Fitness Seller

Ed van Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dag mensen, hier Deborah van Amsterdam het gaat heel erg goed met Edje hij is druk bezig met een heleboel nieuwe dingen wat jullie uiteraard straks allemaal kunnen lezen op de website die wordt helemaal vernieuwd! Hij is weer druk aan het trainen en zich aan het voorbereiden op volgend jaar, welke wedstrijd houden we nog even voor ons zelf! Veel mensen vragen zich af waarom Edje niet zoveel wedstrijden meedraait, dat komt omdat Ed een echt familie mens is en dat altijd voorop stelt als nr. 1!
Edje zit momenteel natuurlijk in Las Vegas bij de beurs van de Olympia met zijn sponsor Ultimate Nutrition en vertrekt morgen naar Turkije, Polen, Oosterijk! We moeten wel lachen wat sommigen van jullie hier allemaal neer zetten hoor!!!!! Dikke kus van de Amsterdammertjes.

Welkom Amsterdammertjes !!!
Zou leuk zijn als Ed eens een uurtje hier rond gaat posten, zou een top actie zijn voor het forum hier. Ben dan zeker van de partij:cool: .
 
:D Hello allemaal, hier Deborah van Amsterdam:p Leuk van jullie reacties allemaal, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat Edje volgende week een keer op een avond hier zal zijn, ik zal een datum en tijd binnenkort hierop het forum neer zetten!
Je kan altijd ons persoonlijk schrijven en zullen daarop reageren, ik zit ook vaak achter de computer en weet op de meeste vragen ook een antwoord!
Ben wel blond maar niet achterlijk;)
Groetjes allemaal en tot aanstaande zondag op de GP

Deborah en Edje
 
:D Hello allemaal, hier Deborah van Amsterdam:p Leuk van jullie reacties allemaal, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat Edje volgende week een keer op een avond hier zal zijn, ik zal een datum en tijd binnenkort hierop het forum neer zetten!
Je kan altijd ons persoonlijk schrijven en zullen daarop reageren, ik zit ook vaak achter de computer en weet op de meeste vragen ook een antwoord!
Ben wel blond maar niet achterlijk;)
Groetjes allemaal en tot aanstaande zondag op de GP

Deborah en Edje

Ik kan wel vragen bedenken:D
Maar ik laat het maar achterwege.
 
Cool, Big Ed op het forum :thumbs:

Welkom!
 
heee Big Ed welkom op deze site!!!!
vragen komen nog wel in me op
 
Respect voor Ed voor wat ie allemaal bereikt heeft, echt top! Super fysiek! en vind het top dat hij zijn fans nooit vergeet en altijd te woord staat.. Staan er nog wat wedstrijden in VS op t programma waar je aan meedoet?
 
Momenteel is Edje in Istanboel/Warshau/Oostenrijk en komt a.s. zaterdag terug voor de GP op zondag! We hebben wel een wedstrijd in ons hoofd waar we naar toe willen werken. Hij is nu in iedergeval hard aan het trainen en weer goed aan het eten! Met zijn moeder gaat het nu beter en is voor nu genezen verklaart! En dat is voor Ed een last van zijn schouders, hij had het afgelopen jaar niet echt zijn koppie erbij en zat veel met zijn moeder in het ziekenhuis natuurlijk!
Maar nu gaan we er weer tegen aan in dit huis!!!
 
Toch wel met de halters he;) Mooi om te horen dat het weer beter gaat! Er is niets minder dan stress tijdens het dieten en trainen. Succes met de GP zondag!!
 
Al die wedstrijden zijn wel op leuke dagen (Mr. O was op mijn verjaardag), nu zondag zijn het verkiezingen (dus ik MOET stemmen:mad:)...
Ik wil wedstrijden zien:eek::mad:...

Welkom trouwens Ed en Deborah, wat is ie huuuuuuuge:eek:...
 
Hoe zit het dan?
 
Welkom Ed! Ik zie je wel in het Flex weekend:D
 
Flex Weekend

:banana: Zijn er veel mensen die naar het Flex Weekend gaan
 
Goed dat zijn moeder weer beter is.
Ik ben van de partij op het flexkamp net als vorig jaar
 
Dag Ed,

Hoe gaat het met de nieuwe sportschool? Gaan jullie nog studenabo's aanbieden?;)

En wat is je huidige doel op bodybuilding gebied?
 
Kom gewoon gezellig een keer langs, dan beantwoorden we al je vragen!!!:D
 
Back
Naar boven