AndroidHealthClinic

Een biecht een krachttrainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

G21 zei:
haha mooi verhaal! zo te horen is alles prima voor elkaar, hoeveel ben je al gegained?
zojuist gewogen sta nu +4,3kg en zit in week 4 en nog niets van vocht althans geen deca kop etc
 
ja wa zitten al een 14 daagjes verder, kom op met die update
 
Beast N°1 zei:
ja wa zitten al een 14 daagjes verder, kom op met die update
Sorry lieverds :D

Ik heb maandag mijn auto totaal los gereden door een ongeluk met 2 vrachtwagens en nog een personen wagen dus ik zal vanaafje ff een update schrijven ;)


Maar het gaat nog steeds lekker ;)

*edit*


Nou de weegschaal geeft een kleine 102 kg aan en ik ben heel wat vet en vocht kwijt die armidex is heerlijk spul en zeker een aanrader!

Mijn kracht is gewoon om eng van te worden en ik heb dus ook geluk dat ik aan een kuur zat toen ik mijn autoongeluk kreeg.Want de eigenaar van het bergings bedrijf kon niet snappen dat daar iemand leven uit was gestapt....(zal gelijk ff dit verhaal vertellen)


Afgelopen maandag moets ik gaan werken ik had iets wat honger dus ik kocht een paar broodje's kip bij de pomp,Zo reed ik weer lekker weg in mijn autotje richting snel weg waar er 2 vrachtwagens op elkaar klapte ik was scherp en ik drukte mijn auto in de ABS :D dus ik sta redelijk snel stil komt er nog een auto aan en die drukte mijn auto nog ff onder die vracht auto's maar die jongen die achterin mij reed week uit naar links (richting het verkeer dus!!) en werd nog een keer geraakt door een vrachtwagen wat als gevolg had dat hij nog een keer tegen mij aan kwam waardoor ik onder de vrachtwagen vast zat (en mijn broodje zat tegen het raam)

Al met al niet zo leuke ervaring en ben ik dus gisteren en vandaag druk geweest met dingen regelen.

Sporten gaat wel goed ik heb een pomp en een kracht waar ik eng van word,Maar nu kan ik het ff niet opbrengen om te gaan trainen doe ff wat tijd voor mijn eigen nemen want dit was mij iets te dicht bij vadertje dood.


owja......BEN NOG STEEDS ZO GEIL ALS EEN BEER :D
 
Laatst bewerkt:
Heftig verhaal kerel. Lastig dat je dit net tijdens je kuur overkomt. Over het algemeen is een dergelijke ervaring wel de moeite waard om het een tijdje rustiger aan te doen.

Zet em op!
 
sterkte man! komt wel goed,keep it up!
 
Dat is k*t, er blijven zoals je ziet genoeg mensen die niet kunnen rijden :D

Maar succes verder! op naar de 105
 
trouwens ook zonde van die broodjes kip zeg. ;) Gelukkig alles goed afgelopen.
 
ik ben blij dat je toch nog zo geil als een beer bent voor je bro!!!

neem lekker je tijd over een paar daagjes pas weer lekker knallen,, wel k*t voor je broodje kip man,, gewoon doorgaan bro.

succes!
 
Nou hier weer ff een uppie van mij,Ik zit nu in een full status of mega testo kicking shit :D


Ik voel het beest binnen in mij brullen de hunkering naar het ijzer maar nee het lichaam heeft even rust nodig want vrachtwagens koppen kan ook niet in een kuur dacht het screwbeast...

Maar zijn mind zat al ver in de ene work out waar zijn zweet weer rijkelijk mag vloeien de oerkreten van mijn voorouders mij die laatste rep laten doen JHA JHA JHA :D

Maandag begin ik weer met trainen en zal ik dus ook wat vaker posten :D

-x-
 
geef es een update kerel!!!
 
Beast N°1 zei:
geef es een update kerel!!!

geheghe sja ik heb weinig tijd om op het net aktief te zijn dat kan je ook zien aan mijn post's hier helaas.

Maar goed ik ben nu bezig met de prop en winny moet nog 4 wkn ben redelijk droog aan het worden merk wel dat ik iets wat last heb van mijn rechter tepel maar daar hebben we al pillen voor geslikt :D


BF is best redelijk aan het zakken ben mijn voeding ook al wat aan het aanpassen voor straks na mijn kuur ik ga nog wel tribostan of iets in die trend nemen maar dat moet ik nog eens goed bespreken met "opa" DBC,Heb voorheen altijd Pro-Male gebruikt maar wil nu eens wat anders proberen.


op de weegschaal let ik nu gewoon ff niet denk dat ik een kleien 8-9 kg heb gepakt en zeer weinig vocht maar ik ben vooral in mijn taille veel kwijt geraakt de aders staan te springen op mijn onderbuik.
 
Back
Naar boven