niet zo opgenomen voor hem.
 
het zal me m'n reet roesten of het vriendjespolitiek is of sponsor redenen...tis toch mooi voor Ed dat die deze kans krijgt nu?!
Foto's zijn bruut trouwens

Nederland wordt in ieder geval gerepresent!


k ben benieuwd hoelang t duurt tot Roelly's eerst Olympia deelname
 
het zal me m'n reet roesten of het vriendjespolitiek is of sponsor redenen...tis toch mooi voor Ed dat die deze kans krijgt nu?!
Foto's zijn bruut trouwens

Nederland wordt in ieder geval gerepresent!


k ben benieuwd hoelang t duurt tot Roelly's eerst Olympia deelname

Gaaf voor hem idd!
Denk dat Roelly toch hogere ogen gaat gooien mocht hij daar binnenkort komen. Hij is zo'n enorme freak die gozer.

Maar toch, Ed naast een Dexter of Victor of Jay... Hmmm...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat weegt Eduard hier?
 
Ziet er goed uit, hij heeft vooruitgang geboekt dat zeker, zijn armen moeten wat voller en ronder.
 

:rolleyes: 128,4 ? Vind ik knap om dat te zeggen.

Stond je erbij toen hij gewogen werd? 1x pissen en het is 128,2 bijv. Om over andere toiletbehoeftes maar te zwijgen. ;) :D
 
Z'n tanning op de OLYMPIA was niet goed geregeld? Nee, dat was me inderdaad niet opgevallen. Kom trouwens maar op met die jury rapporten. Zover ik weet hoeven de juryleden hun keuzes niet te motiveren, dus het zou me erg verbazen als ze dit soort aantekeningen hebben gemaakt.

Maar even kijken of ik je goed begrijp: Ed zou met de juiste tanning voor de tweede keer in z'n carriere in de top 10 van een pro show eindigen (andere keer was een thuiswedstrijd) en dat zou deze uitnodiging voor de Olympia rechtvaardigen? Dat is nog steeds een aantal plaatsen verwijderd van de plaatsen die recht geven op deelname aan de O.

Laten we eerlijk zijn. Ed staat op de Olympia omdat hij toevallig bij de juiste sponsor zit. Er gebeuren inderdaad wel vaker dingen die eigenlijk niet door de beugel kunnen, maar dat betekent niet dat het nu opeens wél okay is omdat het om een Nederlander gaat. 3 dagen nadat bekend is gemaakt dat UN de hoofdsponsor is van de Olympia krijgen we te horen dat Ed er ook staat. Wat een grap.

Meer hoeft er niet gezegd te worden. Eerlijk is eerlijk, het is vriendjespolitiek meer niet. Als UN niet Ed zijn sponsor was zou hij nooit op de Mr O komen te staan want hij hoort er gewoon niet thuis. Maar ook ik gun het hem van harte...daar niet van.
 
maargoed, hij heeft nog tot oktober dus er kan nog van alles gebeuren met een goede sponsor :D

mss owned hij jay en dexter wel ???
 
maargoed, hij heeft nog tot oktober dus er kan nog van alles gebeuren met een goede sponsor :D

mss owned hij jay en dexter wel ???

Oktober is de uitslag al bekend:D

Mr. Olympia 2009: Dit jaar op 24-27 september
 
Z'n tanning op de OLYMPIA was niet goed geregeld? Nee, dat was me inderdaad niet opgevallen. Kom trouwens maar op met die jury rapporten. Zover ik weet hoeven de juryleden hun keuzes niet te motiveren, dus het zou me erg verbazen als ze dit soort aantekeningen hebben gemaakt.

Maar even kijken of ik je goed begrijp: Ed zou met de juiste tanning voor de tweede keer in z'n carriere in de top 10 van een pro show eindigen (andere keer was een thuiswedstrijd) en dat zou deze uitnodiging voor de Olympia rechtvaardigen? Dat is nog steeds een aantal plaatsen verwijderd van de plaatsen die recht geven op deelname aan de O.

Laten we eerlijk zijn. Ed staat op de Olympia omdat hij toevallig bij de juiste sponsor zit. Er gebeuren inderdaad wel vaker dingen die eigenlijk niet door de beugel kunnen, maar dat betekent niet dat het nu opeens wél okay is omdat het om een Nederlander gaat. 3 dagen nadat bekend is gemaakt dat UN de hoofdsponsor is van de Olympia krijgen we te horen dat Ed er ook staat. Wat een grap.

Steve Weinberger heeft persoonlijk aangegeven dat Ed 3 plekken is kwijt geraakt door z'n tanning en idd kon hij hier niets aan doen. In het jury rapport was hij 9 of 10 gezet.
Er was een rel vanwege dat jury rapport omdat Marcus Ruhl, teamgenoot Ed, 1e was geplaatst en 3e is geeindigd. Een journalist heeft hier een foto van gemaakt waardoor ea in de openbaarheid kwam.
Natuurlijk werkt het niet in z'n nadeel dat Ultimate Nutrition is ingestapt als hoofdsponsor nadat Muscletech is afgehaakt maar dan nog heeft Jim Manion die wildcard uitgedeeld. Of Ed Estetisch gezien bij de top hoort kan je een goede discussie over voeren maar hij is commercieel wel interessant door z'n presentatie/grootte, etc.
Ik denk dat ze ook naar potentie kijken. Als hij dit kan neerzetten na twee hernia's met een korte voorbereiding dan zit er meer in..

Lang verhaal kort...hij heeft zich niet gekwalificeerd maar hij heeft het geluk wel afgedwongen denk ik!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven