MuscleMeat

eddieuutemst's quarantraining log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

je dacht, niet te licht beginnen met die paused bench :D

Haha die 90 kg wilde ik voor sets van 5 doen... Nou viel wel tegen hoeveel gewicht er van af gaat door die pause, daarna lukte 85 kg zelfs niet voor 5 :o
 
Gisteren ben ik een avondje de stad in geweest, de training ging alsnog prima alleen de squat ging moeizamer zoals altijd na een paar biertjes :rolleyes:

Bench:

102.5 kg x 5,5,5

Low bar squat:
80 kg x 5
100 kg x 1
107.5,110 kg x 5

Chin up:
BW+30 kg x 5
BW+31.25 kg x 5
BW+25 kg x 5

Upright row:
50 kg x 5,5,5

Pendlay row:
80,85,90 kg x 5

Low bar squat (pause):
80,85,90 kg x 3

Close grip bench:
70,80,80 kg x 5

rotatoren, facepulls
 
Bench:
100 kg x 5,5,5,5

Low bar squat:
80,90 kg x 3
100 kg x 2
110,115 kg x 5 %het ging weer extreem zwaar, 120 kg was echt te zwaar geweest, maar ik ben toch blij dat die 115 nog voor 5 reps is gelukt

Upright row:

50,55,55 kg x 5

Chin up:

BW+30 kg x 5,5
BW+25 kg x 5
BW x 5

Front squat:
50,60,65 kg x 5
67.5 kg x 2 %de stang begon van me af te rollen

rotatoren, facepulls, machine row, triceps

BW gaat nog steeds goed, de afgelopen dagen tussen de 75.9 en 76.4 kg.
 
zware chins hoor, zijn ook goed voor je gripkracht/onderarmen
1 of 2 reps op 120 hadden nog wel gekund na die 5x115 :D
 
zware chins hoor, zijn ook goed voor je gripkracht/onderarmen
1 of 2 reps op 120 hadden nog wel gekund na die 5x115 :D
Haha dat bleek vandaag inderdaad wel bij de deadlifts! De volgende keer ga ik weer 120 proberen als de sets ervoor normaal aan voelen, maar dat is nog even afwachten, morgen eerst de hele dag de benen belasten op een festival :p

Deadlift (belt):
160 kg x 3 %eerste 2 reps double overhand, de 3e rep links onderhands. Ik had niet verwacht dat ik hem gewoon double overhand kon!
170 kg x 3 %links onderhands, dat ging gewoon goed
180 kg x 3 %rechts onderhands
200 kg x 1 %met straps, voor de yolo. Zonder werksets ervoor schat ik m'n 1RM momenteel in op 205-210 kg.

Stiff leg deadlifts overgeslagen. M'n hamstrings voelen de hele week al verkort aan, ik ben bij de warming ups ook minder flexibel. Normaal kan ik zonder moeite met gestrekte benen de grond aanraken vanaf een verhoging van 10 cm maar dit lukt nu ineens niet?

OHP:
60 kg x 5,5 %eerste set meh, 2e set ging super. Daarom wilde ik hierna een pr knallen.
65 kg x 6 %de 7e rep had ik wel 5 seconde vast in het dode punt omdat ik hem zo graag wilde, maar het lukte niet :( Maar het is wel een evenaring van m'n pr op 2.5 kg minder BW :)
67.5 kg x 2 %toen dacht ik, dan lukt 67.5 kg misschien wel voor 5 reps, dat is ook een pr. Maar die fail hiervoor kostte me teveel energie, de 3e rep lukte al niet meer.

Pull up:
BW+25 kg x 5
BW+30 kg x 5 %pr!
BW+20 kg x 6
BW x 8

Low bar squat (pause):
70,80,90 kg x 3

Low bar squat:
100,110 kg x 5 %ik had nog zin in wat extra squats :D

Bench (pause):
70,80,80 kg x 5

+ rotatoren, facepulls, 2 setjes voor biceps en triceps.

BW vanmorgen 76.1 kg.

