Fitness Seller

eddieuutemst's quarantraining log

Bezoekers in dit topic

Side delts are poppin' en de zon heeft ook geholpen met je fysiek. Cut is goed gegaan man :cool:
 
Thanks allemaal! :)

er komt een goeie definitie op, bovenste blokken al goed zichtbaar, nog even volhouden voor de onderste en dan is het af
Dat is m'n doel, ik denk nog 3-4 procent te gaan. Als dat over 2 maanden lukt ben ik tevreden! :) Wat zou m'n vp nu ongeveer zijn? 11-12 %? 8% zou wel heel mooi zijn uiteindelijk..

Stevige training! Sterke bench ook!
Bench gaat nog steeds goed ja!

Nette progressie :O
Nu weet ik ook een beetje wat me te wachten staat qua resultaat.

Haha, als ik je 1 ding mag meegeven dan is het langzaam cutten en zware gewichten blijven gebruiken, 3-5 reps werkt goed, meer reps en je maakt alleen maar onnodig energie op (zoals m'n bench vandaag :p).

Side delts are poppin' en de zon heeft ook geholpen met je fysiek. Cut is goed gegaan man :cool:
Ho eens we zijn nog lang niet klaar met cutten he :p Nu 8 weken opweg en nog wel 8 weken te gaan om langzaam die laatste procenten eraf te knallen! Komend weekend ook weer tan gains maken :cool:

Bench:

90,100,102.5,105 kg x 3
90 kg x 9,5 %voor de lol nog 90 kg voor zoveel mogelijk reps, technisch gezien is 9 reps een pr maar verder niet zo bijzonder met al 100 kg x 7 in de pocket. De set daarna nog maar 5 reps, high rep kost teveel energie in de cut, ik kan beter gewoon tripples blijven benchen.

High bar squat:
80,90,100,105 kg x 3

Front squat:
40,50,60 kg x 5

Chin up:
BW+35 kg x 5 %niet helemaal netjes, ik kon niet volledig uitstrekken omdat de gewichten dan de grond raakten. pr blijft op 33.75. Volgende keer weer netjes op een hogere pull up bar (of als ik gereedschap kan regelen de ketting een stuk inkorten :p).
BW+30 kg x 5
BW+25 kg x 5

Tricep dip: %deze dip variant gaat al een aantal trainingen goed zonder klachten
BW+15 kg x 8,8
BW+10 kg x 8

Side raise:
8 kg x 8,8,8

Stiff leg deadlift:
100,110,110,110 kg x 5

Om toch nog wat te rowen, 3 sets dummbell row gedaan:
32 kg x 5,5,5

Face pull, hammer curl, incline dumbbell bench.
 
Laatst bewerkt:
Thanks allemaal! :)


Dat is m'n doel, ik denk nog 3-4 procent te gaan. Als dat over 2 maanden lukt ben ik tevreden! :) Wat zou m'n vp nu ongeveer zijn? 11-12 %? 8% zou wel heel mooi zijn uiteindelijk..


Bench gaat nog steeds goed ja!



Haha, als ik je 1 ding mag meegeven dan is het langzaam cutten en zware gewichten blijven gebruiken, 3-5 reps werkt goed, meer reps en je maakt alleen maar onnodig energie op (zoals m'n bench vandaag :p).


Ho eens we zijn nog lang niet klaar met cutten he :p Nu 8 weken opweg en nog wel 8 weken te gaan om langzaam die laatste procenten eraf te knallen! Komend weekend ook weer tan gains maken :cool:

Bench:

90,100,102.5,105 kg x 3
90 kg x 9,5 %voor de lol nog 90 kg voor zoveel mogelijk reps, technisch gezien is 9 reps een pr maar verder niet zo bijzonder met al 100 kg x 7 in de pocket. De set daarna nog maar 5 reps, high rep kost teveel energie in de cut, ik kan beter gewoon tripples blijven benchen.

High bar squat:
80,90,100,105 kg x 3

Front squat:
40,50,60 kg x 5

Chin up:
BW+35 kg x 5 %niet helemaal netjes, ik kon niet volledig uitstrekken omdat de gewichten dan de grond raakten. pr blijft op 33.75. Volgende keer weer netjes op een hogere pull up bar (of als ik gereedschap kan regelen de ketting een stuk inkorten :p).
BW+30 kg x 5
BW+25 kg x 5

Tricep dip: %deze dip variant gaat al een aantal trainingen goed zonder klachten
BW+15 kg x 8,8
BW+10 kg x 8

Side raise:
8 kg x 8,8,8

Stiff leg deadlift:
100,110,110,110 kg x 5

Om toch nog wat te rowen, 3 sets dummbell row gedaan:
32 kg x 5,5,5

Face pull, hammer curl, incline dumbbell bench. Pomp was heel goed zelfs en daar wilde ik nog even gebruik van maken haha. Voorlopig de laatste foto in deze fotospam reeks.

