Fitness Seller

Een aantal tekeningen ingescand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Update Mars, we zijn nu ruim een jaar verder, laat zien wat dat zieke brein van jou het afgelopen jaar op papier gezet heeft :thumbup:
 
Als ik naar je tekeningen kijk komt er in me op dat je lichtelijk Metallica fan bent, klopt dat of zit ik ernaast?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij was je hier geinspireerd door branch warren :D
 
je hebt wel talent gozer.. beetje gefascineerd door de dood? ;)
 
Zo die 2e vind ik zwaar kik joh ... voor in mijn nieuwe huisje :D
MMh krijg zin om te schilderen , motiverend tnx h
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
persoonlijk een van de mooiste:thumbs:
 
Haha, mars is eigenlijk gewoon een gekrenkte ziel met een waas van onverschilligheid en dwingende realiteitszin om zich heen. Het ideale afweermechanisme tegen verdere persoonlijke schade die hem berokkend zou kunnen worden, maar tevens de barricade die zn emotionele ontwikkeling in de weg staat. Deze sick and twisted schetsen zijn gewoon het resultaat van een gevoelsmatig isolement...

Keep it up, goeie shit :thumbup:
 
monster tekeningen mars

haha 'mars'
 
Monster drawing skills, omg wat een omschrijving, haha
 
maar ik vind ze wel vet!!!
 
mars is een glorius beacon of light .
he's the orginator of stupid reply's
the ecto with no skills
the loser who don't has a girlfriend
 
Haha grappig dat dit topic een bump krijgt was het allang vergeten.
Maar ben laatste tijd niet zo druk meer aan het tekenen, dat is bij mij een periode wel en een periode niet meestal.
Ik vind het zelf meer schetsen, want ik heb het geduld vaak niet om een tekening ook weer zo af te ronden als dat ik hem gestart ben dus ik raffel het meestal maar af, ook dingen als handen enzo vind ik best moeilijk dus dat ziet er vaak ook niet uit.
Anyway ik zal het weer is gaan oppakken en weer is wat zieks hier neergooien loll.
 
You go girl!!!
 
Haha grappig dat dit topic een bump krijgt was het allang vergeten.
Maar ben laatste tijd niet zo druk meer aan het tekenen, dat is bij mij een periode wel en een periode niet meestal.
Ik vind het zelf meer schetsen, want ik heb het geduld vaak niet om een tekening ook weer zo af te ronden als dat ik hem gestart ben dus ik raffel het meestal maar af, ook dingen als handen enzo vind ik best moeilijk dus dat ziet er vaak ook niet uit.
Anyway ik zal het weer is gaan oppakken en weer is wat zieks hier neergooien loll.

En ben je nou wel into Metallica of niet? Anders zag ik weer dingen die er niet zijn ;)
 
Back
Naar boven