MuscleMeat

Een bootje van 3,3 miljard euro

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 223
  • Weergaven 10K
  • Volgers 24

Bezoekers in dit topic

Iets dat van goud gebouwd is daar gaan me nekharen van overeind staan, dat jij er anders over denkt zegt genoeg over jezelf.

Dus om het feit dat deze man 3,3 miljard uitgeeft aan een boot, stop jij met denken en zegt gelijk ''geef het weg aan arme kindjes etc.''

als je nou bedenkt dat hij 3,3 miljard uit KAN geven voor een boot, en dat zijn ''bankroll'' zo verschrikkelijk groot is, dan is het toch heeeeeeeeel echt heeeeeeel makkelijk aan te nemen dat deze BAAS ook vast wel grote delen van zijn geld weggeeft aan goede doelen en zichzelf dus met dit soort dingen kan ''belonen'' ook, dat is genieten omdat het kan.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 12:47 ----------


Nee laten we alles eerlijk verdelen, dat is lachen
 
Waarom zou die zijn 3.3 miljard aan arme kindjes geven, zolang je die arme kindjes blijft sponsoren blijven ze toch voor altijd arm. Kan je beter niets geven..
 
Wat een discussie weer. Wat moet een hongerige Afrikaan met 100.000 kilo goud dan als ik vragen mag? Volgens mij worden in Afrika juist veel edelmetalen en diamanten gevonden in de grond. Die 3,3 miljard gáát dus juist gedeeltelijk naar Afrika! De Afrikanen kunnen daar vervolgens eten van kopen, daar heb je een stuk meer aan dan aan goud als je honger hebt. Ik ben blij dat al die rijke dwazen (vooral hun vrouwen) zulke kapitalen uitgeven aan op zich vrij nutteloze stukjes edelmetaal en diamant. Dan kunnen anderen weer dingen kopen waar je echt wat aan hebt.

Helaas zijn de Afrikanen zelf vaak weer zo corrupt dat het geld niet bij de hongerigen terecht komt maar dat is een ander verhaal. En het hele verhaal is dus fake in de first place.
 
Waarom zou die zijn 3.3 miljard aan arme kindjes geven, zolang je die arme kindjes blijft sponsoren blijven ze toch voor altijd arm. Kan je beter niets geven..

+1 beter geeft hij de 3 miljard aan de ontwikkeling van een bom die hij op die arme kindjes gooit.
lijdende honden geven we ook gewoon een spuitje, dus dit is ook niet meer dan humaan:)
 
+1 beter geeft hij de 3 miljard aan de ontwikkeling van een bom die hij op die arme kindjes gooit.
lijdende honden geven we ook gewoon een spuitje, dus dit is ook niet meer dan humaan:)

Jij hebt er wel kijk op, Angelus
 
+1 beter geeft hij de 3 miljard aan de ontwikkeling van een bom die hij op die arme kindjes gooit.
lijdende honden geven we ook gewoon een spuitje, dus dit is ook niet meer dan humaan:)

:roflol:
 
Met de stijgende goedprijzen is het misschien nog een goede investering.
Dat standbeeld uit T-Rex bone lijkt mij wel cool. :D
 
Wat een discussie weer. Wat moet een hongerige Afrikaan met 100.000 kilo goud dan als ik vragen mag? Volgens mij worden in Afrika juist veel edelmetalen en diamanten gevonden in de grond. Die 3,3 miljard gáát dus juist gedeeltelijk naar Afrika! De Afrikanen kunnen daar vervolgens eten van kopen, daar heb je een stuk meer aan dan aan goud als je honger hebt. Ik ben blij dat al die rijke dwazen (vooral hun vrouwen) zulke kapitalen uitgeven aan op zich vrij nutteloze stukjes edelmetaal en diamant. Dan kunnen anderen weer dingen kopen waar je echt wat aan hebt.

Helaas zijn de Afrikanen zelf vaak weer zo corrupt dat het geld niet bij de hongerigen terecht komt maar dat is een ander verhaal. En het hele verhaal is dus fake in de first place.

Wow, jezus, jij hebt echt een krom wereldbeeld. Jij denkt dus echt dat de buitenlanders die de mijnen opzetten, dat dit goed is voor de lokale bevolking? Werkgelegenheid is altijd goed ondanks alle neveneffecten, immaright? :roflol:
 
Dus om het feit dat deze man 3,3 miljard uitgeeft aan een boot, stop jij met denken en zegt gelijk ''geef het weg aan arme kindjes etc.''

als je nou bedenkt dat hij 3,3 miljard uit KAN geven voor een boot, en dat zijn ''bankroll'' zo verschrikkelijk groot is, dan is het toch heeeeeeeeel echt heeeeeeel makkelijk aan te nemen dat deze BAAS ook vast wel grote delen van zijn geld weggeeft aan goede doelen en zichzelf dus met dit soort dingen kan ''belonen'' ook, dat is genieten omdat het kan.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 12:47 ----------



Nee laten we alles eerlijk verdelen, dat is lachen
ik zou er geen problemen mee hebben, zelfs al heb ik dan veel minder luxe.
 
Dus om het feit dat deze man 3,3 miljard uitgeeft aan een boot, stop jij met denken en zegt gelijk ''geef het weg aan arme kindjes etc.''

als je nou bedenkt dat hij 3,3 miljard uit KAN geven voor een boot, en dat zijn ''bankroll'' zo verschrikkelijk groot is, dan is het toch heeeeeeeeel echt heeeeeeel makkelijk aan te nemen dat deze BAAS ook vast wel grote delen van zijn geld weggeeft aan goede doelen en zichzelf dus met dit soort dingen kan ''belonen'' ook, dat is genieten omdat het kan.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 12:47 ----------



Nee laten we alles eerlijk verdelen, dat is lachen

Iemand die een boot van goud laat maken geeft alleen maar om zichzelf, trust me.

