AndroidHealthClinic

Eelt op handen afknippen?

  • Topic starter Zenib
  • Startdatum
  • Reacties 50
  • Weergaven 8K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

soms snij ik erin met een breekmes...
en begin dan het eraf te pulken...
en dan trek ik dat net te ver eraf zodat het begint te bloeden...
en pijn doet als je je handen wast met zeep...

maar deadliften kan nog altijd hoor :)
 
ik knip het alleen af als ik er aan heb zitten pulken, dan krijg je scherpe hoekjes er aan en dat is niet leuk voor de vrouwtjes, of wel, meestal niet..
 
Heb het ook.. Ik zet er soms een schaar naast en snij het er af.
 
Handschoentjes zijn gay
 
080521-pedEgg-vmed-338p.standard.jpg


zo'n ding gebruiken... waarom zou je 'hardcore' je eelt laten scheuren als je het makkelijk kan verzorgen en je er dan geen last van krijgt
 
Nooit met handschoenen getraind, nooit last van me handen gehad.
 
ik krap de bovenste laag er af en toe af onder de douche, komt er makkelijk af dan zonder teveel weg te halen.
 
Om de zoveel weken knip ik met de schaar al die kussentjes eraf. Anders krijg ik last met chinnen, deadliften en eigenlijk alles waar je lekker grip bij nodig hebt. Gaat dubbel zitten tijdens lifts en dat irriteert me en kost me reps.

Na paar weken is het weer aangegroeid en dan ist weer kniptijd.

Vriendin zegt altijd bwohhhh da's niet goed hoor... maar ik zou niet weten waarom niet, het bloedt niet en het groeit toch weer aan...
 
Is echt niets in vergelijking met sommigen. Heb al iemand gezien dat daar bloedde bij zware deadlifts!
Bij mij wordt het erger als ik slechte barbells/dumbells gebruik; scherpe knurling en goedkope barbell.
Met mijn ATX barbell heb ik daar veel minder last van.
Als het te erg wordt trek/bijt je dat er gewoon eens af en dan kan je er weer nieuwe laten groeien.
 
Ik heb het erger.:P
Geen last van.
 
Na het douchen weghalen met kappersmes.
 
Hoezo kan je dan niet deadliften? Gewoon lekker laten zitten.

Duidelijk eentje met maagdelijke handjes :)

Is klote hoor maat. Als je van die gigantische knobbels hebt.. Zit hier dagelijks te pulken, zit er ook altijd zo weer op.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Handschoentjes zijn gay

Niet. Ze staan juist kei stoer bij mijn roze b&f shakebeker.
 
Om de zoveel weken knip ik met de schaar al die kussentjes eraf. Anders krijg ik last met chinnen, deadliften en eigenlijk alles waar je lekker grip bij nodig hebt. Gaat dubbel zitten tijdens lifts en dat irriteert me en kost me reps. Na paar weken is het weer aangegroeid en dan ist weer kniptijd. Vriendin zegt altijd bwohhhh da's niet goed hoor... maar ik zou niet weten waarom niet, het bloedt niet en het groeit toch weer aan...

Bwohhh da's echt niet goed hoor...
 
Een puimsteen bij elke drogist te halen, na/tijdens het douchen er over heen schuren en je hebt weer babyhandjes.
 
Back
Naar boven