Fitness Seller

Een biecht een krachttrainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

succes. ga je zeker volgen.
 
Veel succes man!

Hou ons op de hoogte!
 
week 1 screwbeast

Moge mede ijzervretende buddy's


Hier weer ff een update van mijn kuur,We zitten nu in week 1 en ik moet zeggen gaat lekker wat last van koppijn met pieken en dalen maar dat komt denk ik meer door die 1000mg testo :D (ow wat is dat toch jummie)

Problemen die ik tot op nu ben tegen gekomen zijn:

-slapende lichaamsdelen
-een pik met een eigen leven (en dat kan best pijn gaan doen)
-een iets ander rijsT in de auto
-power/pomp waar je eng van word
-veel zweten

Trainen gaat super word gewoon niet moe maar soms schiet ik in een keer geheel vol en dan krijg ik er bijna geen beweging meer in.


ik ga de kg's ook bij houden maar gezien ik deze keer niet naar de weegschaal kijk maar naar de spiegel gebinnen wij op okg.

week 1: + 1,5KG


Trouwens ook nog heel ff last gehad van een roidrage :D

Was op bezoek bij een maatje om ff op mijn minibike te gaan "spelen" en ik een fijn daggie gehad en ik rij naar huis boord er een of andere plaspop zijn auto bij mij naar binnen.

Goed kan gebeuren,ik een nette mede burger pak mijn schade formulier en kijk deze beste man aan,Die hier op reageerde door zijn middelvinger op te steken en met piepende banden weg te rijden :mad:


Dus ik standje pokko locco,en ben er ruim 1,5 km al toeterend achteraan gegaan,En nog wou deze niet stoppen en ik had geen gsm bij om de politie te bellen.Dus ik gas bij heb hem er met de handrem voor gegooit het was dood of de gladiolen maar stoppen zal je :D

Beste man een noodstop gemaakt ik was in 0,3 sec uit de auto als een dolle stier en die man deed zijn deur op slot waar ik nog gekker van werd toen hij eindelijk begreep dat hij beter de deur open kon doen heb ik hem (met gordel en al :D ) ff uit de auto verwijderd.

En hem ff lekker "geknuffeld" het was maar goed dat er een kennis langs reed die deze "knuffel partij" zag anders was deze beste man denk ik een troetelbeer geworden.

Zojuist een heerlijk shotje gezet,400mg deca,500mg testo-en,oraal:30mg d-boll,0,5ml Armidex :D


voor de rest heb ik het nu warm en ik moet ff gaan rukken dus tot laters!!

-x-
 
SCREWBEAST zei:
Dus ik gas bij heb hem er met de handrem voor gegooit het was dood of de gladiolen maar stoppen zal je :D

Beste man een noodstop gemaakt ik was in 0,3 sec uit de auto als een dolle stier en die man deed zijn deur op slot waar ik nog gekker van werd toen hij eindelijk begreep dat hij beter de deur open kon doen heb ik hem (met gordel en al :D ) ff uit de auto verwijderd.

En hem ff lekker "geknuffeld" het was maar goed dat er een kennis langs reed die deze "knuffel partij" zag anders was deze beste man denk ik een troetelbeer geworden.


-

:roflol: Wat een held zeg, geweldig :thumb: Succes de rest van je kuur en keep us posted!

Ciao, Arie
 
Trouwens ook nog heel ff last gehad van een roidrage

Zegt al genoeg dat die knaak zijn deur voor je op slot doet :)
 
haha, geweldig :D

zweten maar met dit weer, succes
 
keep it up.. :D oohhh ik weet nog dat ik in week 1 zat.. wat een heerlijk gevoel.. waarom is mijn kuur nou bijna voorbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :( :( :( :(
 
Even je 2 topics gemerged kerel. We gaan niet voor elke week een nieuw topic openen. :)
 
uww goed dat je niet aan de tren gaat:D>
 
MrJ zei:
Even je 2 topics gemerged kerel. We gaan niet voor elke week een nieuw topic openen. :)
thnx moppie :D -x-
 
ga je ook nog pics posten trouwens?
 
tswhey zei:
ga je ook nog pics posten trouwens?
Wie weet ;)


Hier weer ff een uppie valt niet me ein dit om te blijven eten maar goed ik doe mijn best mijn koppijn etc is gelukkig weg en ik hou ook nog niet echt veel vocht vast dus ik zal in het vervolg ALTIJD Armidex vloeibaar gaan gebruiken.

Mijn pik is op dit moment een aparte verzieling geworden en ik dabber er maar trouw en braaf achteraan want jha ook ik ben maar een man :D

De pomp begint ook weer erg goed te komen zo erg zelfs dat ik soms na 2/3 set's gewoon al vol zit en dan valt het niet mee om nog door te gaan maar goed waar een wil is is een weg.

A.s week kan ik iets minder trainen omdat ze alle toestellen gaan spuiten en herstellen,En voor de lol sluiten ze dan maar heel de gym net of ik die machine's nodig heb :mad:


De weegschaal doet zijn werk ook weer en de winst is op dit moment ruim 3,5 kg.
 
