MuscleMeat

een beetje bang om te spuiten..belachelijk ??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whahahaa, wat een boel eikels hier!!

Ik vind het gewoon iets wat je meisje/vrouw HOORT te weten, maar dat is slechts mijn mening......................eikels!!!!:D
 
is het met de grote muis eens...over die eikels dan weer niet alhoewel bij sommige dus wel hahaha
 
1x zelf prikken was grappig...meet uit (lege spuit in verpakking) denk ja beweging kan wel, zuig alles op...ga voor de spiegel staan...broek naar beneden...draai een beetje.....zoek spot op....kom ik er achter dat in 1x er in jassen niet gaat lukken ivm lengte spuit + naalt en houding (heb k me dus op verkeken).

Toen durfde ik niet meer, ik balen tja zat niets anders op dan m er rustig in te duwen, aspireren ben ik klaar met spuiten durfde ik m er niet meer uit te halen whahaha na 30 sec oid toch maar uit getrokken.

Je raad t nooit geen schijntje pijn, bloed of iets van dien aard, dus zelf prikken een aanrader :)
 
Laatst bewerkt:
Nou mijn vrouwtje weet het echt wel.Aan het begin van mijn relatie dreigde ze iedere keer weer weg te gaan.Ze HAAT het spul echt.Zelfs is ze stafverpleegkundige hemaetologie,dus ze is zo bang dat ik ook kaler, hodgkin,leukemie,etc krijg.
dus deze jongen loopt er bij haar niet mee te koop.Tuurlijk weet ze het wel,als ik weer eens pruilend op de bank zit omdat ik weer eens me stok niet hard kan krijgen,mijn leverwaardes weer te hoog zijn,mijn cholesterol slecht is.......snap jij dat nou,zeg ik dan tegen haar.......helaas is ze vele malen bijdehanter,intelligenter,en uitgekookter dan ik ben......helaas.Dus ze kijkt me aan met eigen schuld en nog dikkere bult (op je kont)
 
Nou mijn vrouwtje weet het echt wel.Aan het begin van mijn relatie dreigde ze iedere keer weer weg te gaan.Ze HAAT het spul echt.Zelfs is ze stafverpleegkundige hemaetologie,dus ze is zo bang dat ik ook kaler, hodgkin,leukemie,etc krijg.
dus deze jongen loopt er bij haar niet mee te koop.Tuurlijk weet ze het wel,als ik weer eens pruilend op de bank zit omdat ik weer eens me stok niet hard kan krijgen,mijn leverwaardes weer te hoog zijn,mijn cholesterol slecht is.......snap jij dat nou,zeg ik dan tegen haar.......helaas is ze vele malen bijdehanter,intelligenter,en uitgekookter dan ik ben......helaas.Dus ze kijkt me aan met eigen schuld en nog dikkere bult (op je kont)

Wat een openbaring Kriel!:D
 
ach ja, dat kan je ook sieren
 
:nut:Deze keer niet Kriel:shrug:
 
stok niet hard????:eek:
 
op die leeftijd niet meer kriel ;)
 
maar dat het stokje niet de gewenste hardheid krijgt of de goesting veel minder is, is toch maar een probleem van een paar weken.
 
maar dat het stokje niet de gewenste hardheid krijgt of de goesting veel minder is, is toch maar een probleem van een paar weken.

Ja idd,maar mijn prolactine wilde niet zakken,dus heb daar wel ff last van gehad.Iig langer dan een paar weken bro
 
zijn er hier vrijwilligers ;)

@Kriel wij zijn van dezelfde leeftijd dus niets mis mee hier.

nee ken het zelf niet maar van horen zeggen.........
 
Om rare gedachtes te voorkomen.............hij doet het weer hoor jongens.Vrees niet
 
Whahahaa, wat een boel eikels hier!!

Ik vind het gewoon iets wat je meisje/vrouw HOORT te weten, maar dat is slechts mijn mening......................eikels!!!!:D


Eikels? :( Dat is lekker dan. Een goede relatie zit vol met geheimen :)


OT: Vraag me al tijdje af hoe kan je jezelf aspireren als dat ding in je kont steekt?
Verder succes pik, alles went (als ik m'n vriendin mag geloven) :D
 
gepost door Krieltje : http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/focking-veel-pijn-176849/#post3070349

"Re: focking veel pijn!!!
pfffffffff kep met 500Test E verschrikklijk veel pijn in mijn bil.2 Dagen snachts hoge koorts.Begint nu beter te worden,pijn en zwelling trekt weg.Weet uit ervaring,dat het meestal bij de eerste shot is.
Waarschijnlijk moet je lichaam wennen aan een filler,of aan de BA of BB die toegevoegd is.
Zegt dus echt niets over de lange of korte esther."

Het wordt altijd maar beter en beter........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven