Fitness Seller

Een Bodybuilder in de discotheek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik dans me altijd suf, op parties ga ik zelfs op cola nog als een gek.

Relaxed man en goede cardio.

Reken maar dat je als getraind persoon bijkijks krijgt op de dansvloer !
 
Zo is het, ik snap ook niet wat mensen doen op feesten als ze niet dansen.. pathetic..
 
Man-Mountain zei:
ik denk dat je als bb ook een deel van je flexibiliteit kwijt bent wat wel belangrijk is voor dansen zoals de lambada ;)

Hoe meer spiermassa hoe leniger je in princiepe zou moeten zijn ;) , vraag me niet naar het artikel waar het in stond :p .
 
Je spieren worden korter en dikker dus je word juist minder lenig als ik het goed heb
 
Lenig heeft ook weinig te maken met hoe het eruitziet, meeste BBers lijken log en lomp, dan kunnen ze nog best lenig zijn. (denkt aan plaatjes van BBers in een split)
 
Het is idd bullshit want Ruhl kan ook nog rennen
 
pat21 zei:
Je spieren worden korter en dikker dus je word juist minder lenig als ik het goed heb

Korter hea? Leg dat eens uit, worden je pezen langer? ;)
 
Waarom kijken jullie allemaal naar de guys? Er lopen chickies, dan ga je toch geen gozers checken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
het leukste is gewoon aandacht van mede bodybuilders. Je ziet elkaar al van ee n afstand en schud dan even handjes en maak een praatje. ik voel nooit zoveel verbondenheid met mensen maar dat doet me toch wel wat. Diegene die er zich ook mee bezighouden weten ook wat wi jer allemaal voor doen.
 
Bracke zei:
lol.. wist wel dat t er van zou komen... Mijn vriendinnetje mag van mij ook niet weg hoor. Alhoewel, ze mag het wel, maar dan trap ik het ook af.. We zijn gewoon bang voor elkander. Ik ben bang dat r iets overkomt, het is zo'n wrede wereld s'nachts. Iedereen heeft wel es iets meegemaakt na 0u.. En dat wil ik niet aan mn vogeltje laten overkomen. Als we weg gaan dan ist samen.. Zij gaat dan bij er vriendinnen staan en ik ga met mn vrienden. Zo kan ze me altijd roepen als het nodig is..

Weet het, ben overbezorgd.. :)

Ieder zo zijn ding,
Ik heb respect voor ieders relatie.
Er zijn mensen die doen ALLLES samen en laten elkaar geen seconde uit het oog.
er zijn mensen die lijken allebei een vrijgezell(ig) leven te leiden maar wonen ook al jaren samen.
Persoonlijk ga ik voor de middenweg , alhoewel mijjn vriendin aardig jaloers is en ik hier (soms meer dan ik wil) rekening mee hou.
 
Ik kan voor geen meter dansen, nooit gekund ook. Ik heb gewoon die genen niet meegekregen van m'n schepper. Toch vermaak ik me altijd prima in een discotheek/club gelukkig.
 
Hahahaha dansen, ik doe ook altijd maar wat op het ritme van de muziek. Na een beetje alcohol interesseert met het toch niet meer wat mensen ervan vinden.
 
Big Byron zei:
Hi, een maat van mij organiseerde afgelopen vrijdag een (redelijk) grote fuif en op een bepaald moment miste ze iemand en kon ik mee toegang controleren. Best wel grappig, je trekt een serieus gezicht, neemt portiershouding aan, kijkt even keurend naar iedereen en ze gaan spontaan hun pasjes tonen. Nooit geweten dat ik zo indrukwekkend ben ;) (ben ik ook niet hoor, maar je houding maakt héél veel bij zo'n dingen).

