MuscleMeat

Eelt op handen afknippen?

  • Topic starter Zenib
  • Startdatum
  • Reacties 50
  • Weergaven 8K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

Duidelijk eentje met maagdelijke handjes :)

Is klote hoor maat. Als je van die gigantische knobbels hebt.. Zit hier dagelijks te pulken, zit er ook altijd zo weer op.

Heb het zelf ook, merk niet heel veel verschil met deadliften. Alleen het pulken, als ik eenmaal iets los heb wil ik het er ook gelijk van af hebben :roflol:
 
Niet pulken maar glad schuren. Een eeltbult is niet erg, losse stukjes zijn irritant.
 
Niet pulken maar glad schuren. Een eeltbult is niet erg, losse stukjes zijn irritant.

Ik laat altijd mijn eelt zitten op mijn hand, voelt het als schuurpapier als ik met handenarbeid bezig bent.
 
Verkapte mijn vriendje vindt mijn handen niet glad genoeg post.
 
Normaal gezien train ik zonder handschoenen maar als die eelt echt teveel word draag ik voor een tijdje handschoenen.
 
Mach-3 scheermesje neem ik altijd voor eelt. Binnen 3 minuten gefixed. Ook eens een broodmes geprobeerd, heb nog nooit zoveel bloed aan m'n handen gehad als toen.. Geen aanrader.
 
Mach-3 scheermesje neem ik altijd voor eelt. Binnen 3 minuten gefixed. Ook eens een broodmes geprobeerd, heb nog nooit zoveel bloed aan m'n handen gehad als toen.. Geen aanrader.

original.jpg
 
Back
Naar boven