AndroidHealthClinic

Een crimineel bestaan

Bezoekers in dit topic

geen drugs , wordt je altijd gepakt

wapenhandel, afpersing, witwassen geld lijkt me wel wat
 
ik ben dan de joegoslavische huurmoordenaar Modric "Macho''

Haha, deal:D


Dat de maffia in Italie ook zo groot is geworden. Dat moet echt een machtig gevoel geven. Ziek gewoon!;)
 
waarom ben je precies gestopt dan?


Had ook een vrouwtje en die vond het in het begin allemaal wel best.
Maar als je groter word en dus ook drukker krijgt ben je meer van huis en dat vond ze niet zo leuk. Plus dat het ook meer risico's met zich mee brengt. En kreeg op een gegeven moment me kleine en dan moet je keuzes gaan maken wat je wilt. Dus toen ben ik gestopt.


Nee zeker geen kettingzagen, hoewel er wel gasten rondlopen die echt zwaar intimiderend kunnen zijn, dat je gewoon echt niet met ze wil ****en. Maar wat ik meer bedoel is dat criminelen vaak gewoon achteloos rondbellen zonder acht te slaan op het gevaar van afluisteren, ik heb gesprekken gehoord dat je denkt ben je gek dat je dat zomaar over de telefoon zegt... Anderzijds laat de politie ook zoveel steken laat vallen dat ze er mee wegkomen ook. Het is gewoon een soort loterij, en ik denk ook dat er veel corruptie is binnen de politie.


Dat is het ook die gasten werken nog op een basis van respect.
Doe jij normaal tegen hun dan doen hun dat ook. Naai je hun een oor aan dan pakken ze je.
En met de politie, jah je word steeds makkelijker omdat je denkt dat ze je toch niet zullen pakken. En het is ook moeilijk voor de politie om je te pakken. Want ze hebben vaak alleen maar indirect bewijs.
En ze wisselen vaak van nummer dus eer dat de politie dat nummer heeft hebben ze alweer een ander.
En bewijs wat er uit afluisteren word verkregen is in de rechtbank niet geldig.
 
ik ben dan de joegoslavische huurmoordenaar Modric "Macho''


Je weet niet waar je het over hebt.
Ik denk zodra je je eerste klant in levende lijf ziet dat je al begint te :kots: van de zenuwen.
 
Dat is het ook die gasten werken nog op een basis van respect.
Doe jij normaal tegen hun dan doen hun dat ook. Naai je hun een oor aan dan pakken ze je.
En met de politie, jah je word steeds makkelijker omdat je denkt dat ze je toch niet zullen pakken. En het is ook moeilijk voor de politie om je te pakken. Want ze hebben vaak alleen maar indirect bewijs.
En ze wisselen vaak van nummer dus eer dat de politie dat nummer heeft hebben ze alweer een ander.
En bewijs wat er uit afluisteren word verkregen is in de rechtbank niet geldig.

Ja dat is het idd, je wordt steeds makkelijker. Tot het fout gaat.

En over dat uitstappen: het is echt een legende dat dat zo moeilijk is, je concurrentie is alleen maar blij dat ze jouw klanten over kunnen nemen. Waarom zouden ze er mee zitten dat je weggaat? Je hebt meer reden ze er bij te lappen als je in het wereldje zit dan als je eruit bent.
 
Ja dat is het idd, je wordt steeds makkelijker. Tot het fout gaat.

En over dat uitstappen: het is echt een legende dat dat zo moeilijk is, je concurrentie is alleen maar blij dat ze jouw klanten over kunnen nemen. Waarom zouden ze er mee zitten dat je weggaat? Je hebt meer reden ze er bij te lappen als je in het wereldje zit dan als je eruit bent.