Haha, ja grappig is dat. Een goede vriend van me is portier in een discotheek in de buurt van Utrecht, en daar ga ik wel eens langs voor de gezelligheid, hoewel het nogal een kinderdiscotheek is, ff een praatje maken.
Een jaar of twee geleden stond hij er een keer alleen, en waren er boven ergens problemen. Dus hij zij: 'Zelda let jij ff op de deur'. Ik: 'Ehhh.. ok:o'. Let wel: ik trainde toen nog niet eens! Dus ik denk ik maak er maar het beste van en zet een serieuze portiersblik op enzo... En, ongelovelijk, mensen keken me opeens (eindelijk :D ) met respect of zelfs een beetje verlegen aan en legden braaf hun metalen voorwerpen in het gootje. Anderen gaven me een fooi bij het verlaten van het pand en bedankten me voor mijn goeden zorgen.
Na een minuut of tien was m'n maat terug, ik vond het bijna jammer.
 
Zelda zei:
Haha, ja grappig is dat. Een goede vriend van me is portier in een discotheek in de buurt van Utrecht, en daar ga ik wel eens langs voor de gezelligheid, hoewel het nogal een kinderdiscotheek is, ff een praatje maken.
Een jaar of twee geleden stond hij er een keer alleen, en waren er boven ergens problemen. Dus hij zij: 'Zelda let jij ff op de deur'. Ik: 'Ehhh.. ok:o'. Let wel: ik trainde toen nog niet eens! Dus ik denk ik maak er maar het beste van en zet een serieuze portiersblik op enzo... En, ongelovelijk, mensen keken me opeens (eindelijk :D ) met respect of zelfs een beetje verlegen aan en legden braaf hun metalen voorwerpen in het gootje. Anderen gaven me een fooi bij het verlaten van het pand en bedankten me voor mijn goeden zorgen.
Na een minuut of tien was m'n maat terug, ik vond het bijna jammer.
Herkenbaar. ;)
 
Zelda zei:
Ik kan voor geen meter dansen, nooit gekund ook. Ik heb gewoon die genen niet meegekregen van m'n schepper. Toch vermaak ik me altijd prima in een discotheek/club gelukkig.

Niemand kan dansen in een discotheek, who cares.
 
Zelda zei:
Haha, ja grappig is dat. Een goede vriend van me is portier in een discotheek in de buurt van Utrecht, en daar ga ik wel eens langs voor de gezelligheid, hoewel het nogal een kinderdiscotheek is, ff een praatje maken.
Een jaar of twee geleden stond hij er een keer alleen, en waren er boven ergens problemen. Dus hij zij: 'Zelda let jij ff op de deur'. Ik: 'Ehhh.. ok:o'. Let wel: ik trainde toen nog niet eens! Dus ik denk ik maak er maar het beste van en zet een serieuze portiersblik op enzo... En, ongelovelijk, mensen keken me opeens (eindelijk :D ) met respect of zelfs een beetje verlegen aan en legden braaf hun metalen voorwerpen in het gootje. Anderen gaven me een fooi bij het verlaten van het pand en bedankten me voor mijn goeden zorgen.
Na een minuut of tien was m'n maat terug, ik vond het bijna jammer.

Dat heb ik in kledingwinkels, dan sta ik op m'n zus te wachten ofzo en dan komen vreemden vragen of we deze ook een maatje kleiner hebben :D
 
Mars zei:
Niemand kan dansen in een discotheek, who cares.

Ik wel...maar dat heb je na 4 jaar streetdance:D
 
Levrone@ zei:
Het begint meestal bij de ingang als je bij de deur staat de portiers kijken je al aan van "hij kon best een collega van ons zijn".


Nou....mij kijken ze altijd aan alsof ik hun zusje verkracht heb ofzo ???

Maakt me inmiddels geen reet meer uit want ik heb ondervonden als je een beetje minzaam lacht dat ze nog bozer gaan kijken en hun best gaan doen om cool over te komen en dan proest ik het bijna uit van het lachen....wat een zielige figuren zeg.

Gelukkig zijn er zat portiers die WEL gewoon relax zijn en geen last hebben van hun ego en een leuk praatje kunnen maken,dat zijn de echte mannen namelijk en geen wannabee's!
 
ik dans altijd.. is leuk.. hihi
 
Back
Naar boven