MuscleMeat

Een aantal vragen over crunches en leeftijd

Bezoekers in dit topic

Micomico

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2006
Berichten
2
Waardering
0
Hallo,
Ik ben Mark, 15 jaar (bijna 16) en ik heb een aantal vragen over crunches. Sinds kort doe ik elke dag 20 crunches en 30 reverse crunches, zonder gewichten of aparaten.
1. Hoe lang duurt het om resultaat te zien (sixpack), moet ik dan denken aan weken, maanden of jaren?
2. Is 20 crunches en 30 reverse goed, of moet ik bijv. 25 om 25 gaan doen (oftewel, moet ik meer reverse crunches doen of meer normale crunches)
3. Zijn er effectievere oefeningen waarbij geen aparaten/gewichten nodig zijn?
4. Is het slecht om dit te doen, voor m'n leeftijd (stopt de groei ofzo)?

Alvast bedankt,

Mark
 
Ik zou ze niet elke dag doen. Om de 2 á 3 dagen, en dan opbouwend.
 
Hallo,
Ik ben Mark, 15 jaar (bijna 16)

alvast gefeliciteerd :D

en ik heb een aantal vragen over crunches. Sinds kort doe ik elke dag 20 crunches en 30 reverse crunches, zonder gewichten of aparaten.

gefeliciteerd :D

1. Hoe lang duurt het om resultaat te zien (sixpack), moet ik dan denken aan weken, maanden of jaren?

wat d8 je van een eewigheid

2. Is 20 crunches en 30 reverse goed, of moet ik bijv. 25 om 25 gaan doen (oftewel, moet ik meer reverse crunches doen of meer normale crunches)

nope

3. Zijn er effectievere oefeningen waarbij geen aparaten/gewichten nodig zijn?

jep
ga lezen in het voedingssectie

4. Is het slecht om dit te doen, voor m'n leeftijd (stopt de groei ofzo)?

waar haal je die onzin vandaan???

Alvast bedankt,

Mark

;)
 
Hallo,
Ik ben Mark, 15 jaar (bijna 16) en ik heb een aantal vragen over crunches. Sinds kort doe ik elke dag 20 crunches en 30 reverse crunches, zonder gewichten of aparaten.
1. Hoe lang duurt het om resultaat te zien (sixpack), moet ik dan denken aan weken, maanden of jaren?

van crunches ga je geen sixpack zien.

4. Is het slecht om dit te doen, voor m'n leeftijd (stopt de groei ofzo)?

Nee.
 
Oke bedankt, ik weet niet hoe serieus de antwoorden zijn en de een spreekt de ander tegen, maar ik zou graag nog antwoord willen op vraag 1. Hoe lang duurt het, of zoals iemand hier antwoordde, is het uberhaubt wel mogelijk om van crunches en reverse crunches een sixpack te krijgen?

Alvast bedankt
 
Hangt van verschillende factoren af.

- Je vetpercentage
- Je genetische aanleg, ben je mager of heb je een gespierde bouw?
- Je voeding
- Je rust
- Je training

enz enz.

Je moet vooral geduld hebben en niet meteen te veel willen.
 
Oke bedankt, ik weet niet hoe serieus de antwoorden zijn en de een spreekt de ander tegen, maar ik zou graag nog antwoord willen op vraag 1. Hoe lang duurt het, of zoals iemand hier antwoordde, is het uberhaubt wel mogelijk om van crunches en reverse crunches een sixpack te krijgen?

Alvast bedankt

Nee.
 
Oke bedankt, ik weet niet hoe serieus de antwoorden zijn en de een spreekt de ander tegen, maar ik zou graag nog antwoord willen op vraag 1. Hoe lang duurt het, of zoals iemand hier antwoordde, is het uberhaubt wel mogelijk om van crunches en reverse crunches een sixpack te krijgen?

Alvast bedankt

Ik weet niet hoeveel %bf (bodyfat) je heb, maar zorg dat dat lager wordt zodat je je gewenste breezah buikje heb.
 
Hangt van verschillende factoren af.

- Je vetpercentage
- Je genetische aanleg, ben je mager of heb je een gespierde bouw?
- Je voeding
- Je rust
- Je training

enz enz.

Je moet vooral geduld hebben en niet meteen te veel willen.

word

ps: lees eerst eens de sticky's door + search eens op wat termen.
 
Even voor de duidelijkheid: je sixpack wordt voornamelijk bepaald door je lichaamsvet. Al heb je nog zulke mooie buikspieren en je vet% is te hoog, dan zie je ze niet.

Het antwoord is dus cutten (afvallen) door:
-minder eten
-meer cardio
 
Als ik jou was, en je het leuk vind, gewoon een sportschool op gaan zoeken en alles gaan trainen.;)
 
zo is het . met alleen getrainde buikspieren ga je zo krom lopen als een oud vrouwtje.
het gaat om de balans .
 
Back
Naar boven