Fitness Seller

Een Bodybuilder in de discotheek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haar geliefde is banned, die post dus niet zoveel meer.
 
klempic zei:
het was ook grappig bedoeld :D , maar weet je hoe ik meestal dans: zoals Tony Montana in Scarface als hij op de dansvloer een onderonsje heeft met Elvira. dus gewoon een beetje je onderarmen losgooien en dezelfde voet routine uitvoeren.

en het werkt, kijjk maar naar tonyu die transformeert zijn danspartner later in de film als zijn wettige echtgenote

Jammer dat ie dr niet lang van kon genieten...arme Tony:(
 
MightyDuck zei:
Yeah tell the bitch boogie :mad:

Man, dat komt hier wat zeveren over d'r geliefde die zelf nooit of zelden post, dat traínt zelf niet eens, kraakt huge bbers af, reageert niet zelden puur offtopic zonder voorkennis en ergert je nogal eens. :scratch:

Zoals men vroeger tegen Centaur zei; STFU en ga TRAINEN BITCH! :mad:

Helemaal mee eens!!! Ik ga me bijna afvragen of die Vanny geen kloon is van die idioot. Mister zelfgeiler..
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MightyDuck opnieuw punten kan geven.

Ik moet 's wat vaker karma geven. :D
 
klempic zei:
het was ook grappig bedoeld :D , maar weet je hoe ik meestal dans: zoals Tony Montana in Scarface als hij op de dansvloer een onderonsje heeft met Elvira. dus gewoon een beetje je onderarmen losgooien en dezelfde voet routine uitvoeren.

en het werkt, kijjk maar naar tonyu die transformeert zijn danspartner later in de film als zijn wettige echtgenote
haha, kijk nu net ff weer scarface dat stukje terug en het ziet er wel loos uit. Zo'n klein mannetje met een pindavormig hoofd die echt op en neer staat te springen. Gelukkig kan dat vieze witte heroïnemens er ook echt geen reet van, jezus wat erg :D
 
Laatst bewerkt:
KaLe zei:
Helemaal mee eens!!! Ik ga me bijna afvragen of die Vanny geen kloon is van die idioot. Mister zelfgeiler..

Mr. Masturbator ...... :D
 
bur zei:
Mr. Masturbator ...... :D

The Sperminator!
"I'll be back with a clone!!! Arshole!"
 
zo KaLe, jij spreekt je talen ook wel hè. En ook nog een lekkere body. En handig met computers...ik ga je versieren mannetje
 
boogie zei:
zo KaLe, jij spreekt je talen ook wel hè. En ook nog een lekkere body. En handig met computers...ik ga je versieren mannetje

en ik rij brommer :D
 
wowie! en je had ook eczeem toch?
geil
 
boogie zei:
wowie! en je had ook eczeem toch?
geil

nee lepra. Lekker met mijn stomparmjes in je holletje poeren :thumbup:
 
KaLe zei:
nee lepra. Lekker met mijn stomparmjes in je holletje poeren :thumbup:
Lepra_alteFrau.jpg

/me zegt: "dat klinkt ****ing sexy!"
 
KaLe zei:
nee lepra. Lekker met mijn stomparmjes in je holletje poeren :thumbup:

:roflol:

Je moet wat stompjes verdelen over andere gebruikers..
 
Back
Naar boven