73ccd3.jpg
Hoe doe jij toch chin ups met zoveel gewicht :o. En elke training heb je wel een PR op 1 van je oefeningen:D.

Shape ziet er strak uit man! Ik mis alleen nog die coole zonnebril :cool:
 
Dat is m'n doel, ik denk nog 3-4 procent te gaan. Als dat over 2 maanden lukt ben ik tevreden! :) Wat zou m'n vp nu ongeveer zijn? 11-12 %? 8% zou wel heel mooi zijn uiteindelijk..
11-12 % zal wel kloppen denk ik, 8 is wel heel laag hoor, daar moet je jezelf wel prettig bij voelen, maar je kan zoals je het nu doet een eind komen natuurlijk
succes ermee in ieder geval
 
Carrotpower haha die zet ik de komende dagen weer op :cool: Nu 4 dagen weekend en het belooft mooi weer te worden!
Ano_071120 we zien het wel, ik ga die 8% niet forceren als het te lastig wordt maar er is nog wel ruimte om de kcals iets te verhogen als dat nodig is.

Ik had nog steeds spierpijn in m'n hamstrings van maandag. Mobiliteit en kracht waren daardoor wat slechter dan anders (tenminste ik hoop dat het daar aan lag :p).

Deadlift (belt):
160,170 kg x 3
180 kg x 3 %straps, de laatste rep wilde nog net

OHP (belt):
50,60,62.5,65,67.5,70 kg x 3 %hier ga ik ook sets van 3 reps doen. Ook m'n belt weer eens omgedaan op OHP. 70 kg is een pr.

High bar squat:
80,90,100,100 kg x 3

Front squat:
40,50,60 kg x 5

Pull up:
BW x 5
BW+20 kg x 5
BW+25 kg x 5
BW+20 kg x 5
BW x 5

Bench (pause):
70,80,80,80 kg x 5

2dqrg40.png

De zwarte lijn is 0.5 kg/week, daar zit ik nu weer netjes op nadat ik vorige week dacht dat ik stil stond :) Ik heb dus nog wel 250 kcals ruimte naar boven om te blijven cutten als het lastig wordt of m'n kracht te erg verslechtert.
 
mooie reeks ohp, lekker afgesloten met een pr :thumbup:
 
Ano_071120 :D Sets van 3 sparen me best veel energie tov sets van 5!

Weer spierpijn in m'n hamstrings, mobiliteit was aan het begin van de training heel slecht maar na lang stretchen ging het wel goed.

Bench:

90,100,102.5,105 kg x 3

High bar squat:
80,90,100,105,107.5 kg x 3 %ging wel weer zwaar vandaag

Front squat:
40,50,60,65 kg x 5 %dit ging dan weer erg goed

Stiff leg deadlift:
100,110,110,110 kg x 5

Chin up:
BW+35 kg x 5 %deze keer netjes, pr!
BW+30 kg x 5
BW+25 kg x 5
BW+20 kg x 5

Tricep dip:
BW+10 kg x 8
BW+15 kg x 8
BW+15 kg x 8
BW+10 kg x 8

Upright row:
50,55,50 kg x 5

Pendlay row:
70,80,80 kg x 5

+isolaties

BW vandaag 73.6 kg. Binnenkort eens 1.5 x BW op de bench proberen, op 73.3 kg zou ik dan 110 kg moeten drukken.
 
Sets van 3 sparen me best veel energie tov sets van 5!
yup, drietjes zijn ideaal om een leuke krachtset mee op te bouwen, je gaat efficient met je kracht om.
die 110 kg voor een single of ook in een setje van 3?
 
Ano_071120 dat moet een single worden, 3 reps gaat me nog niet lukken met 110 kg. 105 x 3 lukt elke keer nog wel maar daar zit ik al wel dicht tegen m'n max aan.
 
Bench:
90,100,102.5,105 kg x 3
70 kg x 8 %pause

High bar squat:
80,90,100,105,110 kg x 3 %vandaag gelukkig wel weer kunnen opbouwen naar een set met 110 kg :)

Front squat:
40,50,60 kg x 5

Chin up:
BW+30 kg x 5
BW+25 kg x 5
BW+20 kg x 5
BW+15 kg x 5

Tricep dip:
BW x 8
BW+10 kg x 8
BW+15 kg x 8 %deze set ging niet fijn, hierna gestopt met dips :mad:

Stiff leg deadlift:
100,110,110,100 kg x 5

Upright row:
50 kg x 5,5,5

Daarna weer wat extra oefeningen.

