AndroidHealthClinic

Ed van Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hehe, ik heb die dikzak vorig jaar nog ingemaakt met tafelvoetbal.. :D
 
Geen commentaar is veilig hier :evilnana:

Hij is nu in las vegas voor zijn sponsor zag ik?
 
Welkom op het forum Ed en Deborah! :wave:
 
Dag mensen, hier Deborah van Amsterdam het gaat heel erg goed met Edje hij is druk bezig met een heleboel nieuwe dingen wat jullie uiteraard straks allemaal kunnen lezen op de website die wordt helemaal vernieuwd!
Hij is weer druk aan het trainen en zich aan het voorbereiden op volgend jaar, welke wedstrijd houden we nog even voor ons zelf! Veel mensen vragen zich af waarom Edje niet zoveel wedstrijden meedraait, dat komt omdat Ed een echt familie mens is en dat altijd voorop stelt als nr. 1!
We moeten wel lachen wat sommigen van jullie hier allemaal neer zetten hoor!!!!! Dikke kus van de Amsterdammertjes

Eindelijk een account van edje. Super. Jij ook welkom deborah ;)
 
Ik zag je met je knar bij de ultimate nutrition boot :d
 
Dag mensen, hier Deborah van Amsterdam het gaat heel erg goed met Edje hij is druk bezig met een heleboel nieuwe dingen wat jullie uiteraard straks allemaal kunnen lezen op de website die wordt helemaal vernieuwd!
Hij is weer druk aan het trainen en zich aan het voorbereiden op volgend jaar, welke wedstrijd houden we nog even voor ons zelf! Veel mensen vragen zich af waarom Edje niet zoveel wedstrijden meedraait, dat komt omdat Ed een echt familie mens is en dat altijd voorop stelt als nr. 1!
We moeten wel lachen wat sommigen van jullie hier allemaal neer zetten hoor!!!!! Dikke kus van de Amsterdammertjes

ten eerste welkom en leuk dat jullie persoonlijk erop reageren, maar in deze sport moet je als proffesionele bodybuilder toch echt gefocust zijn en bodybuilding op nmr 1 zetten anders zul je toch weinig tot geen succes hebben in de sport...maar andere kant zijn er toch ook andere dingen in het leven die belangerijk zijn...;) God bless all of you..
 
Dag mensen, hier Deborah van Amsterdam het gaat heel erg goed met Edje hij is druk bezig met een heleboel nieuwe dingen wat jullie uiteraard straks allemaal kunnen lezen op de website die wordt helemaal vernieuwd!
Hij is weer druk aan het trainen en zich aan het voorbereiden op volgend jaar, welke wedstrijd houden we nog even voor ons zelf! Veel mensen vragen zich af waarom Edje niet zoveel wedstrijden meedraait, dat komt omdat Ed een echt familie mens is en dat altijd voorop stelt als nr. 1!
We moeten wel lachen wat sommigen van jullie hier allemaal neer zetten hoor!!!!! Dikke kus van de Amsterdammertjes

Hahahaha!
Das ff schrikken he...blabla Ed dit, Blabla Ed dat, en dan ineens post ie hier!!!

Waar zijn jullie nu dan??
 
Dankje wel, we moeten toch wat doen als de kinderen op bed liggen! Maar als Ed terug is en dat is volgende week zaterdag, dan zal hij zelf ook reageren op dingen die gevraagd worden.
Maar het gaat heel erg goed met hem na een hele nare periode!
:D
 
Kunnen we je net als een paar andere (semi) profs bombarderen met vragen in een apart topic?
 
Welkom Fam van Amsterdam, leuk dat jullie de weg naar DBB gevonden hebben.
 
Welkom Thuis!
:clap:
 
Hahahaha!
Das ff schrikken he...blabla Ed dit, Blabla Ed dat, en dan ineens post ie hier!!!

Waar zijn jullie nu dan??

Ben er nog steeds hoor Muisje:D
En mijn mening blijft ook gewoon staan.

Goede nationale BB. Alleen de top BB te bereiken zie ik niet gebeuren. Vond hem een paar jaar terug beter als nu. En daar blijf ik bij (totdat hij zichzelf weer weet te verbeteren).

Oja, en welkom Dame en Heer:D
 
Back
Naar boven