MuscleMeat

Een Bodybuilder in de discotheek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey, Bro's de feestbeesten onder ons herkennen dit wel....

Het begint meestal bij de ingang als je bij de deur staat de portiers kijken je al aan van "hij kon best een collega van ons zijn".
ALs je binnen bent begint het feest pas echt, eerlijk gezegd kick er wel een beetje op als al die blikken op je gericht zijn, van jaloerse kerels tot meiden die snel wat smoezen tegen hun vriendinnen als ze je zien, en niet te vergeten wat ik vaak persoonlijk tegenkom zijn aangeschoten mensen die een praatje met je maken, dat ze tegen me zeggen dat ze me breed vinden en ze zitten soms ook aan me biceps( heel motiverend om harder te trainen en nog groter te worden).

Wie herkent dit ook??? en o'ja dit is ook een hele leuke vraagje
Ik dans niet in discotheken, ik zou me lomp voelen om met een grote lichaam te dansen....
Zijn jullie het daar ook met me eens???? dat een BBer eigenlijk niet hoort te dansen???? :D :banana:
 
ik herken dit (tot mijn spijt !!!!!) niet, de reden laat ik in het midden. Wel heb ik een leuke quote voor je uit de film "In & Out" ;

"Arnold doesn't dance ! he can barely walk !"
 
Originally posted by Levrone@

Ik dans niet in discotheken, ik zou me lomp voelen om met een grote lichaam te dansen....
Zijn jullie het daar ook met me eens???? dat een BBer eigenlijk niet hoort te dansen???? :D :banana:



Wat is dat nou voor onzin??????
De reden van dit fabeltje is volgens mij dat velen beginnen met bodybuilding omdat ze onzeker zijn over zichzelf. Die onzekerheid uit zich dan vaak ook door niet de dansvloer op te durven (zonder de nodige alcohol). Ikzelf heb hier geen enkel probleem mee, en mits de muziek me aanstaat dans ik tot ik erbij neerval(wie is er trouwens al eens op de Antilliaanse feesten geweest?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er met mijn magere 68,5 kilo erg weinig last van.
Maar zit er ook niet op te wachten dat er een dronken man aan mijn biceps zou zitten :D :D :D
 
Stond vorige week als portier in de IT in Amsterdam op zaterdag, Nou ik heb daar heel wat BB zien staan dansen. Ik denk dat het wel meevalt, als je maar soepel kan bewegen.
 
Originally posted by Levrone@
Hey, Bro's de feestbeesten onder ons herkennen dit wel....

is ook een hele leuke vraagje
Ik dans niet in discotheken, ik zou me lomp voelen om met een grote lichaam te dansen....
Zijn jullie het daar ook met me eens???? dat een BBer eigenlijk niet hoort te dansen???? :D :banana:


Ik zei het al eerder en blijf erbij:"Er wordt wel eens gezegd dat bodybuilders erg serieus zijn, maar als je ze beter leert kennen zal je al snel gaan merken dat het eigenlijk stuk voor stuk enorme lolbroeken zijn...."
 
wat me wel vaak opvalt op danceevenementen is dat er dan zon groepje anabolenbillies, zoals ze in de volksmond worden genoemd, met een aantal zongebruinde vrouwtjes uit hun dak staan te gaan. Maar dansen doen ze ook niet echt, het is meer de armpjes (sorry ik rectificeer: armen) een beetje op en neer bewegen en voor de rest een beetje op en neer schudden (ja is eigenlijk ook wel dansen). Ze gaan nooit 100% uit hun dak zoals ik dt dan wel weer doe en hangen meer de imposante verschijning uit. zou ik misschien dan ook wel doen hoor.
kan het niet echt uitleggen maar voor diegen die wel eens naar een houseparty of iets derg. zijn geweest denk ik wel een herkenbaar beeld. ze vallen dus niet alleen op door hun verschijning.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je als bb ook een deel van je flexibiliteit kwijt bent wat wel belangrijk is voor dansen zoals de lambada ;)
 
Originally posted by Levrone@
Hey, Bro's de feestbeesten onder ons herkennen dit wel....

Het begint meestal bij de ingang als je bij de deur staat de portiers kijken je al aan van "hij kon best een collega van ons zijn".


of: Het begint meestal bij de ingang als je bij de deur staat de portiers kijken je al aan van "hij kan best een of twee collega's van ons aan".

maar ik herken dit (nog) niet.
 
Ik ben ook geen danser.. Ik ben een observeerder.. Vandaar dat buitenwippen me op het lijf geschreven is denkk.. Ik dans nooit, maar kijk heel de tijd rond. Ik weet niet waarom ik niet dans, ik vind het gewoon irrationeel om als een aap rond te springen op muziek die "naar mijn mening" op geen reet slaat.. Ben gevangen hier op den buiten, en zijn fuiven omtrent.. Niets anders dan Milk inc.. Silver, enz... 1 dags kattegeschreeuw.. Spijtig dat ik nog nooit naar een R&B keet ben getrokken.. Lijkt me wel geweldig om als enige blanke tussen een bende negers te staan jumpen.. Maar ja, tis er nog nooit van gekomen.. Zal er ook nooit van komen, begrijp je... Heb een vriendin nu... :(
 
Re: Re: Een Bodybuilder in de discotheek

Originally posted by dandyman


of: Het begint meestal bij de ingang als je bij de deur staat de portiers kijken je al aan van "hij kan best een of twee collega's van ons aan".

maar ik herken dit (nog) niet.

lol

of: Het begint meestal bij de ingang als je bij de deur staat de portiers kijken je al aan van "hij kan best als borstel dienen"...
 
