MuscleMeat

Een Bodybuilder in de discotheek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Shadum


Laat me raden ..... je hebt ook Sophistes bestudeerd ?

just an educated guess


Die ken ik niet... De leer van Socrates dan weer wel een beetje...
Op klassiek-filosofisch gebied is mijn favoriet Diogenes!
 
Originally posted by RDW
Ach zo breed dat ik niet eens normaal meer kan dansen valt ook wel weer mee hoor. Ga niet uit om me eigen aan de bar vol te laten gieten :) Wat WEL leuk is is dat de vrouwtjes wanneer ze wat gedronken hebben even je spierballen komen checken, en dat geeft toch al weer gelijk een leuk gespreksonderwerp en is het ijs gebroken. Wat dat betreft hoef ik zelf niet meer op jacht uit te gaan :)

en ook weer motivatie :D
 
Originally posted by Diver2000
Meestal aan de deur heb ik meer contact met BB dan met andere bezoekers. Je weet van elkaar dat je traint en daardoor maak je makkelijker een praatje.
hé diver ik wil niet lullig doen maar als ik jou foto's bekijk dan denk ik dat andere mensen toch niet zien dat jij aan BB doet, ik bedoel dan gewoon met je kleren aan, begrijp me niet verkeerd, maar als je echt met kleren aan iets wil zien dan moet je toch minstens een kilo of 25 zwaarder zijn lijkt mij.
Of ben je vanaf dat moment dat je die foto's hebt gepost flink aangekomen?:)
 
Originally posted by rob

hé diver ik wil niet lullig doen maar als ik jou foto's bekijk dan denk ik dat andere mensen toch niet zien dat jij aan BB doet, ik bedoel dan gewoon met je kleren aan, begrijp me niet verkeerd, maar als je echt met kleren aan iets wil zien dan moet je toch minstens een kilo of 25 zwaarder zijn lijkt mij.
Of ben je vanaf dat moment dat je die foto's hebt gepost flink aangekomen?:)

ik snap wat gijbedoelt maar toch je zal het alsnog wel zien hoor..

Maar om echt een zwaar beest te lijken moet je echt groot zijn jah :D
 
Nieuwe sport ? Wie kan het oudste topic kicken.
 
Olympisch Topic-kicken!

Wees maar niet bang ik ga er geen clubje voor oprichten hoor :D
 
oud topic maargoed . ik had vroeger enkele jaren terug in een club er ook last van .
mensen waren bang van mij de mannen maar zeker ook de vrouwen . in het begin vond ik het wel lollig maar na een tijdje ging het van kwaad naar erger meisjes kon ik niet krijgen door mijn lichaam en ruw uiterlijk en dat was zeer jammer . als ik dan toch een meisje leerde kennen die viel voor de bad boy wist ik op het voorhand dat zulke meisjes gekwetst willen worden . toen heb ik een heel braaf meisje leren kennen een echte klasse dame met steil , verlegen was ze en bloosde als ik een grap maakte en we zijn na zoveel jaar nog steeds samen het gekke is dat zij mij eerst heeft aangesproken . ze heeft wel wat slechte manieren van mij overgenomen om ook grof te reageren enzo maar dat vind ik gewoon leuk
 
koetje zei:
oud topic maargoed . ik had vroeger enkele jaren terug in een club er ook last van .
mensen waren bang van mij de mannen maar zeker ook de vrouwen . in het begin vond ik het wel lollig maar na een tijdje ging het van kwaad naar erger meisjes kon ik niet krijgen door mijn lichaam en ruw uiterlijk en dat was zeer jammer . als ik dan toch een meisje leerde kennen die viel voor de bad boy wist ik op het voorhand dat zulke meisjes gekwetst willen worden . toen heb ik een heel braaf meisje leren kennen een echte klasse dame met steil , verlegen was ze en bloosde als ik een grap maakte en we zijn na zoveel jaar nog steeds samen het gekke is dat zij mij eerst heeft aangesproken . ze heeft wel wat slechte manieren van mij overgenomen om ook grof te reageren enzo maar dat vind ik gewoon leuk

That sounds so great :heart:

Maar gelijk heb je, enige omvang schrik vrouwen die je niet kennen eerder af. Terwijl ze wel vanuit een hoekje blijven gluren.
 
Hoeveel schopjes is een ban eric?
 
Wat moet je uberhaubt in een discotheek als je niet danst....
 
Var zei:
Wat moet je uberhaubt in een discotheek als je niet danst....

wijven regelen, nederlanders in elkaar slaan, met bierglazen gooien...etc
 
Man-Mountain zei:
wijven regelen, nederlanders in elkaar slaan, met bierglazen gooien...etc


MM in zijn anus nemen in een donker hoekje ;)
 
MM laat zich aftrekken op de dansvloer. Schuim waar niemand om vraagt :(
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Rotterdamse uitgaansgelegenheid tegen sluitingstijd :(
 
Hé boogie lig jij daar in dat "schuim"? En wat doe je daar? Alles opeten ???
 
Back
Naar boven