Fitness Seller

Een crimineel bestaan

  • Topic starter Robj
  • Startdatum
  • Reacties 100
  • Weergaven 8K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Als je op die manier veel geld verdient dan zorg je ervoor dat er veel mensen ellende beleven en vroeg of laat keert dat zich tegen je hoe je het ook draait of keert.

Het lijkt makkelijk maar dat is het niet, je kan evenwel op een legale manier veel geld proberen te verdienen.
 
Ik doe alles voor geld zelfs
 
is te zien hoe ver de criminaliteit gaat
ik wil wel een of ander hulpje zijn die een deftig centje bij kan verdienen zonder al teveel risico te lopen. Maar als ik financieel gezien een auto kan kopen en een klein appartementje kan huren zou ik er wel mee stoppen
 
In dure auto rijden, groot huis hebben, veel dames.Allemaal leuk maar als het in de criminele wereld verdient moet worden niet.Je moet erin hebben gezeten om te weten dat jij dan toch liever in een klein auto'tje rijd.

Trouwens bel me eens voor wat werk :P

Wat voor een werk heb je??:rolleyes:

Maar jij hebt een crimineel leven achter je?? Vertel eens hoe dat was dan:D
 
Als je op die manier veel geld verdient dan zorg je ervoor dat er veel mensen ellende beleven en vroeg of laat keert dat zich tegen je hoe je het ook draait of keert.

Het lijkt makkelijk maar dat is het niet, je kan evenwel op een legale manier veel geld proberen te verdienen.

Maar ik denk dat degene die je een ellendig leven bezorgt, zelf ook vaak criminelen zijn. Bij onschuldigen is het inderdaad niet goed te praten.

In het gewone leven kun je volgens mij nooit echt veel geld verdienen, dat is niet voor veel mensen weggelegd.
 
Het kleine visje spelen om klein geld en daardoor misschien enkele jaren in de bak zitten waardoor je alles verliest. Nee, dank je.

Een grote crimineel in maatpak die sluw te werk gaat, geld en macht genoeg heeft om politie en rechter om te kopen. Ja
 
Buwaaha, steek nog een dvdtje in je dvd speler, en laat het daarbij.

Hoe oud ben je eigenlijk?
 
Ik wil m'n kinderen het goede voorbeeld geven, en een crimineel leven past daar volgens mij niet echt bij. Daarbij zou ik ze dus ook echt niet in gevaar willen brengen.

Als je zo al een gelukkig leven hebt dan zie ik niet welke toegevoegde waarde zo'n gangster bestaan zou hebben. (uiteraard is het leuk als je meer geld hebt, maar voor mij zou het 't risico niet waard zijn)
 
Maar ik denk dat degene die je een ellendig leven bezorgt, zelf ook vaak criminelen zijn. Bij onschuldigen is het inderdaad niet goed te praten.

Als je bvb een grote dealer ben, zijn je uiteindelijk klanten de gebruikers en dat zijn in mijn ogen niet allemaal criminelen.

In het gewone leven kun je volgens mij nooit echt veel geld verdienen, dat is niet voor veel mensen weggelegd.



Dat is volgens mij een misvatting, je kan op verschillende manieren veel geld verdienen tenzij je over schandalig veel geld praat is het doenbaar.
 
Dat is volgens mij een misvatting, je kan op verschillende manieren veel geld verdienen tenzij je over schandalig veel geld praat is het doenbaar.

De grote misvatting is dat hij zijn post verkeerd geformuleerd heeft. Wat hij natuurlijk probeert te zeggen is dat hij zoveel mogelijk geld wil verdienen met zo min mogelijk werk.
 
wat heb je gedaan dan? zeker kilo's wiet in een bestelbusje en dan alle middelbare scholen af :roflol:

Nope... Cirkel probeerde flessen Zyklon B in Duitsland te verkopen. :D
 
Wat zouden jullie doen met een tas vol geld/drugs die je vind. Je weet zeker dat het van een crimineel is....laat je het liggen of neem je het mee, met alle gevolgen van dien!:D
 
Waarom zou je als je rijk wilt worden crimineel,afperser of oplichter worden en vrezen voor je leven???

Je moet gewoon zorgen dat je in de regering terecht komt dan mag je al deze dingen legaal doen en je krijgt er ook nog dik voor betaald.
 
Back
Naar boven