Ohw lieveling wat heb je jezelf toch weer heerlijk geportretteerd zowel in woord als in beeld! :thumbs: :D

Succes man, maak er wat van!
 
suc6 ermee, al probeer ik het zelf naturel uit te houden:cool:


( ik ben dan ook een powerlifter, dus geen defenitie maar pure massa!!:D )

;)
 
hier weer ff een uppie....


Vorige week niet zoveel kunnen trainen omdat ze het snode plan hadden om alle zooi in de gym te gaan spuiten,Maar gisteren ging de deur weer open om 09:0 en ik stond daar al met mijn tasje klaar klaar voor een herhaling van dat gevoel dat gevoel dat je elke vezel en spier in je lichaam voelt oppompen die blikken die je gewoon voelt in je rug als jij met je monster set bezig bent,Die praatje's die rond gaan als jij gewoon op de plee zit in de kleedruimte "die screwbeast is toch wel weer bezig" HEERLIJK en dan gewoon uit de plee stappen alsof er niets gezegd is en nog een paar oer kreten los laten in dat Healthcenter :D

Gisteren samen met Puresmoker borst en triceps gedaan,was weer een monster training waar het vocht weer rijkelijk vloeide over mijn dikke testo kop....

Ik heb mijn dieet ook aan gepast zit nu op de 4200Kcal.

En ik moet ook weer een biecht doen dat ik nu zo erg geil gefrustreeds ben dat ik maar een pikdwangbuis rond hebt wat mijn kleine sjakie wou in elk gaatje wat hij zag en dat is toch best een probleem als je de deur open wilt doen :D

Tevens heb ik van de week iets ervaren wat ik sinds mijn pubertijd niet meer heb gehad een spontane ejaculatie sta je daar met een natte onderbroek :D Ik zal het gelijk ff onderbouwen...Ik was aan het werk op een feest en zag hier een paar hele mooie dame's lopen althans alleen maar mooie geile natte jummie zoals je merkt ben ik er nog niet geheel overheen ;)


Ik was lekker mijn rondje aan het lopen en komt er een van deze godsgeschenken naar mij toe (ze ruiken het gewoon dat je aan de test zit) en vraagt Screw jij moet het toch wel warm hebben met dat vest aan zal ik je het eens wat warmer bezorgen waarop ik nee zeg :D maar het was al te laat haar vriendin kwam er bij en gingen nog ff dansen en innig geil zoenen met elkaar helaas pindakaas maar dat trok ik dus echt ff niet.


Nou lieve dbb kijkbuis ijzervreters till we meet again.
 
SCREWBEAST zei:
hier weer ff een uppie....


Vorige week niet zoveel kunnen trainen omdat ze het snode plan hadden om alle zooi in de gym te gaan spuiten,Maar gisteren ging de deur weer open om 09:0 en ik stond daar al met mijn tasje klaar klaar voor een herhaling van dat gevoel dat gevoel dat je elke vezel en spier in je lichaam voelt oppompen die blikken die je gewoon voelt in je rug als jij met je monster set bezig bent,Die praatje's die rond gaan als jij gewoon op de plee zit in de kleedruimte "die screwbeast is toch wel weer bezig" HEERLIJK en dan gewoon uit de plee stappen alsof er niets gezegd is en nog een paar oer kreten los laten in dat Healthcenter :D

Gisteren samen met Puresmoker borst en triceps gedaan,was weer een monster training waar het vocht weer rijkelijk vloeide over mijn dikke testo kop....

Ik heb mijn dieet ook aan gepast zit nu op de 4200Kcal.

En ik moet ook weer een biecht doen dat ik nu zo erg geil gefrustreeds ben dat ik maar een pikdwangbuis rond hebt wat mijn kleine sjakie wou in elk gaatje wat hij zag en dat is toch best een probleem als je de deur open wilt doen :D

Tevens heb ik van de week iets ervaren wat ik sinds mijn pubertijd niet meer heb gehad een spontane ejaculatie sta je daar met een natte onderbroek :D Ik zal het gelijk ff onderbouwen...Ik was aan het werk op een feest en zag hier een paar hele mooie dame's lopen althans alleen maar mooie geile natte jummie zoals je merkt ben ik er nog niet geheel overheen ;)


Ik was lekker mijn rondje aan het lopen en komt er een van deze godsgeschenken naar mij toe (ze ruiken het gewoon dat je aan de test zit) en vraagt Screw jij moet het toch wel warm hebben met dat vest aan zal ik je het eens wat warmer bezorgen waarop ik nee zeg :D maar het was al te laat haar vriendin kwam er bij en gingen nog ff dansen en innig geil zoenen met elkaar helaas pindakaas maar dat trok ik dus echt ff niet.


Nou lieve dbb kijkbuis ijzervreters till we meet again.
"

:roflol:

prachtig :D
 
haha mooi verhaal! zo te horen is alles prima voor elkaar, hoeveel ben je al gegained?
 
Back
Naar boven