XXL Nutrition

Eelt op handen afknippen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zenib

Novice
Lid geworden
2 sep 2014
Berichten
18
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Yow


Ik doe al 1,5 jaar fitness en train altijd zonder handschoenen. Vandaag kwam er een kennis uit de gym mij aanspreken over het feit dat ik veel eelt op mijn handen heb. Het staat zelf wat opgezwollen. Hij zei dat het mogelijk is dat dit scheurt en dat ik dan enkele weken niet zal kunnen deadliften etc....

Hij knipt zijn eelt er af met een schaartje blijkbaar. Is het nodig dat ik dit ook doe of is er maar een klein risico dat dit echt scheurt? En helpt een plakker dan niet gewoon?


Merci
 
Hoezo kan je dan niet deadliften? Gewoon lekker laten zitten.
 
een plakker???
 
foto? lol..
 
misschien veilen en hand crème gebruiken als je er echt last van hebt?
 
them masturbation wounds ...
 
hoe is het met Shady?

Moet je aan hem vragen, hoe moet ik dat nou weten :roflol:

laat me raden, je gelooft die roddel écht? Denk wat je wilt joh :') ik weet wel beter :)
 
Moet je aan hem vragen, hoe moet ik dat nou weten :roflol:

laat me raden, je gelooft die roddel écht? Denk wat je wilt joh :') ik weet wel beter :)

huhhh? welke roddel?
 
Ne ik heb geen last, maar mijn kennis zei dus dat het mogelijk is dat die eelt vlekken eraf schuren en vel meetrekken. En bijgevolg krijg je dan ene open wonde en bla bla bla . Maar als het echt mogelijk is dat ik een open wonde krijg en kan voorkomen door dat eraf te knippen doe ik dat wel :p Foto's komen zo
 
Ne ik heb geen last, maar mijn kennis zei dus dat het mogelijk is dat die eelt vlekken eraf schuren en vel meetrekken. En bijgevolg krijg je dan ene open wonde en bla bla bla . Maar als het echt mogelijk is dat ik een open wonde krijg en kan voorkomen door dat eraf te knippen doe ik dat wel :p Foto's komen zo

Nja het kan zijn dat als je een los stukje hebt en die dan er af haalt, je dan een stukje huid meeneemt, in dat geval kan je dan beter even stukje afknippen, maar volgens mij kan je dat zelf wel beslissen, wanneer je dat beter wel of niet kan doen.
 
6KpkVaU.png


op deze foto lijkt het minder gezwollen dan het in het echt is. :p
 
Valt reuze mee man, heb het erger gezien.
 
dat heb ik ook wel als ik me eelt plekken open ga trekken..

gewoon lekker laten
 
Zo zien mijn handen er ook uit :roflol:
Lekker laten inderdaad.
 
ik pulk het er af en toe af als ik niks te doen heb. week later zit het er gewoon weer. niet druk om maken dus
 
Back
Naar boven