Dumbbell shoulder press: %deze even loggen want hierop had ik een pr
18,24,28,30 kg x 5 %30 kg is een pr!

BW gisteren 73.3 kg en vandaag 72.9 kg, erg laag! Gelukkig was m'n kracht vandaag prima. Ik verhoog m'n kcals vanaf vandaag met 150. Zodat ik niet perongeluk kracht ga inleveren en omdat ik echt nog tijd zat heb om m'n topvorm te bereiken. Nu nog 2-3 kg er van af en dan sta ik wel goed droog, dat zou met deze verhoging nog ongeveer 7 weken duren ipv 5 weken als ik niet verhoog. 70 kg vind ik stiekem wel een mooi doel :D
 
Gaat goed man :thumbs:. Je bench blijf echt ziek :D.

Lijkt een powerlift wedstrijd jou niet iets? Met jouw stats kan je best ver komen toch?
 
kracht blijft goed hoor :thumbup:
 
Carrotpower Thanks! Met m'n bench en deadlift kan ik wel goed meekomen met de subtop in de -74 kg klasse, alleen m'n squat verknalt m'n totaal dan zo erg dat ik buiten de boot val :( Verder lijkt het me wel leuk om eens mee te doen als m'n squat nog een stukje omhoog wil..
Ano_071120 Jep, en nu lekker doorgaan met 150 extra kcals, kijken wat voor effect dat heeft :D!
 
Deadlift (belt):
160,170 kg x 3
180 kg x 3 %straps. Dit ging echt zwaar, de volgende keer wordt het waarschijnlijk 5 kg minder.

OHP:
60,62.5,65 kg x 3 %belt, hierna heb ik hem af gedaan, voelde niet zo fijn vandaag met belt.
67.5,70 kg x 3 %beetje cheat vanuit de benen op deze sets. Maarja dan kan ik wel extra zware negatives doen.

High bar squat:
80,90,100,105 kg x 3

Daarna heb ik pistol squats geprobeerd. Stiekem had ik ze van te voren thuis al geoefend om niet als een idioot 30 keer op de grond te vallen terwijl iedereen kijkt wat ik voor een rare oefening aan het doen ben :p Maar dat ging best goed, eerst een hoop sets van 1 rep per been en daarna heb ik m'n balans zo kunnen verbeteren dat ik er 2 achter elkaar kon per been :) In totaal wel 20+ reps gedaan per been. Quads waren kapot hierna haha

Pull up:
BW x 5,5
BW+20 kg x 5,5
BW+15 kg x 5

Toen moest ik nog paused bench doen maar energie was op aan het raken. Beetje incline dumbbell bench gedaan als vervanging en nog wat andere isolatie oefeningen.

BW vandaag 73.0, nog steeds aan de lage kant. Dat komt natuurlijk door het warme weer, veel zweten en dus veel zout/water kwijt geraakt. Vanavond ga ik lekker een zoute pizza halen om dat weer aan te vullen.
Oke ik heb gewoon zin in pizza en probeer het zo goed te praten, laat me :(
WSUapWo.png
 
Laatst bewerkt:
Bench:
90,100,102.5,105 kg x 3 %105 wilde nog net

High bar squat:
80,90,100,105 kg x 3
110 kg x 2 %3e rep niet gelukt, jammer

Front squat:
40,50,50 kg x 5

Chin up:
BW x 5
BW+30 kg x 5,4
BW+25 kg x 5

Upright row:
50 kg x 5,5,5

Stiff leg deadlift:
100,120,120 kg x 5

Isolatie oefeningen.

Het is goed te zien aan m'n BW dat ik eergisteren die pizza's (ja 2) heb gehaald, gisteren en vandaag was ik ruim een kg zwaarder dan daarvoor hahaha.. Morgen of overmorgen moet het weer normaal zijn, dat is altijd zo de 3e of 4e dag nadat ik zout heb gegeten. Kracht en energie is er niet beter door geworden dus het heeft niet veel nut gehad, buiten dat het me weer extra motivatie heeft gegeven om de komende tijd weer streng m'n kcals te halen ;)
 
wel af en toe een lekkere cheat ertussen blijven gooien hoor, dat kan echt geen kwaad
laatste repje gemist op de squat, kansloos of net niet?
 
Ano_071120 dat komt zeker goed :D De 3e rep met 110 kg ging ik heel erg compenseren met m'n rug en dat voelde niet goed, daarom was ik meteen terug naar beneden gegaan.

