MuscleMeat

Een begin

Bezoekers in dit topic

Ik heb gehoord dat dat onderbuikje komt omdat ik te weinig spiermassa heb. Dus die spiermassa moet groter.
Nee, vet is vet... Dus je vetpercentage is te hoog. Uiteraard zal je shape beter zijn als je flink wat massa hebt, maar een vetrol blijft een vetrol. Beetje logisch nadenken kerel.
 
Nee, vet is vet... Dus je vetpercentage is te hoog. Uiteraard zal je shape beter zijn als je flink wat massa hebt, maar een vetrol blijft een vetrol. Beetje logisch nadenken kerel.

Als je mijn topic even doorleest kun je zien dat ik mezelf afvroeg hoe dat dat kan, aangezien ik op het randje van ondergewicht zit. Mijn ribben zijn goed zichtbaar en ik heb uitstekende heupbeenderen.
 
Als je mijn topic even doorleest kun je zien dat ik mezelf afvroeg hoe dat dat kan, aangezien ik op het randje van ondergewicht zit. Mijn ribben zijn goed zichtbaar en ik heb uitstekende heupbeenderen.
Ik zeg ook niet dat je niet een (te) laag gewicht hebt. Ik zeg dat zichtbaar vet te maken heeft met je vetpercentage.
 
Als je mijn topic even doorleest kun je zien dat ik mezelf afvroeg hoe dat dat kan, aangezien ik op het randje van ondergewicht zit. Mijn ribben zijn goed zichtbaar en ik heb uitstekende heupbeenderen.
baby vetjes. Ga eerst spiermassa aanzetten. Met of zonder melk mag je zelf bepalen. Het is alleen een makkelijk kcal bron. Of jij het wilt doen moet je zelf bepalen. Ik zelf krijg er puistjes va dus ik drink neem het alleen sochtends met brinta. Als jij er beter op reageert gewoon nemen.
 
Oke, ik ga 3x per week een workout doen.
Mijn voedsel wordt bruin brood met pindakaas, fruit, melk drinken en de vaste maaltijden met veel vlees(hoeveel aardappels trouwens?). 's Avonds magere Franse kwark met een scheutje zoet.
Als ik mezelf optrek lukt het me maar 1 keer met moeite.
Ik ga kijken of ik op fitness kan maar dat gaat me denk ik niet lukken, 30 euro per maand gaat dat kosten bij Fitness in ons dorp.

Heeft iemand misschien een goed schema dat ik thuis kan volgen met mijn dumbells?
Ik zie heel veel filmpjes waarin ze verschillende oefeningen doen, en ze zeggen dat ze goed zijn, maar in een ander filmpje gebeurd het weer op een andere manier of wordt het juist afgekraakt.

Ik heb dus 5 kilo halters, en die vind ik al zwaar genoeg om verschillende oefeningen mee te doen.
 
walking lunges, bicep curl, dumbell row, dumbell shoulder press, incline dumbell chest press, flat dumbell chest press, decline dumbell chest prest, arnold shoulder press, hammers kan zo nog wel even door gaan eigenlijk.

Google die even dan heb je al wat tenminste.
 
Oke, hou jullie op de hoogte met mijn ontwikkelingen. Bedankt tot nu toe.
 
Meen je dit nu?
 
Meen je dit nu?

Ja, dat stuk 'ijzer' wat overblijft aan de zijkanten raakt elkaar al aan voordat de gewichten het doen.
Sorry als ik dom overkom, ik ben net begonnen met fitness, deze liggen thuis, en dat is wat ik zie.
 
Ja, dat stuk 'ijzer' wat overblijft aan de zijkanten raakt elkaar al aan voordat de gewichten het doen.
Sorry als ik dom overkom, ik ben net begonnen met fitness, deze liggen thuis, en dat is wat ik zie.
Even oplossingsgericht denken... Hoe zou je het kunnen voorkomen?
 
Even oplossingsgericht denken... Hoe zou je het kunnen voorkomen?

Andere halters ^^
Heel veel kleine gewichten die de hele stang innemen
Stuk stang eraf zagen
Ander oefeningen (ben ik niet van plan)
:D
 
Ik heb mezelf net gewogen en hij staat op 61,5 terwijl ik mezelf maandag woog en 60,7 aangaf. Kan dit al zo snel?
 
Ik heb mezelf net gewogen en hij staat op 61,5 terwijl ik mezelf maandag woog en 60,7 aangaf. Kan dit al zo snel?
Als je niet gepoept hebt en net een AYCE gedaan hebt wel ja.
 
Ik heb mezelf net gewogen en hij staat op 61,5 terwijl ik mezelf maandag woog en 60,7 aangaf. Kan dit al zo snel?
weeg je zelf 1x in de 1-2 weken. De ene keer heb je meet water gedronken dan de andere keer. Weer een andere dag heb je 1 boterham meer.. Spiegel spreekt altijd de waarheid.
 
upload_2016-3-16_12-14-8.png

Dit is mijn voeding van gisteren. Kan dit wel? Het aantal calorieen is zo laag..
 
Back
Naar boven