Fitness Seller

Ed van Amsterdam

Bezoekers in dit topic

Flexatron

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
601
Waardering
33
Lengte
1m76
Massa
91kg
Misschien wel bekend bij sommige van jullie maar wilde hem toch even delen, was zelf nieuw voor me, komt uit 2007 trouwens. We geinig zijn manier van poseren en muziekkeus, verder imo een net fysiek! :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=GhMiieqq36U
 
Laatst bewerkt:
vind de pose maar slecht gaat veelst snel zo kan je nooit goed kijken
 
Nederlandse glorie,jammer dat je niks meer van hem hoor.
 
hij is dik:(
 
Ja absoluut,we hebben roelly nu ook een favoriet van mij:D.
 
hij lijkt wel jonger dan wat jaren terug ..dat doet ie dan goed
niet meer de massa en hardheid als wat het geweest is zo te zien
 
Ed is een pro en roely een hardcore pro ;-)
 
hij lijkt wel jonger dan wat jaren terug ..dat doet ie dan goed
niet meer de massa en hardheid als wat het geweest is zo te zien

het filmpje is dan ook al wat jaren oud slimpie;)
 
2007 toch ? ja dat had ik in de gaten...maar 10 jaar terug zag hij er ouder uit vond ik. 2004 met flexkamp leek hij ook ouder als hier. was wel een beest toen . met het eten in restaurantjes zat het personeel volgens mij maar wat verbaasd naar zijn armen te kijken..de deelnemers van het bodybuildingkamp overigens ook
 
Iemand wel eens in zijn sportschool geweest?
 
Een van Nederlands beste/mooiste bodybuilder. Jammer dat hij gestopt is met wedstrijden
 
Pose kon wat rustiger zodat er meer te zien was, maar goed das war einmal. jammer dat Ed gestopt is.
 
was een beest , maar niet goed genoeg voor brokken te maken.
vond zen armen en borst er altijd "kleiner" bijstaan bij bepaalde poses tov de rest van zen monsterlijk lichaam.
als je een dubbel bicep of side chest pose van hem vind zegt dat genoeg...jammer.:(

pas op , als je hem in real zag , was het echt een reus , heb hem eens gezien offseason met een gewicht van om en bij de 145 kg , man-man-man.
 
Laatst bewerkt:
funny filmpje,haha,die Ed
 
Back
Naar boven