SR1985 zei:Hé boogie lig jij daar in dat "schuim"? En wat doe je daar? Alles opeten![]()
Leip dit leuke reacties in dit hele topic
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
SR1985 zei:Hé boogie lig jij daar in dat "schuim"? En wat doe je daar? Alles opeten![]()
Var zei:Wat moet je uberhaubt in een discotheek als je niet danst....
Ik ga op stap om mensen te checken...Var zei:Wat moet je uberhaubt in een discotheek als je niet danst....
FireStarter zei:Slik een pilletje en je zal niet stil aan![]()
louis zei:Altijd als ik een bodybuilder(minimaal 92Kilo) in de discotheek zie, staat ie gewoon ergens, het is te krap om op de dansvloer te staan...het zal wel vervelend zijn...
Dansen doen bodybuilders niet uit schaamte, wat heel dom is...met zo'n bouw zou je wat zelfzekerheid moeten hebben!
-jeffrey- zei:Ik wil wel dansendaarom ga je ook op stap toch
kvind t wel leuk om te dansen. Meestal staan alle stoere `players`maar in een hoekje. Bang om af te gaan. En wie heeft dan de meeste meiden om zich heen? juist, de gene die de dansvloer wel durft te betreden
![]()
![]()
Var zei:De hele nacht lang man! Ik doe niets anders, kan er niet tegen als ik ergens stil sta, hoor ik weer een goed nummer, atten we het biertje leeg en hop de dansvloer weer op!
-jeffrey- zei:Ik vind t in pruim toch wel tegenvallen wat vrouwen betreft![]()