MuscleMeat

een beeld van iemand hebben (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tania

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2003
Berichten
1.093
Waardering
2
Lengte
1m63
Massa
60kg
Vetpercentage
24%
Vaak kijk ik naar de avatar en naar de posts van mensen en dan stel je je daar een persoon bij voor, als je dan een foto van diegene ziet, dan ziet hij/zei er heel anders uit als dat ik mezelf voorgesteld had. Raar is dat eigenlijk dat zo´n avatar je een beeld van iemand geeft.
en zo heb ik ook weleens dat je posten van mensen ziet en dan denk ik bv ohhh weer echt ´zo´n puber of opa en dan ga je in het profiel kijken en dan zie je dat bv die man of vrouw al een stuk ouder is als puber of dat hi/zijj nog heel jong is.

ik wilde het gewoon even kwijt, en hebben jullie dit ook ?
 
Jah laatst zag ik Brutez, en hij had verwacht dat ik paars en harig zou zijn. Was ff schrikken!
 
Yup, ik heb dat ook vaak gehad, maar in de loop de jaren ben ik erachter gekomen dat je avatars niet serieus moet nemen.
 
Yzord zei:
Yup, ik heb dat ook vaak gehad, maar in de loop de jaren ben ik erachter gekomen dat je avatars niet serieus moet nemen.

als ik jou avatar bv zie dan denk ochh god een puber, en dan kijk ik in je profiel en zie ik dat je verre van dat bent hahahaha :o
 
Nee dat heb ik nooit, dat is een foto van mezelf in mijn avatar.
 
denysis zei:
Nee dat heb ik nooit, dat is een foto van mezelf in mijn avatar.


goh dan prik je wel heel erg, :D
 
<------------ Dit ben ik toen ik nog oud was... dus opa en puber gaan allebei op :)
 
Ik heb avatars uit staan, dus ik zie ze niet en heb er dus geen last van.
 
Joyce zei:
als ik jou avatar bv zie dan denk ochh god een puber, en dan kijk ik in je profiel en zie ik dat je verre van dat bent hahahaha :o
Dank je, ik vind jou ook wel lief.
 
wazzup zei:
Ik heb avatars uit staan, dus ik zie ze niet en heb er dus geen last van.


maar zelf heb je er wel een ???

beetje vreemd vind je ook niet






ik zelf lijk eigenlijk wel op degene die op mijn avatar staat (ben alleen geen neger)
 
Whahahaha, ja heb hetzelfde..... maar dat is aan de andere kant ook wel lekker... beetje mysterieus, zo kun je altijd fantaseren hoe een persoon er uit ziet. :D
 
Laatst bewerkt:
tswhey zei:
ik zelf lijk eigenlijk wel op degene die op mijn avatar staat (ben alleen geen neger)

Een blanke met grote lippen en kroes haar.... KICKEN!!! :D
 
Hmm niet zo last van.... Voorstellingen heb ik pas als ik lang met iemand chat..
 
Ik ben niet die knappe meid op m'n avatar, dat dat alvast ff duidelijk is he.
 
@ joyce


wat denk je dan van, mij ?
 
benchMarc zei:
Ik ben niet die knappe meid op m'n avatar, dat dat alvast ff duidelijk is he.

shit.. heb ik al die tijd aardig tegen je lopen doen voor niks :P
 
ECLIPSE zei:
shit.. heb ik al die tijd aardig tegen je lopen doen voor niks :P
Waar is die karma dan? Ik zie nix! :P
 
ik denk dat je geil bent koetje
 
denk dat mensen echt zoiets bij mij voorstellen
dankzij pac

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Rob G zei:
Jah laatst zag ik Brutez, en hij had verwacht dat ik paars en harig zou zijn. Was ff schrikken!


die avatar past wel goed bij je persoonlijkheid.. jij bent net zo maf als Eek! :D


Alleen moet die Eek in je avatar op een legpress aparaat liggen en ondertussen verhaaltjes vertellen ;)
 
Back
Naar boven