AndroidHealthClinic

een beetje bang om te spuiten..belachelijk ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

blasmusik

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2008
Berichten
520
Waardering
0
Hallo,

Heb net mijn stuff binnen : test enanthate
2 vials van 10 ml.....goed voor 10 weken dus.
Wekelijks 500 mg.
Naalden en spuiten heb ik nog niet.

Heb al veel zitten lezen en durf er precies niet aan te beginnen.

Heb nog nooit een inspuiting gegeven aan mij zelf....stom hé.

Je moet daar voor zo oud zijn geworden.

Man man man....miserie.
 
Hallo,

Heb net mijn stuff binnen : test enanthate
2 vials van 10 ml.....goed voor 10 weken dus.
Wekelijks 500 mg.
Naalden en spuiten heb ik nog niet.

Heb al veel zitten lezen en durf er precies niet aan te beginnen.

Heb nog nooit een inspuiting gegeven aan mij zelf....stom hé.

Je moet daar voor zo oud zijn geworden.

Man man man....miserie.

laat het dan doen, doe ik ook.
is zo gebeurd ;)
 
Kan ik me best voorstellen. Ik zou echt bang zijn voor infecties of het raken van zenuwen en adertjes. Maar als je je goed voorbereid en hygiënisch handelt zal het allemaal best meevallen.
 
Et was even wennen, maar als je gewoon goed doorprikt en niet extreem langzaam er in gaat dan voel je er bijna niets tot niets van.
 
Gewoon laten zetten, ik doe het ook niet zelf
Als het de eerste keer is is het best eng maar je voelt er niets van.
Alleen als je een paar weken verder bent en de naald moet door het litteken weefsel heen van de vorige prikken dan kan het best akelig voelen, maar met een minuut is het weer voobij en zit de shizzle in je reet.
 
toets eens bij google intramusculair injecteren in,

dan zie je protocollen van opleidingen(dokters en verpleegkundige) hoe je deskundig en veilig kan injecteren stap voor stap


succes ermee
 
hahaha kijk ff bij daxtrio.nlkan je alles zo halen.Keurig volgende dag in huis.

http://www.spotinjections.com/index3.htm

alain iedereen heeft het eens een keer zelf moeten doen.Goed alles ontsmetten,je injectie spot en de rubbers,en goed aspireren als het erin zit.Komt er bloed mee,dan een ander plekkie,zitten er luchtbellen in tijdens aspiratie,dan is het goed.Die luchtbellen zijn uit je eigen systeem,die mag je gewoon weer terugspiten,geen probleem.

Niet twijfelen,gewoon doen.Lekkerste is eerst ontspannen douchen,en voor de eerste x er ff de tijd voor nemen.Ga niet naar dat ding zitten staren,want dan doe je het niet

succ6 bro
 
toets eens bij google intramusculair injecteren in,

dan zie je protocollen van opleidingen(dokters en verpleegkundige) hoe je deskundig en veilig kan injecteren stap voor stap


succes ermee

[Link niet meer beschikbaar]
 
hahaha kijk ff bij daxtrio.nlkan je alles zo halen.Keurig volgende dag in huis.

http://www.spotinjections.com/index3.htm

alain iedereen heeft het eens een keer zelf moeten doen.Goed alles ontsmetten,je injectie spot en de rubbers,en goed aspireren als het erin zit.Komt er bloed mee,dan een ander plekkie,zitten er luchtbellen in tijdens aspiratie,dan is het goed.Die luchtbellen zijn uit je eigen systeem,die mag je gewoon weer terugspiten,geen probleem.

Niet twijfelen,gewoon doen.Lekkerste is eerst ontspannen douchen,en voor de eerste x er ff de tijd voor nemen.Ga niet naar dat ding zitten staren,want dan doe je het niet

succ6 bro

als je je injectie naald dan een halve cm terug trekt kun je het rustig inspuiten. het is niet nodig om opnieuw te prikken. gr een verpleegkundige.
 
ja idd,maar als je de eerst keer bloed trekt,met dikke olie,neem ik liever een ander plekkie.Met aanprikken van een zenuw,trek ik hem wel terug,richt ik hem er wel langs
 
in Belgie kun je de spuiten en toebehoren zo in de apotheek kopen geen probleem ...oja en je kuur zal wel 9 weken worden let maar eens op.Even doorbijten en zetten alleen ik laat het zetten is net zo makkelijk.
 
bedankt iedereen voor de hulp en aanmoediging.

Top is dit forum....thanks.
 
in Belgie kun je de spuiten en toebehoren zo in de apotheek kopen geen probleem ...oja en je kuur zal wel 9 weken worden let maar eens op.Even doorbijten en zetten alleen ik laat het zetten is net zo makkelijk.

yups ... zou anders 375mg zetten (anderhalve ml), kun je 12 weken doen ;)
 
wie mooi (groot) wil zijn moet soms pijn lijden.;)

btw pijn is fijn lekker alles zelf doen en als het niet de juiste plek is opnieuw zetten,kan je ook niemand de schuld geven van de foute plek :D
 
Ik schijt 'm d'r ook voor. Genoeg jongens in m'n omgeving die er zo makkelijk over praten, maar ik heb die 0,8x40 naalden gezien en die wens ik m'n ergste vijand nog niet eens toe. :P
Kan me topicstarter's twijfel dus goed voorstellen, al zal ik er zelf toch ooit eens aan moeten geloven! Dan moet iemand anders het maar bij me doen.
 
Kheb zelf ook die x40 naalden, best lang ja :p

Maar het went vanzelf wel, gewoon 2x doen en je bent er niet bang meer voor.
 
Ik schijt 'm d'r ook voor. Genoeg jongens in m'n omgeving die er zo makkelijk over praten, maar ik heb die 0,8x40 naalden gezien en die wens ik m'n ergste vijand nog niet eens toe. :P
Kan me topicstarter's twijfel dus goed voorstellen, al zal ik er zelf toch ooit eens aan moeten geloven! Dan moet iemand anders het maar bij me doen.

Ik heb de eerste keer ook 10 min met het zweet in mijn handen gestaan voordat ik hem durfde te zetten in mijn bil. Ik heb het toen maar gewoon heel langzaam gedaan en doe dat nog steeds. Na verloop van tijd gaat het vanzelf.
 
Eerste keer is vreemd en maybe wat angstig. Als je iemand kent die de eerste kan zetten zal dat heel wat schelen.

Heb je 't eenmaal gedaan zullen de keren daarop alleen maar makkelijker gaan. :)
 
ik zou dat toch de eerste keer es eerst moeten ZIEN doen..
voor het stunten begint..
 
ik denk dat ik het toch zal laten doen door iemand...maar wie....is de vraag.

We zien wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven