XXL Nutrition

een beeld van iemand hebben

  • Topic starter Tania
  • Startdatum
  • Reacties 94
  • Weergaven 4K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Ik die rechter op de foto. De linker ken ik niet en aan zijn houding gezien is het een homo ;)
 
Ik ben geen Chinees! :D
 
Ik BeN iN WerKElijkhEid EeN SuperDude.:)
 
Laatst bewerkt:
Wie wil weten hoe ik eruit zie moet mr pm-en en mailadres geven...

Weet zelfs niet hoe je een pic moet plaasten op dbb, heb het al eens geprobeert maar computer is niet mn ding...
 
De foto hiernaast is van mij.

Ik woog ooit 97 kg. Ik ben toen afgevallen naar 86 kg en was zo trots dat ik serie foto's heb laten maken. Dit is er een van...
 
Van mij zijn al zoveel foto's voorbij geweest plus een select groepje heeft mij op de wok mogen ontmoeten ;)
 
RichardV zei:
Van mij zijn al zoveel foto's voorbij geweest plus een select groepje heeft mij op de wok mogen ontmoeten ;)

Je mooie, bolle, kale koppie :D
 
RichardV zei:
Van mij zijn al zoveel foto's voorbij geweest plus een select groepje heeft mij op de wok mogen ontmoeten ;)


Was jij dan dat schattige kale teddybeertje daar op de wok?
 
Avatars kunnen inderdaad erg verwarrend werken. Ik ben het ook op mijn eigen avatar. Ik heb weleens een andere avatar gehad waar ook een foto van mijn rug opstond en een aantal mensen dachten dat het geen eigen foto was. Die had ik ergens van het internet afgeplukt. Maar ik was het echt zelf. Dat zie ik wel als een compliment. Ach ja, mijn kop is inmiddels wel genoeg bekend hier! :)
 
Jizza zei:
Idd grappig hoe DBB'ers er in het echt uitzien. Jammer dat ik niet op de BBQ kon zijn, maar in dit topic: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=43120&highlight=foto+gezicht zie je in ieder geval al wat gezichten voorbijkomen!QUOTE]

ik heb heel het topic doorgekeken.. echt te grappig.. al die foto's en dat geouwehoer er omheen.. echt prachtig :D

moet er niet weer opnieuw zo eentje gemaakt worden? als je hem in chat en conversatie of gare hanenhok gooit dan kan hij toch wel gewoon blijven zonder dat er een slotje op komt als mensen teveel offtopic gaan? of je maakt het principe van het topic zelf ietwat vager, dat je minder snel offtopic kan gaan.. :p
 
Inderdaad heel erg jammer dat er toen een slotje opkwam. Maar er werden echt zwaaaaarrr foto's van leden verkloot. Ook veel foto's vergeleken met beroemde mensen en rare foto's. Heb echt in m'n broek gezeken van het lachen, maar helaas werden al deze posts verwijderd.

Als het de volgende keer in het Gare Hanenhok terecht komt, zou het misschien goedkomen?
 
Back
Naar boven