Originally posted by Bracke
Maar ja, tis er nog nooit van gekomen.. Zal er ook nooit van komen, begrijp je... Heb een vriendin nu... :(

dus.....
 
Het vogeltje mag niet meer gaan vliegen... :(
 
Een maatje van me is ook portier, en geloof me, als ik met hem op een party liep. Ging echt iedereen voor hem aan de kant. Is natuurlijk ook niet zo gek als je 1.90 bent, 120kg, met een vet% van 21 (natural). De mensen waren gewoon bang voor hem, dus ook de vrouwen. Enerzijds misschien wreed, maar anderzijds heb je der niks aan....
 
Originally posted by Bracke
Het vogeltje mag niet meer gaan vliegen... :(

ach kom op man. je zit toch niet onder de plak.
domste wat je kan doen. Een maat van me ging vroeger elke zaterdag mee stappen. tot dat ene moment toen zn vriendin vroeg of hij een keer op zaterdag wat met haar wou doen.
geen probleem hoor, begrijp me goed maar nu was het dus zo dat telkens als hijmet ons mee wou hij ruzie kreeg met zn wijffie.
tuurlijk moet je veel tijd steken in je vrouwtje maar als je niet eensmeer mag stappen met je vrienden dan vind ik t wel ver gaan. Die maat van me krijgt nu vaak termen als"vastgeroeste fl*kker" naar zn hoofd gesmeten. vinden we leuk.
Maar huisje boompje beestje kan altijd nog.
geniet nu nog van je jonge leventje.
 
Originally posted by dandyman


ach kom op man. je zit toch niet onder de plak.
domste wat je kan doen. Een maat van me ging vroeger elke zaterdag mee stappen. tot dat ene moment toen zn vriendin vroeg of hij een keer op zaterdag wat met haar wou doen.
geen probleem hoor, begrijp me goed maar nu was het dus zo dat telkens als hijmet ons mee wou hij ruzie kreeg met zn wijffie.
tuurlijk moet je veel tijd steken in je vrouwtje maar als je niet eensmeer mag stappen met je vrienden dan vind ik t wel ver gaan. Die maat van me krijgt nu vaak termen als"vastgeroeste fl*kker" naar zn hoofd gesmeten. vinden we leuk.
Maar huisje boompje beestje kan altijd nog.
geniet nu nog van je jonge leventje.

lol.. wist wel dat t er van zou komen... Mijn vriendinnetje mag van mij ook niet weg hoor. Alhoewel, ze mag het wel, maar dan trap ik het ook af.. We zijn gewoon bang voor elkander. Ik ben bang dat r iets overkomt, het is zo'n wrede wereld s'nachts. Iedereen heeft wel es iets meegemaakt na 0u.. En dat wil ik niet aan mn vogeltje laten overkomen. Als we weg gaan dan ist samen.. Zij gaat dan bij er vriendinnen staan en ik ga met mn vrienden. Zo kan ze me altijd roepen als het nodig is..

Weet het, ben overbezorgd.. :)
 
ik herken het wel ja, zoiezo val ik al op vanwege mn lengte ed, maargoed ik vind dit dus in tegenstelling tot jou (levrone@) helemaal niet zo strak. ik sta daar liever als ieder ander lekker uit mn naad te gaan op een houseparty zonder dat iedereen je aankijkt en voor je aan de kant gaat. helemaal *** is als je in lokale discotheek komt, dus vol met bekenden die allemaal wel even willen zeggen hoe breed je wel niet bent geworden etc etc.

en verder, ik ben ook sinds ik 2 jaar geleden met m'n huidige vrouwtje kreeg van de een op andere dag gestopt met het vele alcohol/drugs gebruikt, en ook uitgaan gebeurt nu veel minder. maar ik vind het wel prettig, is beter voor mn gezondheid, en voor mn portomonee. ik ga gewoon af en toe met maten uit of gewoon ergens chillen.
 
Ach zo breed dat ik niet eens normaal meer kan dansen valt ook wel weer mee hoor. Ga niet uit om me eigen aan de bar vol te laten gieten :) Wat WEL leuk is is dat de vrouwtjes wanneer ze wat gedronken hebben even je spierballen komen checken, en dat geeft toch al weer gelijk een leuk gespreksonderwerp en is het ijs gebroken. Wat dat betreft hoef ik zelf niet meer op jacht uit te gaan :)
 
Originally posted by RDW
Wat WEL leuk is is dat de vrouwtjes wanneer ze wat gedronken hebben even je spierballen komen checken, en dat geeft toch al weer gelijk een leuk gespreksonderwerp en is het ijs gebroken. Wat dat betreft hoef ik zelf niet meer op jacht uit te gaan :)

het is inderdaad geweldig lokaas
 
Originally posted by Bracke


lol.. wist wel dat t er van zou komen... Mijn vriendinnetje mag van mij ook niet weg hoor. Alhoewel, ze mag het wel, maar dan trap ik het ook af.. We zijn gewoon bang voor elkander. Ik ben bang dat r iets overkomt, het is zo'n wrede wereld s'nachts. Iedereen heeft wel es iets meegemaakt na 0u.. En dat wil ik niet aan mn vogeltje laten overkomen. Als we weg gaan dan ist samen.. Zij gaat dan bij er vriendinnen staan en ik ga met mn vrienden. Zo kan ze me altijd roepen als het nodig is..

Weet het, ben overbezorgd.. :)

:) same here...
 
Back
Naar boven