AndroidHealthClinic

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Steve Weinberger heeft persoonlijk aangegeven dat Ed 3 plekken is kwijt geraakt door z'n tanning en idd kon hij hier niets aan doen. In het jury rapport was hij 9 of 10 gezet.
Er was een rel vanwege dat jury rapport omdat Marcus Ruhl, teamgenoot Ed, 1e was geplaatst en 3e is geeindigd. Een journalist heeft hier een foto van gemaakt waardoor ea in de openbaarheid kwam.
Natuurlijk werkt het niet in z'n nadeel dat Ultimate Nutrition is ingestapt als hoofdsponsor nadat Muscletech is afgehaakt maar dan nog heeft Jim Manion die wildcard uitgedeeld. Of Ed Estetisch gezien bij de top hoort kan je een goede discussie over voeren maar hij is commercieel wel interessant door z'n presentatie/grootte, etc.
Ik denk dat ze ook naar potentie kijken. Als hij dit kan neerzetten na twee hernia's met een korte voorbereiding dan zit er meer in..

Lang verhaal kort...hij heeft zich niet gekwalificeerd maar hij heeft het geluk wel afgedwongen denk ik!

quoted for the truth! +1
 
Laatst bewerkt:
Mooi voor Ed, ik denk dat hij het alles behalve erg vindt als hij de wildcard kreeg door de sponsor.

Het is natuurlijk op zijn minst merkwaardig te noemen dat hij "toevallig" die wildcard krijgt nu zijn sponsor ook de hoofdsponsor is van de wedstrijd.

In principe zou het voor niemand nadelig hoeven zijn, ik denk dat Ed toch geen schijn van kans maakt als ik de overige deelnemers in ogenschouw neem, tenzij de hoofdsponsor ook op een manier de uitslagen zou kunnen manipuleren net zoals met het uitdelen van de wildcard waarschijnlijk is gebeurd.
 
Hallo, niet lullen over plaatsing en geen schijn van kans en dit en dat en zo...
Hartstikke tof voor Edje dat hij mee mag doen voor aankomende Mr. Olympia, zijn maar heel weinig (Nederlandse) BB'rs die dat mee (hebben) mogen maken!
Ed doe je best en trek eruit wat je eruit kan halen in de komende maanden en op de O zelf natuurlijk
Veel plezier!
 
Hallo, niet lullen over plaatsing en geen schijn van kans en dit en dat en zo...
Hartstikke tof voor Edje dat hij mee mag doen voor aankomende Mr. Olympia, zijn maar heel weinig (Nederlandse) BB'rs die dat mee (hebben) mogen maken!
Ed doe je best en trek eruit wat je eruit kan halen in de komende maanden en op de O zelf natuurlijk
Veel plezier!

Als je op mijn post doelt: ik lul niet, als Ed daadwerkelijk tegen de competitie op kon had hij nooit een wildcard hoeven krijgen. Denk daar maar eens over na.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ronduit bruut.

En ja, boeiend, dan werkt de vriendjespolitiek eindelijk eens in het voordeel van een Nederlander. Ik vind het in ieder geval tof, en wens hem veel succes toe op de Olympia!
 
Als de wereld in elkaar zat zoals sommige mensen hier reageren dan was de wereld een stuk beter maar zo zit het nou eenmaal niet in elkaar
 
Moet je iedereen dan maar na gaan doen die niet meer positief kan zijn..

Het kan aan zoveel dingen liggen dat Ed een wildcard heeft gekregen.
Maar wordt beetje moe van de mensen die blijven roepen dat Ed geen partij is en zus en zo.

En btw mijn vorige reactie was niet expliciet voor jouw (Onemike) bedoeld.
 
Laatst bewerkt:
lekker belangrijk allemaal,
hij doet in ieder geval mee , en zien van zelf wel waar die eindigt
 
laat hem dan alsjebleift een andere posingroutine kiezen en niet met een invisible ball gaan spelen:(
 
heel tof voor Ed,
maar laat aub die basket-act in Nederland.
zware trage theatrale muziek à la filmmuziek van bv. Conan of Superman , ja ik weet het so eighties , maar Ed heeft er het lichaam en uitstraling voor.
Groot en Massa ! ! !
 
hij is idd wel een goede kanshebber......

voor de olympia??? Nou als ik de foto's van de laatste wedstrijd zag iig niet... Ik ben wel blij dat een Nederlander meedoet hoor respect! Maar je kunt ook doordraven. Vergelijk maar eens met een Jay of Dexter Jackson oid.

edit: Of proef ik nu sarcasme... ;)
 
Wauw echt super voor Ed, en voor ons Nederlanders natuurlijk!

Het zal wel een marketing technische zet zijn maar who cares, Ed op het podium van de mr.O is natuurlijk geweldig.

Marketing technisch? Ze willen zeker het grote Nederlandse publiek interesseren voor de mister Olympia.. :rolleyes:
 
Marketing technisch? Ze willen zeker het grote Nederlandse publiek interesseren voor de mister Olympia.. :rolleyes:

Kun je wel raar reageren, maar Nederland ligt toevallig in Europa en als je het zo bekijkt kan het best kloppen.. Aangezien je niet zoveel Europeanen ziet op de Olympia.
 
Kun je wel raar reageren, maar Nederland ligt toevallig in Europa en als je het zo bekijkt kan het best kloppen.. Aangezien je niet zoveel Europeanen ziet op de Olympia.

Nederland is een te kleine markt om hiervoor speciaal een Nederlandse atleet te laten meedoen aan de Mister Olympia.

Als het om marketing technische motieven zou gaan had men wel een chinees of Indier gepakt. Dat zijn interessante en grote markten met veel mensen die te interesseren zijn voor BB, Nederland is dat niet.
 
Back
Naar boven