AndroidHealthClinic

een cycle

Bezoekers in dit topic

Hoe oud ben je eigenlijk? Als ik je post geschiedenis bekijk kom je over als een puber.

Onder 21 geen aas!

Ik heb een hele grote dikke snor en ben 40.
Je herkent me aan 'alle dames die omkijken Al's ze mijn super sexy dikke snor zien.' "Rawrrrrr."

"Hell Yeah!"
 
Laatst bewerkt:
Ja doei, dan duurt het 100 jaar voordat ik op mijn voorbeeld, jij, kan lijken
(dit heb ik express flirtend geschreven, jammer genoeg kan ik niet op boksen tegen mooie dames als het enkel op flirten aankomt
ik schrijf dit alles voor het volgende, dus niet met andere betekenis)

Weet jij de volgende vraag van mij te beantwoorden?
Dat ga je met SARMS ook niet bereiken, no chance.

Hoe oud ben je eigenlijk? Als ik je post geschiedenis bekijk kom je over als een puber.

Onder 21 geen aas!
Wat 040B zeg idd. Je bent all over the place en gaat van hak op de tak. Meestal is dat met iemands motivatie en grootse plannen ook zo.
 
Dat ga je met SARMS ook niet bereiken, no chance.
Wat 040B zeg idd. Je bent all over the place en gaat van hak op de tak. Meestal is dat met iemands motivatie en grootse plannen ook zo.

Oké. Dan ga ik nu super serieus praten.

Biomek
Ik wil graag spiermassa aankomen en dacht dan aan SARMS. Aangezien SARMS dus niet zo sterk werken als AAS, zoals is aangegeven op dit forum, zou ik dus AAS beter kunnen doen als ik spiermassa aan wil komen.
Een 500mg Testosterone Enanthate voor 12 a 16 weken als bulk; en dan estrogen in check houden met een anti-estrogen zoals bijvoorbeeld Arimidex is dan beter bij te verwachten een gorilla body te krijgen.

Zelf was ik aan het kijken naar een ander product Pro-Follistatin capsules zonder naalden en zonder een PCT nodig te hebben. Alleen dit product is jammer genoeg niet te koop in Nederland. Follistatin is wel te koop in vloeibare vorm maar een alternatief als voor Pro-Follistatin lukt mij niet te vinden, wat ik eigenlijk liever heb dan Testosterone Enathate als weegschaal breker.

Ik denk nu aan een aantal dingen:
A. SARMs LGD-4033 en MK-677 stack 10mg en 25mg voor 12 weken met een PCT van 4 weken.
B. 500mg Testosterone Enanthate voor 12 a 16 weken.
C. Pro-Follistatin capsules alternatief.

Waarom ik liever een Pro-Follistatin alternatief heb is omdat dan geen naalden hoeven te worden gebruikt en geen PCT nodig is.

Alle plannen A, B en C moet ik nog verder uitschrijven omdat ik nog niet weet welk PCT product ik nodig zou hebben, hoe lang een PCT moet zijn en hoeveel 'weeks off' ik moet hebben na een PCT.

Ken je een Pro-Follistatin capsules alternatief?
Wat voor PCT is nodig na een Testosterone Enathate periode?
Hoeveel 'weeks off' na een PCT?

Follistatin zorgt voor mogelijk verslechtering van scharnieren en riscio voor hart, maar na cyclus is dat weg stond op internet (waar ik nog steeds sterk aan twijfel of dit helemaal klopt).
 
1. SARMS zijn niet per definitie minder schadelijk dan AAS. Daar is nog lang niet genoeg proper onderzoek naar, van de meeste AAS is dat er in overvloed.
2. 500mg test is de beste optie van de drie, echter zou ik het gewoon op max 10 weken houden.
3. Ik zal proberen je de moeite te besparen, en aangeven dat het een onzin product is.

Hoe ziet je voeding eruit? Wat zijn nu echt je doelen, als in: wat voor fysiek wil je bereiken?
 
