XXL Nutrition

Een Bodybuilder in de discotheek

Bezoekers in dit topic

Hi, een maat van mij organiseerde afgelopen vrijdag een (redelijk) grote fuif en op een bepaald moment miste ze iemand en kon ik mee toegang controleren. Best wel grappig, je trekt een serieus gezicht, neemt portiershouding aan, kijkt even keurend naar iedereen en ze gaan spontaan hun pasjes tonen. Nooit geweten dat ik zo indrukwekkend ben ;) (ben ik ook niet hoor, maar je houding maakt héél veel bij zo'n dingen).

Trouwens, bb en niet dansen is onzin en als je een beetje blijft stretchen/bewegen als je groeit blijf je even flexibel. Ik ga toch verschrikkelijk uit mn dak als ik uitga en krijg eerder commentaar op mn danssT dan mn biceps hoor...
 
Laatst bewerkt:
Niemand hier es ooit boel gehad omwille van zn gespierdheid in een discotheek??
 
Originally posted by Bracke
Niemand hier es ooit boel gehad omwille van zn gespierdheid in een discotheek??


Nee, maar vroeger toen we nog jong waren was het onze hobby gespierde knapen uit te lachen. Je weet wel ervoorbijgaan met je schouders hoog opgetrokken en je armen ver uit elkaar en zo...
Dat waren nog eens tijden!!! En dan heel beleefd gaan vragen of ze toch niet van plan zijn iets met je te doen?? :D
Ach, hier in Antwerpen betekend breed zijn niks in het nachtleven. Belangrijker zijn messen en blaffers spijtig genoeg.:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Re: Een Bodybuilder in de discotheek

Originally posted by Olimantado
De reden van dit fabeltje is volgens mij dat velen beginnen met bodybuilding omdat ze onzeker zijn over zichzelf. Die onzekerheid uit zich dan vaak ook door niet de dansvloer op te durven (zonder de nodige alcohol

Ik herken mijzelf hier in! Dus je heb gelijk Oli
 
Originally posted by zoutzak
ik herken het wel ja, zoiezo val ik al op vanwege mn lengte ed, maargoed ik vind dit dus in tegenstelling tot jou (levrone@) helemaal niet zo strak.

Fotootje Levrone??????
 
Nieuwe avatar elmar? :D ziet r stukken beter uit!
 
Meestal aan de deur heb ik meer contact met BB dan met andere bezoekers. Je weet van elkaar dat je traint en daardoor maak je makkelijker een praatje.
 
Originally posted by Olimantado



Nee, maar vroeger toen we nog jong waren was het onze hobby gespierde knapen uit te lachen. Je weet wel ervoorbijgaan met je schouders hoog opgetrokken en je armen ver uit elkaar en zo...
Dat waren nog eens tijden!!!

een maat van me en/of ik lopen vaak op de grootste kerel die er in de tent rondloopt af en vragen met een komische ondertoon": "hai, wil jij met ons/mij vechten". Heel vaak krijgen we dan een geintje terug van "jaja dalijk". gevaarlijke truuk ja, maar we kijken ook vak of hij qua uitstraling in is voor deze gein. het vreemde is dat als we hier problemen mee krijgen dit komt van de kleinere gasten aan wie we t vragen als we eenmaal de smaak goed te pakken hebben
 
Originally posted by dandyman


een maat van me en/of ik lopen vaak op de grootste kerel die er in de tent rondloopt af en vragen met een komische ondertoon": "hai, wil jij met ons/mij vechten". Heel vaak krijgen we dan een geintje terug van "jaja dalijk". gevaarlijke truuk ja, maar we kijken ook vak of hij qua uitstraling in is voor deze gein. het vreemde is dat als we hier problemen mee krijgen dit komt van de kleinere gasten aan wie we t vragen als we eenmaal de smaak goed te pakken hebben

nooit echt ruzie met een grote keerl gehad?

jij doet ook vechtsport erbij, te zien aan je avatar toch?
 
nee gek he. wij doen dit al regelmatig in discotheken en danceevenementen. maar nog nooit klappen gehad, laat staan van een grote vent. ik heb een keer te horen gekregen dat ik moest oprotten en dan ga ik ook niet smeken of ie met me wil vechten. die keren dat het bijna uit de hand liep met kleinere mennekes leip het ook af met een sisser. Maar wij ouwehoeren gewoon veel met uitgaan.
en nee ik doe geen vechtsport maar vind gewoon een gaaf plaatje en wat anders dan die bbérs die het gros onder zn naam heeft staan.
 
Originally posted by dandyman


een maat van me en/of ik lopen vaak op de grootste kerel die er in de tent rondloopt af en vragen met een komische ondertoon": "hai, wil jij met ons/mij vechten". Heel vaak krijgen we dan een geintje terug van "jaja dalijk". gevaarlijke truuk ja, maar we kijken ook vak of hij qua uitstraling in is voor deze gein. het vreemde is dat als we hier problemen mee krijgen dit komt van de kleinere gasten aan wie we t vragen als we eenmaal de smaak goed te pakken hebben


hahaha, leuk he!!!
 
komt me ook bekend voor,
wel grappig ja als die aangeschoten vrouwtjes aan je beginnen te zitten of een gesprek openen met je bent best wel breed he ! uhm ja gaat wel ..... altijd bescheiden blijven :D werkt t best
 
Ook vrouwtjes die niet aangeschoten zijn zitten graag aan lekkere mannen...

Echt waar jammie...
 
klinkt wel bekend ja, wat ik wel een nadeel vind is dat sommige mensen ruzie zoeken als je wat breder bent, heb ik de laatste tijd geen last meer van, dus misschien toch wat te breed geworden :)

Verder over dat dansen, dat doe ik erg graag, maar ik voel me af en toe wel erg houterig worden ja. dus ga je wat minder snel de vloer op.


@Olimafketel --> als er 1 onzeker is ben jij het volgens mij. Aan hoeveel psychiaters loop jij eigenlijk?
 
Originally posted by Jack
klinkt wel bekend ja, wat ik wel een nadeel vind is dat sommige mensen ruzie zoeken als je wat breder bent, heb ik de laatste tijd geen last meer van, dus misschien toch wat te breed geworden :)

Verder over dat dansen, dat doe ik erg graag, maar ik voel me af en toe wel erg houterig worden ja. dus ga je wat minder snel de vloer op.


@Olimafketel --> als er 1 onzeker is ben jij het volgens mij. Aan hoeveel psychiaters loop jij eigenlijk?

Hij is er mis zelf ene..
 
ja, tuurlijk, om het gedrag van bb'ers te bestuderen natuurlijk :)
 
goeie cardio zo'n nachje door stampen:D
 
Ik ben geen psychiater, maar heb vroeger wel Jung en Freud bestudeert. Verder ben ik eigenlijk wel vrij zeker van mezelf...
 
Originally posted by Olimantado
Ik ben geen psychiater, maar heb vroeger wel Jung en Freud bestudeert. Verder ben ik eigenlijk wel vrij zeker van mezelf...

Laat me raden ..... je hebt ook Sophistes bestudeerd ?

just an educated guess
 
Back
Naar boven