Fitness Seller

Eddie 'the beast' Hall goes bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

inVorm

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2005
Berichten
10.675
Waardering
8.150
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Voor wie t leuk vind te volgen en te zien of hij t vol houd.

 
Ik zag het ja. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er voor fysiek onder al dat vet zit. Ben ook heel benieuwd of hij die pens nog laten verdwijnen :p
 
Denk niet dat er echt een noemenswaardige fysiek onder zit. Ondanks z'n enorme gewicht en (spier)massa oogt ie toch relatief smal in z'n schouders en ook z'n armen en benen ogen in vergelijking met z'n romp niet bepaald huge. Heel anders dan Thor die echt bizar groot oogde.
 
Zijn armen en benen zien idd small uit
 
Hij zal er nooit super uit zien maar vergeet niet wat een beetje aas kan doen gok niet dat die nu full blown on is.

Door z'n midsectie lijkt die sowieso kleiner maar het was wel echt een unit :roflol:

1674448661739.png
 
Hij woog van de week nog 162kg, dus nog lange weg te gaan
 
Denk niet dat er echt een noemenswaardige fysiek onder zit. Ondanks z'n enorme gewicht en (spier)massa oogt ie toch relatief smal in z'n schouders en ook z'n armen en benen ogen in vergelijking met z'n romp niet bepaald huge. Heel anders dan Thor die echt bizar groot oogde.
Ik heb nieuws voor je, ik heb irl bij hem gestaan een paar jaar terug(wel nadat hij retired was) en hij is zo breed als een huis in de schouders ;)
 
Ik heb nieuws voor je, ik heb irl bij hem gestaan een paar jaar terug(wel nadat hij retired was) en hij is zo breed als een huis in de schouders ;)
Me to Fibo

Btw; Jamie Christian is iets van 1.96m v 1.83 Hall
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nieuws voor je, ik heb irl bij hem gestaan een paar jaar terug(wel nadat hij retired was) en hij is zo breed als een huis in de schouders ;)
Ik geef ook bewust aan dat ie smal oogt. Z'n armen en benen zullen qua centimeters ook niet klein zijn. Wat wil je, die gozer woog 200kg en nu nog iets van 160? Dus breed zal ie echt wel zijn. 't oogt alleen niet zo en dat is nou juist waar bodybuilding om draait.
 
Ik geef ook bewust aan dat ie smal oogt. Z'n armen en benen zullen qua centimeters ook niet klein zijn. Wat wil je, die gozer woog 200kg en nu nog iets van 160? Dus breed zal ie echt wel zijn. 't oogt alleen niet zo en dat is nou juist waar bodybuilding om draait.
Nee het oogt op foto's niet zo inderdaad, maar in het echt dus wel. Ben het wel eens dat zijn waist helemaal fucked is dus dit bodybuilding verhaal wordt een lastig verhaal. Maar goed, wel leuke uitdaging voor hem.
 
Ik denk dat na diepe cut dat hij in de 120kg weegt
 
Eventjes een Terry Hollands doen.
 
Eventjes een Terry Hollands doen.
Eddy is ook ooit begonnen als bodybuilder. Zo zie je maar dat al die strongmen/powerlifters stiekem toch allemaal diep van binnen een bodybuildert willen zijn.
 
16 year old Eddie had het beter gedaan
 
Betere kuiten dan 95% van alle pro bodybuilders
Met niet super er uit zien bedoel ik z'n midsectie vooral die gast is echt nog steeds gigantisch
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Met niet super er uit zien bedoel ik z'n midsectie vooral die gast is echt nog steeds gigantisch

Ja snap ik… vind hem er verder ook niet uit zien.

Maar zijn calves zijn wel goed. Zou je niet verwachten bij zo’n blubberlifter. Zie hem er niet voor aan elke training nog wat setjes calf raises mee te pakken lol.
 
Back
Naar boven