AndroidHealthClinic

Een Bodybuilder in de discotheek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SR1985 zei:
Hé boogie lig jij daar in dat "schuim"? En wat doe je daar? Alles opeten ???

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Leip dit leuke reacties in dit hele topic
 
Var zei:
Wat moet je uberhaubt in een discotheek als je niet danst....


Rondlopen, Vechten, stoer kijken, onbeschoft doen, bier van anderen omgooien, hard beuken als je er langs wilt, vrouwen shockeren, breezah boys tackelen, een vriendin haar peuk op voorbijlopende breezah boys laten uitdrukken en bij reaktie rammen, zuipen, en urineren naast het urinoir.

;)
 
ik dans wel als ik opstap ga, van die michael jackson moves :D salsa moves :D


haha.. dat laat maar weer zien, dat je niet lomp hoeft te zijn, :cool:
 
Var zei:
Wat moet je uberhaubt in een discotheek als je niet danst....
Ik ga op stap om mensen te checken... :D
 
te breed om te dansen?? mijn god, dan moet je al ECHT een beest zijn hoor
en mensen die het belachelijk vinden om als bb'er een dansje te placeren voelen zich gewoon beter dan anderen, ik vind het maar schijt,
maar da's MIJN mening natuurlijk, en wie ben ik... :)
 
Ik vind het helemaal niet raar om écht brede gasten te zien dansen. Tenzij ze af en toe naar hun tieten grijpen enzo, je kent het wel. Die flikker-danssT waartoe aardig wat grote gasten zich gedwongen voelen hou ik niet van.
 
Ligt een beetje aan je bouw, je hebt zeg maar gespierde gasten die lijken lomp en log, en je hebt gespierde gasten die nog wel een beetje de atletische look hebben..
 
Slik een pilletje en je zal niet stil aan :D
 
FireStarter zei:
Slik een pilletje en je zal niet stil aan :D

lol, dan heb je zeker met veel speed erin. als ik echte goede xtc heb wil ik helemaal niet dansen. alleen maar ouwehoeren :D Heb een keer met 2 maten afgesproken om 8 uur. Half 9 s'avonds begonnen we te ouwehoeren en s'ochtends half 5 stopten we :D

ontopic: ga nu niet zoveel uit, vroeger best vaak. nooit echt problemen gehad. je merkt wel dat mensen wat sneller aan de kant gaan ja als je wat groter bent. Ben nu 1.94 meter @ 120+ kg (weet niet precies hoeveel) bij een vetpercentage van rond de 20%.
 
Altijd als ik een bodybuilder(minimaal 92Kilo) in de discotheek zie, staat ie gewoon ergens, het is te krap om op de dansvloer te staan...het zal wel vervelend zijn...

Dansen doen bodybuilders niet uit schaamte, wat heel dom is...met zo'n bouw zou je wat zelfzekerheid moeten hebben!
 
louis zei:
Altijd als ik een bodybuilder(minimaal 92Kilo) in de discotheek zie, staat ie gewoon ergens, het is te krap om op de dansvloer te staan...het zal wel vervelend zijn...

Dansen doen bodybuilders niet uit schaamte, wat heel dom is...met zo'n bouw zou je wat zelfzekerheid moeten hebben!

das klote idd, op de dansvloer ist veel te krap :D als je naar de bar moet ofzo, of je loopt ergens heen gaan mensen zo aan de kant, maar op de dansvloer zit iedereen tegen je aan te rijen zowat. Als het een lekker wijf is ok, maar ik wil geen ecto's tegen me aan :D :D
 
Ik wil wel dansen :D daarom ga je ook op stap toch ??? kvind t wel leuk om te dansen. Meestal staan alle stoere `players`maar in een hoekje. Bang om af te gaan. En wie heeft dan de meeste meiden om zich heen? juist, de gene die de dansvloer wel durft te betreden :D :D
 
persoonlijk gooi ik altijd mijn travolta-moves in de strijd..beetje draaien op de wreef van je poot...heerlijk! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
-jeffrey- zei:
Ik wil wel dansen :D daarom ga je ook op stap toch ??? kvind t wel leuk om te dansen. Meestal staan alle stoere `players`maar in een hoekje. Bang om af te gaan. En wie heeft dan de meeste meiden om zich heen? juist, de gene die de dansvloer wel durft te betreden :D :D


De hele nacht lang man! Ik doe niets anders, kan er niet tegen als ik ergens stil sta, hoor ik weer een goed nummer, atten we het biertje leeg en hop de dansvloer weer op!
 
Je moet juist dansen als je groot bent. wat een waanzin om te zeggen dat je dan niet meer kan dansen. what a joke.
 
Var zei:
De hele nacht lang man! Ik doe niets anders, kan er niet tegen als ik ergens stil sta, hoor ik weer een goed nummer, atten we het biertje leeg en hop de dansvloer weer op!

Ik vind t in pruim toch wel tegenvallen wat vrouwen betreft :sad:
 
Tja ik heb soms van die nachten dat het maar niet wil maar heel af en toe begin ik te dansen en heb ik de slag meteen te pakken.

De drama's blijven meestal voorbehouden tot r&b, trance, skihut en justin timberlake achtige muziek, op wat steviger dance valt al wel te dansen zonder dat het meteen op hardcore hakken lijkt.

En dan wil eend ook wel eens de hele nacht doorgaan. Jammer genoeg word de wat steviger muziek in de reguliere kroegen en discotheken maar sporadisch gedraaid en staat het er vol met biertankende boertjes die naar de dansende meiden gluren.

Toch maar eens op zoek naar een wat grotere club. Alleen meteen weer zo ver uit de buurt. :(
 
In mei ga ik met een groep gorrila's op stap in discotheek Zak in Duitsland..die gast van de 'man-met -de-hamer' reclame gaat ook mee. Die gasten schijnen als een groep robots te dansen.. :D
 
-jeffrey- zei:
Ik vind t in pruim toch wel tegenvallen wat vrouwen betreft :sad:


Mja, meestal wel, maar het leuke is dat je wel elke week andere mensen ziet, meeste avonden loopt er niet zoveel soeps rond idd, maar toch vermaak ik me wel op de dansvloer hoor. :D Vooral R&B zaal, waar de meest dansbare muziek wordt gedraaid, hoewel dit nog niet voor de helft R&B is...
 
Kom maar een keer naar 2night
 
Back
Naar boven