XXL Nutrition

Eddie 'The Beast' vs Hafthor 'The Mountain'

  • Topic starter Lork
  • Startdatum
  • Reacties 111
  • Weergaven 11K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

Gevecht begint zo, Eddie is geblesseerd geraakt en vervangen voor Devon Larratt
 
Devon Laratt is wel echte een mooie gast :roflol:, ben benieuwd wat hij betaalt krijgt om op short notice in te vallen, zal aardig wat zijn
 
Laatst bewerkt:
Hafthor Bjornsson has defeated short-notice opponent Devon Larratt via first-round TKO.

A scrappy and unpleasing affair on the eye, but The Mountain finally has his first victory.


Verrassend
 
Wat een soap dit. De verliezer moet nu geld doneren aan een of ander doel en een tattoo van die ander z'n naam op z'n lichaam tatoeëren.
De echte verliezer is hafthor nu al want in de tijd dat hij z'n tijd hiermee aan het verspillen is had hij een aantal sterkste man titels kunnen bemachtigen.
 
Bijna twee jaar later. Komende zaterdag gaat 't dan eindelijk gebeuren.

 
Als Eddie wint zou het door lompe kracht zijn, thor is oprecht goed.
Eddie gaat dit nooit winnen, Thor heeft dit echt veel serieuzer genomen. Eddie is nog steeds veel te zwaar en traag voor een bokser.

Ik vind het allemaal maar kinderachtig gedoe en natuurlijk gaat het alleen om het geld.

Maar toch ga ik kijken denk ik, vermakelijk wel.
 
Ik denk dat dit een grote teleurstelling wordt.

Laten we vooral hopen dat er geen rematch komt
 
Dat denk ik ook.

Mijn voorspelling is TKO voor Eddie ergens in de eerste drie rondes omdat 'ie buiten adem is. Denk dat Hall alleen kan winnen met een KO, als het langer dan twee rondes duurt is 'ie gassed out en wint Thor op TKO of punten.

Ik hoop eigenlijk vooral dat Thor gewoon weer terugkeert naar strongman en Eddie Brian Shaw blijft pesten

 
Dat denk ik ook.

Mijn voorspelling is TKO voor Eddie ergens in de eerste drie rondes omdat 'ie buiten adem is. Denk dat Hall alleen kan winnen met een KO, als het langer dan twee rondes duurt is 'ie gassed out en wint Thor op TKO of punten.

Ik hoop eigenlijk vooral dat Thor gewoon weer terugkeert naar strongman en Eddie Brian Shaw blijft pesten

Ze kunnen allebei helemaal niet boksen en gaan het ook nooit leren. Omdat ze moeten vechten volgens de boksregels zou het heel lang kunnen gaan duren.
 
Eddie heeft zich met dat laatste interview enorm laten kennen. Hij leek oprecht bang. En een vergelijking met een verkrachting maken?? Wtf iets met een kat in het nauw? Ik hoop dat thor eddie laat slapen in ronde 3.
 
Ik denk ook wel een grote kans een blessure, bicep o.i.d.

Ze kunnen allebei helemaal niet boksen en gaan het ook nooit leren. Omdat ze moeten vechten volgens de boksregels zou het heel lang kunnen gaan duren.
Oh ja, wanneer stap jij de ring in?
 
Ik ben geen boksexpert maar vind Thors training / sparring er oprecht wel goed uit zien. Natuurlijk is het geen echte bokser

Fysiek ook goed trouwens, niet dat dat er echt toe doet maar goed.


148 kilo
 
.
 
Laatst bewerkt:
FB_IMG_1647451635417.jpg
 
Ome Haftor is overigens slechter genezen van zijn Bell's palsy dan deze jongen.
 
Dat denk ik ook.

Mijn voorspelling is TKO voor Eddie ergens in de eerste drie rondes omdat 'ie buiten adem is. Denk dat Hall alleen kan winnen met een KO, als het langer dan twee rondes duurt is 'ie gassed out en wint Thor op TKO of punten.

Ik hoop eigenlijk vooral dat Thor gewoon weer terugkeert naar strongman en Eddie Brian Shaw blijft pesten

Wat een heerlijk filmpje! Heb oprecht hard gelachen!
 
Back
Naar boven