Wat het meer is als ze zeggen dat het moeilijk om er uit te stappen is dat je gewent bent om financieel onafhankelijk te zijn. En dat zal dan toch wel iets anders worden. En het is gewoon een heel apart wereldje wat toch op een of andere manier aantrekt. Dus het is vaak meer dat ze het zelf moeilijk vinden om er uit te stappen dan dat andere het moeilijk maken.
 
wat heb je gedaan dan? zeker kilo's wiet in een bestelbusje en dan alle middelbare scholen af :roflol:
Nope... Cirkel probeerde flessen Zyklon B in Duitsland te verkopen. :D
Gezien ik toch mijn halve prive al in een topic aan mensen hun lippen hang, nee, zulke bullshit heb ik me niet mee ingelaten. Op mijn strafblad staat oa.
*zware mishandeling van een ambtenaar in functie (agent)
*ramkraken
*gewapende overval
werken is voor idioten, waarom werken als het makkelijker kan
Omdat je geen idee hebt waar je zelf over aan het praten bent, je wil je leven vergooien zoals je het nu kent om telkens achter je rug te moeten kijken dat niemand je er een mes in steekt of je liqideerd?
 
Zijn er hier mensen die (veel) geld verdienen met criminele activiteiten?:cool: Hmmm, dat gaat diegene natuurlijk niet zeggen....:p

Als jullie veel geld kunnen verdienen met drugs en afpersing, zouden jullie dat dan ook doen? Een wereld vol luxe, vrouwen en feesten! Maar het er voor over moeten hebben om je leven niet zeker te zijn:eek:

Mij spreekt het criminele verleden van Klaas Bruinsma en Willem Holleeder wel aan. Het moorden gaat me weer wat te ver:rolleyes: Maar bakken met geld verdienen met voornamelijk drugs, dat is toch super:o Mooie villa, dikke auto's, geen baan van 9 tot 18.
Ik vind voornamelijk maffia films ook prachtig om te zien....heerlijk fantaseren:cool:

Hoe staan jullie hier tegenover? Als je de mogelijkheid zou hebben, geef je dan je 'normale' leven op voor een rijk, crimineel bestaan?

Nee, want er is altijd iemand die je het licht wil uitblazen. En van hierarchie zoals in de godfather = fabeltjes krant :) .
 
Zat zelf te denken zoiets als Dubai Investments, dus mensen nog geintreseerd in investeren? minimale inleg 300.000 euro, over tien jaar moet je me weer belen en dan 8% gegarandeert!
 
Als er iemand een bank gaat overvallen en ze hebben nog een chauffeur nodig pm maar he.
Gewoon werken lijkt me verder het beste.
 
vroeger vond ik het cool ...nu vind ik criminelen allemaal mongolen en schiet ze maar af.
die mensen die een hele buurt met goed volk in hun greep houden/terroriseren en met ze allen betalen wij maar voor die mongolen.alleen swinters en in de herfst zie je ze niet ..dan zitten ze vast
 
IK heb bakke met geld verdient in dat wereldje, IK was er natuurlijk ook super vroeg bij op jonge leeftijd!!!!

Ik at zo veel chips, en toen had ik zo veel flippos en die deed ik dan in het zwart verkopen voor een 2,5 gulden, tot de juff mijn handeltje zag, en ik strafwerk kreeg, na de flippo tijd, ben ik verder gegaan met dragonbalsie kaarten
 
Maar denk je dat je er gelukkig van wordt, wanneer je als crimineel aan je geld komt? Meer geld zal je krijgen dan wanneer je gewoon werkt, gegarandeerd. Maar je zult altijd uit moeten kijken op straat; bang moeten zijn voor de politie en nooit zul je weten of personen te vertrouwen zijn als jij ze toelaat binnen jouw leven.
 
Maar denk je dat je er gelukkig van wordt, wanneer je als crimineel aan je geld komt? Meer geld zal je krijgen dan wanneer je gewoon werkt, gegarandeerd. Maar je zult altijd uit moeten kijken op straat; bang moeten zijn voor de politie en nooit zul je weten of personen te vertrouwen zijn als jij ze toelaat binnen jouw leven.

Die gasten in Mexico zullen wel gelukkig zijn:rolleyes:
 
Die gasten in Mexico zullen wel gelukkig zijn:rolleyes:

denk ik ook :D
als ze al de politie gaan uitmoorden en een most wanted lijstje opstellen van rechercheurs die dood moeten denk ik niet dat ze dat voor een paar honderd euro's per maand verdienen :p

met zn allen naar mexico
daar ben je toch veiliger dan de politie zelf :D
 
Back
Naar boven