3. Ik zal proberen je de moeite te besparen, en aangeven dat het een onzin product is.

Kan je me uitleggen waarom het een onzin product is?
De ingredienten twijfelde ik ook aan, maar de marketing werkt zo sterk op mij. Waarom is het een onzin product?
 
Kan je me uitleggen waarom het een onzin product is?
De ingredienten twijfelde ik ook aan, maar de marketing werkt zo sterk op mij. Waarom is het een onzin product?
Omdat het je niet gaat brengen wat je verwacht, en al helemaal niet hoe zij het beloven.
 
Oké. Dan ga ik nu super serieus praten.

Biomek
Ik wil graag spiermassa aankomen en dacht dan aan SARMS. Aangezien SARMS dus niet zo sterk werken als AAS, zoals is aangegeven op dit forum, zou ik dus AAS beter kunnen doen als ik spiermassa aan wil komen.
Een 500mg Testosterone Enanthate voor 12 a 16 weken als bulk; en dan estrogen in check houden met een anti-estrogen zoals bijvoorbeeld Arimidex is dan beter bij te verwachten een gorilla body te krijgen.

Zelf was ik aan het kijken naar een ander product Pro-Follistatin capsules zonder naalden en zonder een PCT nodig te hebben. Alleen dit product is jammer genoeg niet te koop in Nederland. Follistatin is wel te koop in vloeibare vorm maar een alternatief als voor Pro-Follistatin lukt mij niet te vinden, wat ik eigenlijk liever heb dan Testosterone Enathate als weegschaal breker.

Ik denk nu aan een aantal dingen:
A. SARMs LGD-4033 en MK-677 stack 10mg en 25mg voor 12 weken met een PCT van 4 weken.
B. 500mg Testosterone Enanthate voor 12 a 16 weken.
C. Pro-Follistatin capsules alternatief.

Waarom ik liever een Pro-Follistatin alternatief heb is omdat dan geen naalden hoeven te worden gebruikt en geen PCT nodig is.

Alle plannen A, B en C moet ik nog verder uitschrijven omdat ik nog niet weet welk PCT product ik nodig zou hebben, hoe lang een PCT moet zijn en hoeveel 'weeks off' ik moet hebben na een PCT.

Ken je een Pro-Follistatin capsules alternatief?
Wat voor PCT is nodig na een Testosterone Enathate periode?
Hoeveel 'weeks off' na een PCT?

Follistatin zorgt voor mogelijk verslechtering van scharnieren en riscio voor hart, maar na cyclus is dat weg stond op internet (waar ik nog steeds sterk aan twijfel of dit helemaal klopt).
Het feit dat jij gelooft dat Pro-Follistatin zou werken, is voor mij al genoeg om te weten dat je niet weet waarmee je bezig bent. Dat is allemaal oplichterij. Echte follistatin zou je misschien 1000 euro kosten voor 1 spuit. En wat PCT betreft, na een PCT ga je normaalgezien minstens 3 maanden off.
 
Laatst bewerkt:
Volg de raad van biomek en bespaar je het geld. Wondermiddeltjes bestaan niet, alles wat werkt heeft bijwerkingen.
 
Inderdaad geen links plaatsen naar plaatsen waar je verboden middelen kunt kopen.

Vanwaar eigenlijk de keuze voor prohormonen ipv AAS?
zijn sarms maat , op mk na dan :P
 
Volg de raad van biomek en bespaar je het geld. Wondermiddeltjes bestaan niet, alles wat werkt heeft bijwerkingen.

Okay boss, I will do that boss
 

Ik denk dat jij beter eerst met zo een cycle kan beginnen. Kom je ook veel verder mee.
 
Volg de raad van biomek en bespaar je het geld. Wondermiddeltjes bestaan niet, alles wat werkt heeft bijwerkingen.

Creatine maakt dus wel kaal :p
 
Back
Naar boven