Fitness Seller

Een bootje van 3,3 miljard euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hij heeft een goed punt, maar die man is wel egoistischer dan de meeste mensen, gezien zijn luxe, duurder is dan onze luxe ;) misschien niet relatief tot zijn kapitaal, maar qua gehele kosten wel

Maar je weet toch helemaal niet hoeveel deze man aan goede doelen geeft.

Bedenkt eens dat bijna alle 'normale' mensen bijna niks aan goede doelen geven en heel veel hiervan zoveel mogelijk zullen uitgeven aan luxe artikelen.
 
Al dat goud is vast in Afrika gedolven, dus werkgelegenheid! Leer die luie negers maar eens werken voor hun geld. Met die mentaliteit van jou ontwikkeld dat 6e rangs continent zich nooit.
haha luie negers, jij bent waarschijnlijk luier dan 1/10 neger
ik verzoek je vriendelijk om de richtlijnen in mijn handtekening te volgen in de toekomst.

mvg,
Bert
ik heb nog geen genante situatie zien ontstaan.
 
allé zijn den vlaamse frietten lekker? samson en gert zijt pas nen baas

Jha toch wel =D als je 18 bent en je mag de grens over moet je is komen proberen ;)
 
haha luie negers, jij bent waarschijnlijk luier dan 1/10 neger

ik heb nog geen genante situatie zien ontstaan.

verbaast me niets dat jij deze genante situatie niet kan inzien:)
 
Persoonlijke discussies terzijde. Jullie menen toch niet echt dat een boot van 3,3 miljard en 100.000 kg goud normaal is?
 
Persoonlijke discussies terzijde. Jullie menen toch niet echt dat een boot van 3,3 miljard en 100.000 kg goud normaal is?

iets dat "normaal" is, is in maatschappelijke context niet meer dan iets dat door het merendeel van de bevolking van said maatschappij gedaan wordt.

gezien het merendeel van de westerse wereld geen 3 miljard euro heeft om uit te geven is het idd niet normaal.

ook is het niet normaal om tussenbeide te komen als een oud vrouwtje in elkaar gerost wordt door een groep mocro's.
 
Geld geven aan de negers ?
Hoeveel denk je dat er van dat geld werkelijk bij hen aankomt :rolleyes:

In België is er ook al voldoende armoede, zou liever zo iemand helpen dan iemand in een ver land.

OT: de miljardair koopt toch wat hij wilt
als je het geld echt kunt missen, waarom zou je het dan niet kopen ?
je leeft maar één keer
 
Kap toch eens met dat intelligente gelul (lees: politiek correcte antwoorden) en geef je mening eens. :roflol:

En waarom is het niet normaal om daar tussen te komen?
 
Persoonlijke discussies terzijde. Jullie menen toch niet echt dat een boot van 3,3 miljard en 100.000 kg goud normaal is?

Ik vind het ook niet normaal dat sommige mensen een jas dragen van 600 euro.
 
Ik vind het een serieuze miskoop, veel betalen en relatief weinig terugkrijgen. Idd, de bouwer heeft er goed aan verdient.

Die 3,3 miljard had hij beter aan afrika kunnen geven...

Zelfzuchtige trieste figuren heb je toch in de wereld :kots:.
Geld geven aan Afrika lost de problemen op termijn niet op, het maakt ze vaak zelfs erger doordat het in de verkeerde handen komt. Als het zo eenvoudig was dat we alle problemen konden oplossen door gewoon geld te geven dan waren ze al lang opgelost. En wat mensen met hun geld doen, hoe idioot ook, is hun zaak, ze hebben het zelf verdiend.
 
Kap toch eens met dat intelligente gelul (lees: politiek correcte antwoorden) en geef je mening eens. :roflol:

En waarom is het niet normaal om daar tussen te komen?

het is helemaal niet mijn bedoeling om politiek correct te zijn, maar om logisch correct te zijn.
Een mening zegt bitter weinig over echte feiten:) Ik kan ook wel zeggen dat ik van mening ben dat er geen lege ruimte in mijn deur zit (ik kan er immers niet door kijken), echter weet ik dat het feit is dat een atoom voor 99% uit lege ruimte bestaat.
blind vertrouwen op intuitie is net wat mensen zo achterlijk maakt en aan de oorzaak ligt van 100% van de problemen in de wereld:)
 
Haters gonna hate, iedereen is gewoon jaloers. Iedereen mag doen en laten wat hij wilt, is toch het toppunt van gezeik als de rest moet bepalen wat er met JOUW geld gebeurt.
 
Het boeit me geen reet wat hij met z'n geld gedaan zou hebben. Al kostte de boot 100 miljard. Het is zijn geld en hij zal er vast wel voor gewerkt hebben.

Het gaat me erom dat mensen het normaal vinden.


Ben met je eens dat logisch redeneren vaker mag gebeuren. Al is intuïtie niet per se verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Afrika is gewoon hopeloos.

- slecht klimaat voor een gezonde economie
- de meeste landen worden slecht geleid, alles hervormen kan alleen met oorlogen en dan wordt men ook niet blij
- verschil moet er zijn
 
Afrika is gewoon hopeloos.

- slecht klimaat voor een gezonde economie
- de meeste landen worden slecht geleid, alles hervormen kan alleen met oorlogen en dan wordt men ook niet blij
- verschil moet er zijn
Dat kan nog wel eens gaan veranderen. Alles begint vol te raken en landen gaan misschien investeren in landen waar dat nog niet zo is. China heeft dat bijv. al gedaan.
 
Het boeit me geen reet wat hij met z'n geld gedaan zou hebben. Al kostte de boot 100 miljard. Het is zijn geld en hij zal er vast wel voor gewerkt hebben.

Het gaat me erom dat mensen het normaal vinden.


Ben met je eens dat logisch redeneren vaker mag gebeuren. Al is intuïtie niet per se verkeerd.

laat me raden, jouw intuïtie vertelt je dat?:roflol:
 
Dat kan nog wel eens gaan veranderen. Alles begint vol te raken en landen gaan misschien investeren in landen waar dat nog niet zo is. China heeft dat bijv. al gedaan.

Wat wil je gaan doen in de tropen dan?
Het is gewoon een feit dat hoe hoger de temperatuur, hoe lager de werklust is. Heel Afrika volbouwen met wolkenkrabbers voorzien van airco wat een bijdehand antwoord zou zijn lijkt me een beetje irreëel.

En landen zoals Gambia, Ghana en nog wat toeristische plekjes waar tegenwoordig veel RIU hotels etc gebouwd worden kunnen ook niet draaien op toerisme alleen.
 
Back
Naar boven