Fitness Seller

edelgist

DarkLegion

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ben begonnen met biergist poeder..oftewel edelgistvlokken, is hetzelfde volgens de verkoper. Maar die zooi is niet echt lekker door me pap ofzo.. wie heeft er tips?
En wie gebruikt het eigenlijk nog meer?

ik neem wel biergist tabs omdat deze een zuiverende werking hebben maar van poeder weet ik niets

Is het nou poeder of zijn het vlokken?
Als het vlokken zijn kun je ze het beste door je warme maaltijd doen volgens mij, als je bijv. een saus hebt kun je het erdoor heen doen.
Poeder ken ik eigenlijk niet echt, ken wel pillen en die zijn echt ranzig, bleeeh

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn vlokken.. poeder schijnt dus niet te bestaan.Alhoewel ik wel enige referenties op internet had gevonden, dus ik betwijfel het.Maar biergistpoeder=edelgistvlokken. En door de saus lijkt me ook niet zo smakelijk.. Ik heb het door me shake, door me pap geprobeerd, maar die smaak van dat gist overheerst..En vind het totaal niet lekker. De vlokken hebben zelfde functie als pillen,maar is gemaakt om ook gerechten een extra smaak te kunnen geven. Volgende keer neem ik ook maar pillen denk ik :) Kan ze altijd nog vermalen dan.. ;)

ff copy paste :
Biergist tabletten zijn rijk aan hoogwaardige eiwitten en vitaminen uit de B-complex reeks. Door hun rijke samenstelling zijn biergisttabletten vooral geschikt voor aanvulling op de voeding bij lusteloosheid en verminderde concentratie. Zij dienen bovendien als co-enzym bij verbranding van glucose tot energie in spieren en zenuwweefsel. Biergist tabletten worden ook aanbevolen bij een onzuivere huid en bij dof en beschadigd haar

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven