AndroidHealthClinic

een cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NOT_YET

Cool Novice
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
93
Waardering
11
Lengte
2m29
Massa
159kg
Vetpercentage
4%
ik hoop ook geen penalty te krijgen nu ik twee keer een bericht heb geplaatst op een verkeerde manier door een link te plaatsen
zoooo.. dus ik begrijp nu dat ik geen links mag plaatsen naar sites of welke advies geven met daarop links naar shops, sorry (ik meen het), nu begrijp ik het denk ik wel goed, hoop ik


dus...
een cycle
daar mag ik denk ik wel over praten

als je een samr neemt zoiets als LGD-4033 in combinatie met MK-677
een cycle van 12 weken 10mg en 25mg
dan een PCT van 4 weken
moet je na een PCT rust nemen of kan je dan meteen weer een nieuwe cycle beginnen?

en kan je MK-677 continu blijven nemen zonder vervelende consequenties?
 
Ik wil eerst weten of ik wel mijn voedingschema en trainingsschema kan volhouden, ik moet mijzelf bewijzen.

En, ik weet ook niet hoe om te gaan met AAS en naalden enzo. Ik heb geen voorbeelden, ken geen mensen en op internet vind ik niet direct hier iets over.
Ik kan volledig clown gaan en dat levert dan niks op.

Hij gebruikt ze, jij gebruikt ze (?), maar ik weet niet hoe


En als SARM YK-11 beter werkt dan steroids, dan lijkt me dat beter denk ik.
Maar ik weet het gewoon niet.

myostatin blocker >>> Folistatin of YK-11?
of gewoon LGD-4033 en MK-677?
alleen 'het is niet gewoon'

ik weet ook eigenlijk niet de basis van hoe je cycles moet doen en of je een pauze moet nemen na een PCT
 
Op internet vind je niet veel over injecteren en aas?
 
Zou zwz maar is beginnen met je voeding en training vol te houden, als je nog niet van jezelf weet of je dit uberhaupt kan lijkt het me nogal dom om nu al te kijken naar al deze troep.
 
Op internet vind je niet veel over injecteren en aas?

Ja, dat vind ik dus ook raar.
Ik vind het dus niet (iemand die het in een filmpje voordoet).

Je kan het prikken op een paar plekken. Je moet met injecties altijd eerst er voor zorgen dat er geen lucht is in de naald want dat is dodelijk.
Dus net als met een syringe moet eerst het lucht eruit zijn enzo.

Maar sommigen claimen dat met SARMs de bijwerkingen minder zijn dan met AAS (wat ook weer wordt tegengesproken).
Zijn SARMs dan niet beter dan AAS, omdat het je lever minder aantast?
 
Zou zwz maar is beginnen met je voeding en training vol te houden, als je nog niet van jezelf weet of je dit uberhaupt kan lijkt het me nogal dom om nu al te kijken naar al deze troep.

Ik kan het volhouden, maar wil gewoon een test periode

Mijn maaltijden zijn vast, mijn trainingen zijn vast
Ik train drie keer in de week al voor een paar jaar met soms een uitzondering
Mijn maaltijden bijhouden lukt me beter en hou ik vol, maar heb soms een dag geen zin

Ik snap niet wanneer anderen ermee beginnen.
In dat YouTube filmpje legde die kerel, Von Moger, uit hoe hij ermee begon, maar hij had een voorbeeld of iemand aan wie hij vragen kon stellen persoonlijk.
Ik heb dat niet.

Maar met SARMs kan ik 'veilig beginnen.'
Ik heb dan niet meteen AAS en kan met SARMs gewoon kijken hoe het gaat.

Maar als ik iemand zou kennen die mij gelijk AAS kon uitleggen dan zou ik dat gewoon doen.

moet je na een PCT rust nemen of kan je dan meteen weer een nieuwe cycle beginnen?

moet je na een PCT rust nemen of kan je dan meteen weer een nieuwe cycle beginnen?
 
