MuscleMeat

Één creatine kuur, daarna niet meer?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zegt iedereen maar het blijft nooit bij 1 creatinekuur. Uiteindelijk zul je zwichten voor het verlangen naar de gainz en zul je weer een nieuwe creatinekuur starten. Totdat de gainz achter blijven maar het verlangen naar die gainz toeneemt. Dan zul je aan de anabolen gaan. Dus eigenlijk is creatine a gateway drug. Ik raad het dan ook sterk af!

Ik dacht altijd dat BCAA's dit effect op me had als gateway drug. Maar het was dus de creatine :eek:
 
Je weet hoe het werkt, alleen heb je geen idee hoe het werkt.

hij heeft de klokken wel horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt zeg maar...
 
1) Ik wil het maar voor een keer doen, dus een kuur van 6 weken. Zal ik dan alles weer verliezen als ik stop met creatine, of kan ik ook iets behouden?
2) Stel dat ik spiermassa ga verliezen, kan ik dan ook spiermassa verliezen die ik voor het creatinegebruik had opgebouwd.
3) Kan ik spiermassa opbouwen tijdens mijn creatine kuur die losstaat van het creatine gebruik?

1. Je kan alles behouden wat je hebt opgebouwd en gewoon verder "bouwen" als je maar goed blijft eten/trainen.
2. Als je minder gaat trainen of stopt met trainen wel.
3. Tuurlijk, je bouwt nu toch ook spieren op. Het zal überhaupt de vraag zijn of de opgebouwde spieren dankzij de creatine komen. Het werkt niet bij iedereen. Iedereen heeft creatine in zijn lichaam en je vult het nu extra aan maar misschien heb je wel voldoende van jezelf (door bv zeer goede voeding/vlees).
 
één snuif a day keeps the muscle failure away
 
Sinds ik elke dag bij mijn ontbijt een pagina uit peters boek eet maak ik de gains van mijn leven
Werkt lezen ook? ???

Ik gebruik de pagina’s opgerold om mijn Creatine te snuiven. Ik ben bijna op de laatste pagina, dus ik ben op zoek naar een nieuw boek. :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven