MuscleMeat

Een Bodybuilder in de discotheek

Bezoekers in dit topic

ja ik heb het ook regelmatig aan de hand , ik vindt het eerder klote , liever da ze me gewoon met rust laten dan ze soms kome prate , en traint ge (ja domme vraag ma ze moete met iets beginne he) en dan dat aanrake gebeurd ook soms is waar ik zenuw van krijg tenzij het soms die meisjes zijn die kome vrage als ik mijn borste ff laat springe hehe :-) , maar wat ik al veel gehoord heb jullie mss ook EN DAN LACH JE IN U EIGEN KAPOT haha en dan zegge ze , ja vroeger was ik ook zo lijk u ma dit dit en nu ben ik gestopt en ben ik trg normaal.
SUKKELS
maar ps danse doe ik meestel ook ni heb n redelijke mss overdreve brede rug voor mijn lengte 1m74 met n borstomtrek van 115-116 in totale rust zonder inademen.
maja het stoort soms vindt ik dat wou k even kwijt
 
naja.. ik dans ook altijd wel als ik uitga
het liefst op R&B of hiphop en tja.. van 'te breed' heb ik geen last en dat zal ik volgens mij ook nooit hebben.. dansen is relaxt :p
 
Tractortje zei:
Hahahaha dansen, ik doe ook altijd maar wat op het ritme van de muziek. Na een beetje alcohol interesseert met het toch niet meer wat mensen ervan vinden.


Idem
 
Niet idem. Ik haat dansen, veel te log voor. :mad:
 
dansen is leuk, ik deed vroeger altijd micheal jackson na op de basisschool. moonwalk kon ik op mn twaalfde. alleen sinds ik train ben ik te stijf om op ritme alles los te gooien dus houd ik het bij Frans bauer achtige hand- en voetbewegingen
 
klempic zei:
Frans bauer achtige hand- en voetbewegingen

Bro... die zijn nog dommer dan gewoon dom dansen. Alleen Herman-dansen is nog erger. :roflol:
 
MightyDuck zei:
Bro... die zijn nog dommer dan gewoon dom dansen. Alleen Herman-dansen is nog erger. :roflol:

het was ook grappig bedoeld :D , maar weet je hoe ik meestal dans: zoals Tony Montana in Scarface als hij op de dansvloer een onderonsje heeft met Elvira. dus gewoon een beetje je onderarmen losgooien en dezelfde voet routine uitvoeren.

en het werkt, kijjk maar naar tonyu die transformeert zijn danspartner later in de film als zijn wettige echtgenote
 
tuurlijk is het lachen om mensen die niet kunnen dansen (mezelf included mss wel), maar eigenlijk zijn die apen aan de zijkant met hun biertje die niet durven veel zieliger. "Oh ik weet me geen houding te geven, dus ik ga zuipen".
 
Idd dat vind ik van die monken, die lui die alleen maar aan de kant staan tijdens een dancefeest en niet los gaan wtf?
 
maar nog erger zijn die apen die met een mouwloos shirtje REMI naar de discotheek gaan om zich helemaal in het zweet te dansen en denken dat ze de bom zijn
 
Het is dat je de nadruk op Remi legt dus ik spaar je,bro. :D ;)
 
ik vind het mega om Mijn ventje te zien dansen sssssssexyyyy :D
 
boogie zei:
maar nog erger zijn die apen die met een mouwloos shirtje REMI naar de discotheek gaan om zich helemaal in het zweet te dansen en denken dat ze de bom zijn
Whahaha, heb je die daar bij jullie ook al :D
 
Ooow Melvin Anthony die kan pas dansen BB eerste klasse
 
Vanny zei:
ik vind het mega om Mijn ventje te zien dansen sssssssexyyyy :D

kun je nu niets anders posten dan over dat vriendje van je???
 
Tsja met een prut drank op is alles lachen zelfs je "vriendje" zien dansen!
Je legt het er zo dik bovenop dat ik je graag wil refereren hier ff te kijken:

[Link niet meer beschikbaar]

:D
 
Vanny zei:
ik vind het mega om Mijn ventje te zien dansen sssssssexyyyy :D
hou idd eens op over die idioot.
Ga nou niet die sjap hier lopen promoten want je bent de enige die zo hitsig van hem wordt.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind dat je ongezond gedrag vertoont. Je wordt toch niet geslagen hè, door die apekont?
 
Misschien word ze te weinig geslagen door die reetkever..
 
boogie zei:
hou idd eens op over die idioot.
Ga nou niet die sjap hier lopen promoten want je bent de enige die zo hitsig van hem wordt.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind dat je ongezond gedrag vertoont. Je wordt toch niet geslagen hè, door die apekont?

Yeah tell the bitch boogie :mad:

Man, dat komt hier wat zeveren over d'r geliefde die zelf nooit of zelden post, dat traínt zelf niet eens, kraakt huge bbers af, reageert niet zelden puur offtopic zonder voorkennis en ergert je nogal eens. :scratch:

Zoals men vroeger tegen Centaur zei; STFU en ga TRAINEN BITCH! :mad:
 
Back
Naar boven