Maar het is een hoax, dus de topic kan net zo goed dicht.
 
Wacht ff dan post ik de laatste post.

On topic, leuk dat iemand zo'n bootje koopt, gaat ie er dan ook in wonen? Met 3,3 miljard kan je ook een kleiner bootje kopen en andere leuke dingen doen.
 
je kan bidden dat je lotje een winnaar is en dat kan "uitkomen", in die context bedoelde ik het.



als daarbij eerst 99 andere mensen naar de politie hebben gebeld omdat hun intuïtie zei dat er ergens anders iets niet klopte en dat niet het geval was (zoals het in de realiteit is). Vind ik het maar vrij achterlijk om blij te zijn dat je "intuitie" je dat verteld heeft.


maar we zijn een beetje aan het afdwalen van de discussie, ik heb het woord intuïtie gebruikt waar 'je gevoel' of 'je mening' eerder van toepassing was.
Het ging erom, jij vroeg mij "vind jij het normaal om een boot van 3,3 miljard te kopen". Natuurlijk vind ik dat niet normaal, maar het gaat erom dat wat ik vind totaal niet relevant is en ik dit ook weet. Daarom ben ik in dit topic niet gaan roepen "walgelijk veel geld, totaal nutteloos, je had het beter aan een goed doel kunnen geven,..." omdat ik dan zo achterlijk, onwetend zou zijn als 99% van de bevolking die heel hun leven leiden met hun kop in de zand.

edit: en daar zit het verschil nog niet eens tussen mij en hen (je kan hen immers niet een gebrek aan informatie verwijten), het verschil zit hem in als je hen uit het zand probeert te trekken, ze zich losrukken en er direct terug invliegen
Maar dan is bidden hetzelfde als hopen?

Er bestaat een verschil tussen intuïtie en een overdreven angstgevoel. Sommige mensen worden al paranoïde als ze thuiskomen en er is iets verplaatst terwijl hun de enigen zijn die daar wonen. Of als een vloer kraakt denken ze dat er geesten zijn. Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vastzitten.

Het weggeven aan een goed doel is vaak ook niet de juist oplossing. Ook heb ik nooit gezegd dat iemand het weg zou moeten geven. Ik zei alleen dat het absurd veel geld is en dat het een belachelijke uitgave is. Al ben ik wel van mening dat hij mag doen met z'n geld wat 'ie wil.

Natuurlijk blijf ik bij mijn normen en waarden en zeg ik nog steeds dat het belachelijk veel geld is. Ik sta zeker open voor iets nieuws, maar normen en waarden moeten er zijn, toch? ;)

PS. 'Lotje', wat was die discussie pas ook alweer? Dat Nederlanders alles met 'je' typen en dat dat gay zou zijn? :D



Wacht ff dan post ik de laatste post.

On topic, leuk dat iemand zo'n bootje koopt, gaat ie er dan ook in wonen? Met 3,3 miljard kan je ook een kleiner bootje kopen en andere leuke dingen doen.
:trollface:
 
Iemand die een boot van goud laat maken geeft alleen maar om zichzelf, trust me.

Maar het is een hoax, dus de topic kan net zo goed dicht.

:roflol: meen je niet

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 17:40 ----------

ik zou er geen problemen mee hebben, zelfs al heb ik dan veel minder luxe.

Nu een geldboom in je tuin zeker, hosselaar joranr
 
er is maar 1 werkwoord, namelijk investeren. ongeacht de andere variablen heeft investeren maar één betekenis namelijk "[Commercie] geld uitgeven (voor iets) met een doel op de langere termijn" komt niet eens in de buurt van verhuizen dus

Probeer nou niet bijdehand te doen als je het niet bent.
Als jij vraagt wie er in wat investeert en ik antwoord: "een land geeft iets aan een ander land" dan kan je er alsnog helemaal niks mee, daar sloeg het op.

Iets te makkelijk gesteld, in Afrika heeft de armoedegrens en hoge werkloosheidgrens niet alleen te maken met de hitte. Dat is ook geografisch gebonden voor een groot gedeelte, net zo als onherbergzaam Nepal waarschijnlijk altijd 1 van de armere landen zal blijven. Armoede en hoge werkloosheid worden ook bepaald door de mogelijkheden die een land biedt of door de rijkdommen van omringende gebieden of landen zodat er een intensieve handel kan ontstaan.

Als we puur naar de temperatuur kijken zijn er aan de andere kant van de oceaan twee steden in Brazilië die ongekende welvaart hebben gekend en waar de werklust ook ongekend hoog was vanwege de rubber-boom. Dat zowel Belem als Manaus nu al vrij lang in verval zijn is meer omdat de grondstoffen in dat gebied steeds minder gevraagd werden. Hetzelfde lot zal de olie-landen wachten als de bronnen uitgeput zijn en er geen alternatieven worden gezocht om een economie draaiende te houden.

Een hoge temperatuur hoeft in ieder geval geen belemmering te vormen voor een gebied waar de werkloosheid laag is. Onherbergzaamheid en brakke infrastructuur spelen een veel grotere rol.

Het was heel simpel gesteld maar had geen zin om het helemaal geografisch en klimatologisch te verklaren.
 
tis nep jongens.
 
****ing lelijke boot.
 
denk dat die boot wel goed bewaakt word?

anders haal ik hem weg en sloop al het goud er uit!:D
 
Back
Naar boven