2uzwm54.png
 
Laatst bewerkt:
netjes, netjes, al een eind opweg met je cut toch zeker
sterke training ondanks kcal-tekort
 
Zeauuu. Dat gaat lekker zeg!! Harde shape en zo te zien nog genoeg energie voor je trainingen. Keep it up bro :wl:
 
Thanks! Deze keer wil ik echt goed droog worden dus we moeten nog wel eventjes door :D

Vandaag ben ik alleen op de chin ups zwaar gegaan, de rest iets rustiger. Morgen doe ik de squats want dat zou vandaag 3x niks worden, na afloop van het festival kon ik nog amper lopen :laugh:

2j0lb94.png


Bench:

95 kg x 5,5,5,5,5

Chin up:
BW+32.5 kg x 5 %pr!
BW+30 kg x 4
BW+25 kg x 5
BW x 5

Upright row:
50,52.5,52.5 kg x 5

Daarna een paar isolaties.
 
Epische cardio sessie zie ik :roflol:. Heb je het nog een beetje gecompenseerd met extra kcals, of simpelweg een groter tekort gecreëerd?
 
Epische cardio sessie zie ik :roflol:. Heb je het nog een beetje gecompenseerd met extra kcals, of simpelweg een groter tekort gecreëerd?
Dat heb ik ruimschoots gecompenseerd met bier en daarna nog een vreetsessie bij macdonalds :P Ik denk wel easy 5000 kcal in totaal :D
 
Super keurig. Geen andere middeltjes begrijp ik :D
 
Ga je nou bewust naar beneden in gewicht met oa bench?
Of is dat een gevolg van je cut?
Wat is de achterliggende gedachte bij het eerste?
 
Ik bekijk per training een beetje hoe het gewicht aanvoelt, ik probeer wel altijd 100 kg te pakken en als het echt lekker gaat 102.5 kg en dan zoveel sets totdat ik geen 5 reps meer kan. Vandaag was een uitzondering omdat ik gisteren dus hard gefeest heb, maandag gaan er weer gewoon 4 schijven van 20 aan de stang :cool:
 
Shit man jij bent al echt summer ready. Goeie chinups ook :D
 
Thx dino20, die chin ups gaan idd wel lekker, wel grappig dat ze steeds lichter worden omdat m'n BW zakt. One arm chin ups lijken me wel heel vet om te kunnen, misschien eens beginnen experimenteren met negatives :rolleyes:

Vandaag werd ik wakker met enorme spierpijn in m'n kuiten. Toen ben ik met tegenzin toch maar gegaan met lage verwachtingen. De eerste 2 opwarm sets met de stang voelden heel stijf aan, dus daarna ben ik een kwartier wezen stretchen en toen ging het al beter. Een stuk beter zelfs... Heb je toch weer gelijk Ano_071120 dat ik vaker moet gaan stappen hahaha

Low bar squat:

80,80,90 kg x 3
100 kg x 1
110 kg x 5 %deze ging heel goed
120 kg x 6 %pr!!! Op 2.0 kg minder BW dan toen ik er 5 kon :D Na rep 3 dacht ik al van dat worden er misschien wel 6, de 5e ging zwaar maar na een korte adem pauze van 3-4 sec ging de 6e ook gewoon!

Low bar squat (pause):
60,70,80,90 kg x 3

Front squat:
40,50,60 kg x 5
65 kg x 3 %de 4e rep gleed hij van me af

BW vanmorgen 76.0 kg. Het schommelt nu al 10 dagen tussen de 75.9 en 76.5 kg, maar dat is dus wel met de cheat van koningsdag erbij en een dag van 3500 kcal waardoor ik per dag gemiddeld toch wel zo'n 300 kcal meer binnen heb gekregen dan de bedoeling is. Misschien dat ik daardoor zelfs die squat pr wel heb gepakt. De komende dagen hou ik me in ieder geval weer netjes aan het dieet en dan zou het weer moeten zakken (tot bevrijdingsdag ;)).
 
Back
Naar boven