XXL Nutrition

Een ander soort whey shake?

Bezoekers in dit topic

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2008
Berichten
3.518
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

Bestaat er ook een ander soort whey shake, maar dan een goedkopere? aangezien ik 14 jaar ben, word whey wel heel duur... en dan nog iets, is whey geheel ZONDER anabolen of iets in die richting?

Groetjes
 
Goedkopere dan wat?
 
Nou, bij een pot whey zit je al aardig in de buurt van 30 euro, is er geen goedkoper merk?
 
Welk merk whey?
 
tering man.. geef is wat informatie, weet je hoeveel verschillende merken en soorten whey er bestaan en dat in alle hoeveelheden
 
Hoi,

Bestaat er ook een ander soort whey shake, maar dan een goedkopere? aangezien ik 14 jaar ben, word whey wel heel duur...

Zoveel mogelijk kwark, melk, vis en kip uit de koelkast van je ouders plunderen?

Voor whey betaal je nu eenmaal een bepaalde prijs.
 
Pff

Voor een pot van 800 gram whey ben je ongeveer 30 euro kwijt, je gebruikt ongeveer 30 - 60 gram per dag, (1 of 2 shakes), gemiddeld 45 zit je dus op ongeveer 18 dagen... en dat vind ik erg duur, dus vroeg ik me af of er geen andere soort shake is van goedkopere merken?
 
Pff

Voor een pot van 800 gram whey ben je ongeveer 30 euro kwijt, je gebruikt ongeveer 30 - 60 gram per dag, (1 of 2 shakes), gemiddeld 45 zit je dus op ongeveer 18 dagen... en dat vind ik erg duur, dus vroeg ik me af of er geen andere soort shake is van goedkopere merken?
Wtf, welk merk heb je het nou over dan?? Er zijn honderden verschillende potten met rommel om te groeien
 
Pff

Voor een pot van 800 gram whey ben je ongeveer 30 euro kwijt, je gebruikt ongeveer 30 - 60 gram per dag, (1 of 2 shakes), gemiddeld 45 zit je dus op ongeveer 18 dagen... en dat vind ik erg duur, dus vroeg ik me af of er geen andere soort shake is van goedkopere merken?
ach, flikker maar op man, lees is de reacties. jij wilt hulp, niet wij, geef dan op z'n minst een ****ing merk
 
Ja dat is dus ook mijn vraag, een ander merk dat lijkt op whey, die het ook goed doet en goedkoper is?
 
Ja dat is dus ook mijn vraag, een ander merk dat lijkt op whey, die het ook goed doet en goedkoper is?
laat ook maar, je neemt whey maar je denkt dat whey een merk is? ga lezen.
 
Als je 14 ben hoef je hier nog niet eens mee te beginnen. Whey daar moet je nog niet aan denken zeg.

Je bent volop in de groei nog, gewoon eten is belangrijker.
 
Hoi,

Bestaat er ook een ander soort whey shake, maar dan een goedkopere? aangezien ik 14 jaar ben, word whey wel heel duur... en dan nog iets, is whey geheel ZONDER anabolen of iets in die richting?

Groetjes

Je kunt best wel een goedkopere whey nemen, maar dan zitten er juist weer wel anabolen in. Elk voordeel moet ook zijn nadeel hebben, zo moeten de fabrikanten hebben gedacht. Deze fabrikanten weten dat de ouders van jongere deelnemers aan bodybuilding als de dood zijn voor anabolen, en zodoende het hun kinders erg moeilijk gaan maken als ze weten dat er anabolen in de whey zitten.
 
Een whey is geen merk.
Whey zijn eiwitten. Je hebt verschillende merken. Whey van XXL en PowerSupplements zijn wel goedkoop ;)

En er zitten geen anabolen in. Enkel eiwitten.
 
Dat vind ik dus echt het stomste antwoord wat ik hier ooit gelezen heb. En zou ik graag verwijderd zien worden aangezien er hier genoeg mensen zonder ergens verstand van te hebben deze berichten lezen.

Er zijn genoeg jonge jongens die graag willen trainen en groot willen worden zonder anabolen. Anabolen kan je alleen illegaal kopen dus alles wat je in de winkel haalt is anabolen vrij.

Als je wilt groeien dan begint dit bij goed eten.
Gewoon net als een paar berichten hierboven lekker de ijskast leeg eten en je ouders betalen het.

Als je dan toch een whey(eiwitten) shake wilt nemen dan koop je dit bij xxl nutrition want die is lekker goedkoop. Als je dan getraind hebt dan neem je na de training 30 gram whey met water en voor de rest gewoon goed eten.


Er zijn ook een paar goede topic's voor starters gemaakt waar alles in uitgelegd wordt.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/

Die laatste gaat over het algemeen over supplementen en dat zijn dus ook geen anabolen.
Anabolen hebben hier een aparte plek en moet je lekker van afblijven tenminste to je 21 bent en al lekker getraind bent.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt best wel een goedkopere whey nemen, maar dan zitten er juist weer wel anabolen in.

:D

Jongens, hou ff op oké? Spelen met tere zielen :p

Kerel, als je echt goedkope whey wilt hebben (en whey is trouwens een eiwitbron, geen merk) dan kan je misschien je ouders vragen of die het via hun creditcard voor je willen bestellen bij bijvoorbeeld www.myprotein.co.uk in Engeland (zie Impact Whey Protein). Dan heb je 2.5 kg met een smaakje naar keuze voor de prijs van ongeveer 35 euro inc. verzendkosten.
 
Lekker in nederland bestellen als je pas 14 bent.
Als je 10 kg of meer nodig hebt dan kan je in engeland gaan bestellen.
 
Hoi,

Bestaat er ook een ander soort whey shake, maar dan een goedkopere? aangezien ik 14 jaar ben, word whey wel heel duur... en dan nog iets, is whey geheel ZONDER anabolen of iets in die richting?

Groetjes

Als je 14 bent heb je echt geen whey nodig om te groeien. Gewoon serieus trainen en meer dan voldoende eten. (ook serieus eten dus)

En er zitten echt geen anabolen in whey. Whey is gewoon eiwitpoeder... (dat spul wat ze vroeger weggooiden als ze kaas maakten, maar dan opgedroogd zeg maar).
 
Back
Naar boven