XXL Nutrition

een beeld van iemand hebben

Bezoekers in dit topic

Ik dacht altijd dat Mars heel erg dun en mager was:p.
Nee ik denk er nooit over na, al fantaseer ik wel eens over Dani.
Zelf heb ik geen avater omdat ik nog geen geschikte avater heb gevonden, suggesties?
 
psycho_b zei:
Ik dacht altijd dat Mars heel erg dun en mager was:p.
Nee ik denk er nooit over na, al fantaseer ik wel eens over Dani.
Zelf heb ik geen avater omdat ik nog geen geschikte avater heb gevonden, suggesties?

Alsjeblieft, voor jou ook zo'n mooi plaatje!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dani zei:
Ik lijk op mijn avatar :D
Verder stel ik me nooit echt voor hoe iemand eruit zie. Als ik iemand IRL tegenkom heb ik meer moeite met de stem die er ineens bij hoort :D

Jij komt toch ook op de DBB bbq??? :D
 
Ik heb m'n avatars ook uit staan. Anders kan ik op het werk niet eens op het gemak rondsurfen zonder vreemde blikken te krijgen. Moest ik er nu nog als een BB'er uitzien, tot daar aan toe, maar nu zouden ze nog wel eens verkeerde dingen van me kunnen denken :D .
 
Mijn avatar lijkt voor 99% op mij, soms pof ik dan ook mijn hoofd even.
 
It's all me :cool:
 
Bij de vrouwelijke leden heb ik altijd een beeld van een schone blonde met een uberstrak kontje en een bijpassende cupmaat.

Ik zou dan ook graag eens een contest, louter voor vrouwelijke members ,willen meemaken om te zien of ik gelijk heb.

Van Purple weet ik het....nu de rest nog. ;)
 
ik lijk er niet echt op
 
koetje zei:
@ joyce


wat denk je dan van, mij ?

je bent een blank iemand met zwarte of rode vlekken ;)
 
Leviathan zei:
Bij de vrouwelijke leden heb ik altijd een beeld van een schone blonde met een uberstrak kontje en een bijpassende cupmaat.

Ik zou dan ook graag eens een contest, louter voor vrouwelijke members ,willen meemaken om te zien of ik gelijk heb.

Van Purple weet ik het....nu de rest nog. ;)

ik voldoe niet aan die maten die jij in je hoofd hebt :(
 
nouja me avatar is gewoon mij. Al denkt iedereen dat ik 24 erdoor ben ofzo maar ik ben gewoon 19 en lijk ouder dan ik ben :o
 
avater = me thank god :D
 
Joyce zei:
ik voldoe niet aan die maten die jij in je hoofd hebt :(
en ik ben niet blond. Ik denk dat Purple bij voorbaat al heeft gewonnen :p
 
Ik ben de avataar van Mars.... heb je ook een beetje een idee hoe ik eruit zie....



P.S. Ik train al 8 weken niet vanwege een blessure dus ben niet meer zo opgepompt meer...
 
Het is je vergeven..
 
Peoples zei:
Een blanke met grote lippen en kroes haar.... KICKEN!!! :D
en toch denk ik dat je een neger bent ...Mr T:D
 
Back
Naar boven