Wat zijn je stats dan op dit moment. Gezien je zegt dat voeding en training op orde is?
 
alles oke,
ik heb zo'n gesprek al eerder gehad

ik denk beter met SARMs te beginnen en als ik zwaardere stats heb dan pas AAS

weet jij of je na een PCT rust moet nemen of kan je dan meteen weer een nieuwe cycle beginnen? Lijkt me niet logisch dat men dan meteen met een nieuwe cycle begint
 
Ja, dat vind ik dus ook raar.
Ik vind het dus niet (iemand die het in een filmpje voordoet).

Je kan het prikken op een paar plekken. Je moet met injecties altijd eerst er voor zorgen dat er geen lucht is in de naald want dat is dodelijk.
Dus net als met een syringe moet eerst het lucht eruit zijn enzo.

Maar sommigen claimen dat met SARMs de bijwerkingen minder zijn dan met AAS (wat ook weer wordt tegengesproken).
Zijn SARMs dan niet beter dan AAS, omdat het je lever minder aantast?
er zijn duizenden filmpjes over hoe je moet injecteren

 
er zijn duizenden filmpjes over hoe je moet injecteren



Hell Yeah!
Dank je, waarom ik het niet vind is mij een raadsel


weet jij of je na een PCT rust moet nemen of kan je dan meteen weer een nieuwe cycle beginnen? Lijkt me niet logisch dat men dan meteen met een nieuwe cycle begint
en ik ben super serieus, ik kijk al een paar dagen naar hoe deze dingen werken voordat ik begin, maar vind geen antwoord op deze vraag
 
Laatst bewerkt:
marina1975

Ben jij bekend met Pro-Follistatin/Follistatin en PCT's?

ga ik nu te ver off topic denk je?
misschien moet ik een nieuwe topic plaatsen over Follistatin en PCT's
ik ging van SARMs naar AAS naar Follistatin... off topic extreme
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad geen links plaatsen naar plaatsen waar je verboden middelen kunt kopen.

Vanwaar eigenlijk de keuze voor prohormonen ipv AAS?

Hey baas,
Pro-Follistatin/Follistatin capsules, zijn die beter denk je dan prohormonen én AAS? volgens mij is Follistatin AAS, maar weet niet zeker
 
Laatst bewerkt:
Hou het bij 1 topic en lees je eerst fatsoenlijk in voordat je een vragenvuur afwerpt. ;)

En nogmaals.... wat zijn je stats nu?
 

Gezien je je nog aardig in moet lezen kan je hier ook meelezen.
 
Hell Yeah Dank Je Marina!
 
Verkeerde insteek. Betere insteek zou zijn naturel zoveel mogelijk eruit halen en als de meeste rek eruit is na een aantal jaar dan denken aan AAS.

Ja doei, dan duurt het 100 jaar voordat ik op mijn voorbeeld, jij, kan lijken
(dit heb ik express flirtend geschreven, jammer genoeg kan ik niet op boksen tegen mooie dames als het enkel op flirten aankomt
ik schrijf dit alles voor het volgende, dus niet met andere betekenis)

Weet jij de volgende vraag van mij te beantwoorden?

Pro-Follistatin Capsules/Follistatin AAS, scam or real stuff?
Natuurlijk ligt het eraan waar het vandaan komt maar heb je het ooit gebruikt en werkt het?
Galen
 
Ik heb er [...] in 10 weken.

Hell Yeah Dank Je Wovano voor je antwoord.
Ik vraag me af wat die andere gasten gaan zeggen. Ik denk hetzelfde als jij.
 
Ik heb er zelf nog nooit van gehoord en meestal betekent dat niet veel goeds. AAS is sowieso beter. Van een eerste test e kuurtje kun je al gauw 6 kg massa aanzetten in 10 weken.
Vertel er ook even bij wat hij er met zijn kennis van overhoudt...
 
Hoe oud ben je eigenlijk? Als ik je post geschiedenis bekijk kom je over als een puber.

Onder 21 geen aas!
 
Ben jij dat op je ava?
 
Back
Naar boven