XXL Nutrition

Een DBB app (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KIKO

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
3.707
Waardering
375
Bestaat er zoiets? Anders is het misschien een idee om er een te maken. What do you think BigT..
 
  • Like
Waarderingen: cura
Ale, nu is het al 50 eur enkel om te starten...
de tijd van de lage lonen voor goed werk is al laaaaaang verleden tijd.
Voor 50 eur krijg je rommel terug.
Tegen dat je de code 100 keer terug gestuurd hebt om het een beetje deftig te krijgen zal je idd al meer dan 1000 eur kwijt zijn.
That's it.
 
Grappenmaker, 20 jaar, hoe lang zit je in de ict? 2 jaar? Ik zit ruim 10 jaar in de ict, je weet echt nog niet hoe het werkt in de freelance sector en de concurrentie daar..

:roflol::roflol::roflol::roflol: Gast je zet jezelf ongelovelijk voor lul, enkele 1000-en zegt ie...gebaseerd op wat? Weet je wel niet hoeveel apps er bestaan die communiceren met vB fora? Via de open source markt kun je 90% van de app al in elkaar zetten en de rest is graphics en urls toevoegen. 1000-en euro's, zelfs al bouw je het van de grond af kun je al klaar zijn voor onder de 100 euro.

Ik maak iOS apps als student en ik krijg al 1000-1500 voor een relatief simpele app. Laat het doen bij een bedrijf en je bent een veelvoud daarvan kwijt. Kom terug als je het proces van het maken, testen, debuggen en publiceren van een app zelf hebt meegemaakt.

Ale, nu is het al 50 eur enkel om te starten...
de tijd van de lage lonen voor goed werk is al laaaaaang verleden tijd.
Voor 50 eur krijg je rommel terug.
Tegen dat je de code 100 keer terug gestuurd hebt om het een beetje deftig te krijgen zal je idd al meer dan 1000 eur kwijt zijn.
That's it.

Dit dus.
 
Valt weinig aan te snappen. Gewoon ongelezen posts, alle posts en topics waar je zelf gereageerd hebt. Ideaal

Idd, hoe kan je tapatalk nou niet snappen.
 
Voor 50 euro wil ik het gerust doen. Ik heb even snel een impression gemaakt met photoshop en een BMVOL-filter van hoe het eruit kom te zien:



11ln220.jpg


Let wel, dit is niet de final version.

wanneer op de andriod market verkrijgbaar?
 
Ale, nu is het al 50 eur enkel om te starten...
de tijd van de lage lonen voor goed werk is al laaaaaang verleden tijd.
Voor 50 eur krijg je rommel terug.
Tegen dat je de code 100 keer terug gestuurd hebt om het een beetje deftig te krijgen zal je idd al meer dan 1000 eur kwijt zijn.
That's it.
Lidl is af en toe ook beter dan de appie, je vergelijking slaat nergens op dus. Ik geef je mijn prijs. Uiteraard kan het goedkoper zoals Tractortje al zei India en oostbloklanden zoals Polen/Roemenië.

En afgezien daarvan kun je gewoon een budget aan ontwikkelaars opgeven.
Ik maak iOS apps als student en ik krijg al 1000-1500 voor een relatief simpele app. Laat het doen bij een bedrijf en je bent een veelvoud daarvan kwijt. Kom terug als je het proces van het maken, testen, debuggen en publiceren van een app zelf hebt meegemaakt.
:roflol: Nou ik ben er weer hoor! FYI, ik heb ervaring met Java, JS, PHP, ASP, Perl, Python, C, C++ en in mindere mate ook ASM...gefeliciteerd man met je eerste app, je bent nu echt de man. Mag ik je handtekening?
 
Beter maak je nou gewoon een DBB app :)
 
Beter maak je nou gewoon een DBB app :)
Nee man, beter vraag je het aan blarock, ik heb namelijk nog niet zoveel ervaring met debuggen enzo na al die jaren. Met blarock ben je immers verzekerd van een goed werkende app die helemaal van de grond afgeschreven is door een doorgewinterde veteraan met een paar jaar ervaring. Niets mis mee om open source oplossingen die al door 100-en mensen zijn gebruikt en stabiel verklaard zijn links te laten liggen. Zo krijg je weinig voor veel bij blarock met als klap op de vuurpijl een paar bufferoverflows en andere bugs. Maar goed beter dat dan een goedkope app wat in elkaar gezet is door een slimme ontwikkelaar die de open source code bibliotheek paden als zijn broekzak kent.
 
Man jij kan harder zeveren dan een saint bernard ..
Lees zelf al je posts eens na en probeer niet te fronsen.
 
Man jij kan harder zeveren dan een saint bernard ..
Lees zelf al je posts eens na en probeer niet te fronsen.
Wat bedoel je nou eigenlijk? Zeveren? Is dat hetzelfde als zeven? Weet je eigenlijk zelf wel wat je bedoeld?
Beetje OT maar wat ben je precies aan het doen op je avatar? Zoeken naar centjes op de grond, of zoek je naar je kleine geslachtsdeel?

Zo weer genoeg gekeyboardwarriort voor vandaag.
kussies
 
Ik maak iOS apps als student en ik krijg al 1000-1500 voor een relatief simpele app. Laat het doen bij een bedrijf en je bent een veelvoud daarvan kwijt. Kom terug als je het proces van het maken, testen, debuggen en publiceren van een app zelf hebt meegemaakt.



Dit dus.

You must be very rich :rolleyes:
 
Voor 50 euro wil ik het gerust doen. Ik heb even snel een impression gemaakt met photoshop en een BMVOL-filter van hoe het eruit kom te zien:



11ln220.jpg


Let wel, dit is niet de final version.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Weet iemand hier nog waar de Tapatalk app te kunnen downloaden?

Mijn oude telefoon was kapot gegaan, heb een nieuwe gekocht, blackmarkt erop gezet maar hij vind geen tapatalk meer. En op internet alle download links ervan zijn niet niet meer geldig (waarschijnlijk bestand verwijderd wegens schending van wetten)
 
Back
Naar boven