Gisteren was m'n BW weer normaal, 73.1 kg. Daarna kwamen m'n moeder en zusje op bezoek en zijn we naar de snackbar geweest. Zij hadden veel te veel besteld, maar omdat ik door die 10 weken deficit extra veel eten op kan heb alles wat was overgebleven ook nog opgegeten :laugh: De schade valt gelukkig mee, we hadden 8 km gewandeld en daarna heb ik er nog 500 kcal van af gefietst. Vandaag was ik 73.4 kg (en dat is met veel zout van gisteren) :)

Bench:

90 kg x 3
95 kg x 1
100 kg x 3,5,5 %ging super goed!

High bar squat:
80,90,100,105 kg x 3 %dit ging minder goed, squat gaat nu wel achteruit. Maar krachtbehoud is nog steeds beter dan verwacht.

Chin up:
BW x 5
BW+30 kg x 5
BW+25 kg x 5
BW+20 kg x 5,5

Tricep dip:
BW x 10
BW+10 kg x 10
BW+15 kg x 10
BW+20 kg x 8

Upright row:
40 kg x 8,8,8

Pistol squats

Stiff leg deadlift:
100 kg x 5
120 kg x 5,4

Isolaties.
 
goede training toch nog ondanks het cutten, krachtverlies kan ook een beetje het moment zijn, volgende keer kan je zomaar weer je target halen, als je per training echt moet in gaan leveren gaat het met de kracht minder worden, maar is eigenlijk normaal, je zit al best lang onder je onderhoud met je kcals.
die chins en dips blijven wel erg sterk :thumbup:
 
goede training toch nog ondanks het cutten, krachtverlies kan ook een beetje het moment zijn, volgende keer kan je zomaar weer je target halen, als je per training echt moet in gaan leveren gaat het met de kracht minder worden, maar is eigenlijk normaal, je zit al best lang onder je onderhoud met je kcals.
Laten we het hopen, maar m'n squat gaat voor mijn doen echt super deze cut, als je ziet dat hij de vorige cut was gekelderd naar 80 kg x 4 mag ik echt niet klagen :) Als het echt per training slechter wordt gaan er gewoon nog 100 kcals bij.

die chins en dips blijven wel erg sterk :thumbup:
Thanks! Het helpt ook wel dat ik inmiddels 7 kg minder vet hoef mee te liften op die oefeningen haha

Late training vandaag, kwam goed uit ivm tentamenweek.

OHP:
50,60,65,67.5,70 kg x 3 %deze waren netter dan vorige week, de laatste rep met 70 kg was een paar seconden strijden
50 kg x 10

Deadlift (belt):
160,170 kg x 3
180 kg x 3 %met straps, gewichtsverlaging dus nog een extra week kunnen uitstellen :) De laatste rep hield ik nog even vast bovenin en toen kwamen overal veins tevoorschijn, schouders, borst, biceps, onderarmen, dat heb ik nog nooit zo gehad :eek:

Pull up:
BW+20 kg x 5
BW+25 kg x 5
BW+20 kg x 5
BW+15 kg x 5
BW x 10

Tricep dip:
BW x 8
BW+10 kg x 8
BW+15 kg x 8
BW+20 kg x 8

Front squat:
50 kg x 8,5,5

Pistol squats, vandaag kon ik er 3 achter elkaar. Ook nog leg extensions gedaan, daar ben ik wel flink op achteruit gegaan, die moet ik er misschien toch weer wat vaker bij pakken. Leg curls gingen wel prima. Verder nog een hoop isolaties, die extra kcals voor het trainen geven wel een stuk meer energie en pomp. Dan is het toch wel leuk om nog wat extra te pompen met dumbbells voor de spiegel :o

BW vanmorgen 72.7 kg, evenaring van m'n laagste weigh in deze cut. Om de traditie in stand te houden hier de wekelijkse BW grafiek update, verder is hij een beetje nietszeggend omdat ik 2 zout spikes heb gehad en m'n gewicht dus best random was afgelopen week.

2d9bm13.png
 
Bench:
90,100,102.5,105 kg x 3

High bar squat:
80,90,100,105 kg x 3

Pistol squats, vandaag kon ik er 5 achter elkaar

Chin up:
BW+30 kg x 5
BW+36.25 kg x 5 %pr!
BW+30 kg x 5

Stiff leg deadlift:
100,110,120,125 kg x 5 %ik zal op deze oefening vanaf nu ook pr's gaan loggen, 125 kg is een pr

Close grip bench:
60,70,80 kg x 5

+aanvullende oefeningen. Ik wil een paar calistenics skills leren, want dat vind ik er altijd super gaaf uit zien en de kracht basis heb ik al goed opgebouwd. Het lijkt me ook een goede aanvulling nadat ik m'n compounds heb gedaan. Pistol squats gaan al steeds beter en nu doe ik ook nog L-sit pull ups. Handstand push ups wil ik uiteindelijk ook kunnen, dan kan ik die doen op de dagen dat ik geen OHP doe.
 
Back
Naar boven