AndroidHealthClinic

Eddie 'The Beast' vs Hafthor 'The Mountain'

Bezoekers in dit topic

Denk dat ze beide winnaar zijn en het puur deden voor het geld. Hoe kan je dag vooraf mekaar nog aanvallen en uur na de match al bffs uithangen en ineens respect hebben voor mekaar. Leuke match om te zien, maar tegenwoordig is dit gewoon een manier om veel geld te verdienen als bekend persoon.
 
Hoe kan je dag vooraf mekaar nog aanvallen en uur na de match al bffs uithangen en ineens respect hebben voor mekaar.
Ik zie niet dat ze bffs uithangen? Natuurlijk heb je respect voor elkaar omdat de ander toch ballen had om de ring in te stappen en het 6 rondes vol te houden.

Hij wilt waarschijnlijk ook een rematch doen, lijkt me wel leuk als Eddie aan zijn techniek werkt want zijn rechste is HARD.
Lijkt me niet leuk, beter houdt dit op.
 
En voor de meeste 140kg+ strongman is het bijna niet mogelijk om een verdediging te hebben vanwege schoudermobiliteit + de energie die het kost. Thor is wel een uitzondering.
 

Het was best triest om Eddie bezig te zien.
Stond denk ik ook wel geblesseerd in de ring, wedstrijd moest(!) deze keer doorgaan.. hoewel hij nooit zal winnen.

Hopelijk blijft het bij dit experiment en volgen er niet nog hun voorbeeld.
 
Laatst bewerkt:

Het was best triest om Eddie bezig te zien.
Stond denk ik ook wel geblesseerd in de ring, wedstrijd moest(!) deze keer doorgaan.. hoewel hij nooit zal winnen.

Hopelijk blijft het bij dit experiment en volgen er niet nog hun voorbeeld.
Lijkt me wel vet om thor tegen martyn ford te zien.
 
Ik hoop persoonlijk dat het hierbij blijft. Al die bekenden die ineens denken dat ze een gevecht moeten hypen... Dat gaat ten koste van de serieus mooie vechtsport.
 
  • Like
Waarderingen: Lork
Ik hoop persoonlijk dat het hierbij blijft. Al die bekenden die ineens denken dat ze een gevecht moeten hypen... Dat gaat ten koste van de serieus mooie vechtsport.

Je kan het ook zien "mensen raken hierdoor geïntresseerd in de mooie vechtsport. Wanneer ze dan naar "echte toppers" kijken, zien ze het niveau verschil".

Wat ik meer jammer vind is dat Thor zijn prime verneukt heeft in strongman. Benieuwd of hij nog terug wil komen en zo ja hoe goed dit lukt. Hij begon stiekem al wat trager te worden en meer blessures te krijgen.
 
Jammer dat het zoon poppenkast is.
Noem me ouderwets of nostalgisch maar vond de strongman wereld jaren terug toch leuker ofzo.
 
Jammer dat het zoon poppenkast is.
Noem me ouderwets of nostalgisch maar vond de strongman wereld jaren terug toch leuker ofzo.
Met Martins is het altijd lachen.
 
Back
Naar boven