XXL Nutrition

Ed van Amsterdam op DY GP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
odwlp994YrMcNgb7y2eg2m02MVTIq3zu.jpeg


Zeer zeker in shape die Ed :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
3Do-0UBCP3MN63orBBkw8DTf5JSIVq7U.jpeg
3Do-0UBCP3MN63orBBkw8DTf5JSIVq7U.jpeg
3Do-0UBCP3MN63orBBkw8DTf5JSIVq7U.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
I0ootXY_9Yd9dIGT5VOWsvO3liX3iL01.jpeg
I0ootXY_9Yd9dIGT5VOWsvO3liX3iL01.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bgCBV9JfUzp22xkskyg3jMHChwZaqMvs.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fa5QjYcUvalW2OZCNMOla-zXx-TWPrzJ.jpeg
Fa5QjYcUvalW2OZCNMOla-zXx-TWPrzJ.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op die laaste foto van Coleman zijn de bitch tits, ook nog aanwezig, zie ik.....wel minder als bij de threat van off season...
 
Freaky die bautista zijn benen.
 
Had ze al gezien, Ruhl ziet er slecht uit. (vanwege voedselvergiftiging :eyes: )

Ben nu al benieuwd naar de volgende olympia, heb ergens gelezen dat coleman nu echt voor de massa gaat en meer dan 20kg zwaarder wil komen.
 
ik vind die abs van coleman erg slecht... ofja helemaal niet mooi uitzien.. kannie daar niet aan werken ? of trained ie dat amper?
 
Coleman 20kg erbij, hmmmmm, dat wordt me straks een competitie als Schlierkamp, Cutler en Coleman tegenover elkaar staan.

Want Gunther die gaat ook echt als een beest, wil op the big O 300pounds op de schaal brengen.

dat wordt lekkah........
 
wanneer zijn die mr. O contests eik altijd? is da een vast datum per jaar? (kben nog beetje nieuw met da pro bb-en enz :) )
 
Meestal in october.
Dit jaar wordt het 25 october
 
Originally posted by Frenkpie
ik vind die abs van coleman erg slecht... ofja helemaal niet mooi uitzien.. kannie daar niet aan werken ? of trained ie dat amper?

genetisch bepaald
 
Ed v Amsterdam deed het supergoed tussen die Olympia-mannen.

Heeft iemand enig idee welke wedstrijden hij dit jaar gaat draaien? Zou het jaar van zijn grote doorbraak moeten kunnen worden als-ie zich nog een klein beetje verbeterd (nog wat extra massa op dat lange lijf).

Ik kon op zijn site niks vinden over zijn wedstrijdplannen.
 
Ha bicepsman. Zag dat je ook al op musclemayhem post.

Van amsterdam was idd erg goed en hard. Hij zou iets meer wijdte op zijn rug kunnen gebruiken.

Maar idd eindigden voor jongens als thorvildson die bv op de oympia stond.
 
Back
Naar boven