Fitness Seller

Een aantal tekeningen ingescand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wow man. Supermooi.
Je zou niet zeggen dat alle tekeningen van dezelfde persoon zijn.

And don't go see a shrink.
Shrink: What do you see in this picture?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mars: DEATH!!!
 
speechless... ben er alleen nog niet uit waarom
 
Mars ik zie dat je meer in je mars hebt dan ik had verwacht. Helaas constateer ik ook dat je erg negatief in het leven staat, ik merk het met alles maar nu zie ik het duidelijk.
Ook voor jouw zal het leven ooit weer beter worden....blijf er echter wel voor vechten.

Jouw leven staat op dit moment voor dood en verderf. Iets wat erg mooi kan zijn, zolang je er zelf maar niet in zit verknocht.








On-topic: er zitten een paar brute tekeningen bij man!
 
Haha bedankt voor de reacties, ik ben ook een andere kant op geslagen, ik maak nu alleen nog positieve dingen ;)
 
die negatieve tek. zijn alleen maar een fase , ik heb ze ook getekend (ik was toen vrij jong) mischien iets met puberteit?

Ik vind ze wel cool , een aantal leken erg op mijn creaties (ik heb ze na jaren weggeflikkerd). Ik kon alleen maar tekenen in absolute verveling dan liet ik mijn geest en hand de vrije loop.. (dan waren ze ook wel geinig om te zien) Moest ik bv op commando tekenen omdat iemand mij dat vroeg dan ging het nooit lekker.... Dus ik ben geen tekenaar/cartoonist geworden!

Maar leuke post hiero... :D
 
Je bent zeker getalenteerd! Hoe oud ben je eigenlijk (als ik 't vragen mag)?
 
Heb het ook jaren gedaan dit soort tekeningen en er zitten er een paar heel goede tussen, zoals ericr zei: 1sT uitwerken en daarin verder gaan. Als cartoonist/illustrator zie ik misschien nog wel een toekomst voor je.
 
@Mans, ben 22
@PeterV, nee heeft niets met een fase te maken en ook niet met puberteit, ik zet me nergens tegen af ofzo vind het puur alleen leuk om te doen.
@BigT, neej tis maar een hobby, ik wil hier me werk ook niet van maken.
 
Zit mooi werk tussen. Je kan ook striptekenaar worden, is een Joop Klepzeiker achtige strip niks voor jou?
 
Yzord zei:
Zitten aardige tekeningen tussen...maar wat gaat er om in je hoofd? ;)

Precies.

Veel bloed en doden enzo. Sick twisted bastard!

Maar je kan wel leuk dingen op papier zetten, dat dan wel weer. :)
 
kun je geen vrolijke dingen maken ???
 
ja maak er maar eentje van jeffrey zn moeder!

nee maar ik vind dit wel vette shit man! En dat voor een mbo-er :D
ik zou dit wel verder uit gaan bouwen, gewoon voor de lol wat kunst in je vrije tijd maken is namelijk:
1. stoer, het trekt wijven aan.
2. zorgt er voor dat je geen zelfmoord pleegt

dus doe zo voort.
 
Haha, ja het erbij doen is altijd wel leuk.
Al zal dit soort zieke shit volgens velen hier juist resulteren in zelfmoord ;)
Btw.
dan moet ik eerst een foto van jeff's moeder hebben he.
 
Moet ie tekening gaan maken van schaapjes in the wei of zo? Of van tropische paradijzen? Als je geen positieve tekeningen maakt, betekend het nog niet meteen dat je een ziekelijk persoon ben ofzo. Kijkt iedereen hier naar feel-good movies en luistert naar feel-good muziek? Nee? Nou dan.
 
Zeer eigen sT, je hebt talent man!
 
justlooking zei:
Moet ie tekening gaan maken van schaapjes in the wei of zo? Of van tropische paradijzen? Als je geen positieve tekeningen maakt, betekend het nog niet meteen dat je een ziekelijk persoon ben ofzo. Kijkt iedereen hier naar feel-good movies en luistert naar feel-good muziek? Nee? Nou dan.

Right on the money bro :D
 
1. Je hebt talent
2. Je moet nodig eens met iemand gaan praten ;)
 
Verklaart een hoop... En dat meen ik echt :D
 
Mars zei:
Haha, ja het erbij doen is altijd wel leuk.
Al zal dit soort zieke shit volgens velen hier juist resulteren in zelfmoord ;)
Btw.
dan moet ik eerst een foto van jeff's moeder hebben he.

Schilder maar raak van gogh :D

ugly_girl.jpg
 
Back
Naar boven