AndroidHealthClinic

een droevig verhaal

Bezoekers in dit topic

:roflol: Je eet bagger en je traind waarschijnlijk niet goed/je traind als een pussy aan je posts te lezen, je hebt er niet veel zin in en je motivatie is zo te zien ook ver te zoeken omdat je toch niet vooruit gaat?
 
Heb je altijd een split schema gebruikt ?
Ik maak ook nooit vooruitgang met een split misschien eens tijd om iets anders te proberen.
 
yee.gif



yeeee:roflol:
 
wtf Xian ben jij die emo/:sd: op je avatar?
 
Post eens je voedings en trainingschema.
Dat dacht ik ook..

in de 1.5 jaar tijd ben ik nog geen kilo aan spiermassa aangekomen en mijn gewicht is slechts 5 kg gestegen.
Ben je dan 4 kilo vetter geworden denk je??

Vertel eens wat meer over hoe je traint eet, en rust??

tWack
 
sorry maar met zon instelling kun je beter gelijk pimpampetten. het komt door je instelling dat je geen progressie maakt. je moet er wel wat voor over hebben! zoek iemand die je kan begeleiden in de sportschool iemand met veel verstand. en je mag wel wat meer kracht zetten denk ik
Ja train je wel tot 'failure'?? Echt tot het uiterste gaan met trainen, de spieren moeten echt kapot!!

- Rippetoe Starting Strenght, geen homo oefeningen en duidelijk progressie tracken.
- Voedingsschema gaan narekenen en aanpassen naar behoefte.
- Iedere twee weken je kcals en lifts ietsjes verhogen tot je wel aankomt.
just my 2cts.

Iedereen kan zo gainen, wees maar niet bang.
Rippetoe, zal wel aanslaan bij jou waarschijnlijk.. Probeer anders eens een week of 2 a 3 Rippetoe in combinatie met 3500 kcal per dag.. Dan zal je vast en zeker spiermassa aankomen.. Als je ecto bent kun je proberen veel carbs te eten, maar als je echt op 20% lichaamsvet zit, misschien wat meer goede vetten en eiwitten???????

Mensen met een snelle stofwisseling gainen doorgaans niet lekker op mega hoeveelheden eiwitten. Ik heb verschillende van dit soort types op weg geholpen, ook in mijn vriendenkring. Je testlevels kun je laten testen. Even langs de huisarts en vragen om een bloedonderzoekje. Krijg je wel genoeg vet binnen?
testlevels laten meten kan natuurlijk nooit kwaad :)
Succes!!

tWack
 
Ja train je wel tot 'failure'?? Echt tot het uiterste gaan met trainen, de spieren moeten echt kapot!!

tWack
Niet percee nodig, maar kan wel eens goed zijn om te kijken of dat wel progressie geeft.
 
Wat lul je? kben geen emo ; kheb oorbel diamandje ? problemen mee fzo? als je een emo ziet met zo'n tshirt/haar laat het me ff weten ;) ! check ff die wallpaper me wallpaper ,, die liedjes zijn NL hiphop ,,, wat hebben tegenwoordig mensen tog ? ze zien iemand; direct emo emo ,,, achja back to topic !

die wallpaper helpt wel :p ben direct eten gaan halen hahaha geef die vuist zo een vuist terug op me scherm en dan ga ik eten halen !

EAT CLEAN , TRAIN HARD - MOTHER****ER _|_
 
Wat zijn je krachtstats uberhaupt?
 
Wat lul je? kben geen emo ; kheb oorbel diamandje ? problemen mee fzo? als je een emo ziet met zo'n haar laat het me ff weten ;) ! check ff die wallpaper me wallpaper ,, die liedjes zijn NL hiphop ,,, wat hebben tegenwoordig mensen tog ? ze zien iemand; direct emo emo ,,, achja back to topic !

die wallpaper helpt wel :p ben direct eten gaan halen hahaha geef die vuist zo een vuist terug op me scherm en dan ga ik eten halen !

EAT CLEAN , TRAIN HARD - MOTHER****ER _|_

:roflol: ik ken geen emo's met ANDER haar!!
 
[Link niet meer beschikbaar]

alee omdat je iemands haar zo belangrijk vind ! alee trek u dan maar, dit is een BB / Fitness forum
geen wie heeft de leukste haren forum ,,, ga nu on topic man
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
*SUPERDUDE ALERT*
 
HAHAAHHAHAH en maar ontkennen dat je superdude bent :roflol:
 
IK zit er serieus over na te denken om met deze sport te kappen :(
Ik kwam echt waanzinnig droef van de sportschool vandaag, na de laatste vetmeting, maar na bovenstaande mail ben ik weer wat minder droevig.

Dus ik probeer het nog één keer en als het me dan niet lukt ga ik pimpampetten.
Mijn vragen:
-hoe kom ik aan 260 gr. eiwit per dag als ik nu al moeite heb om 150 gr te eten EN IK HEB NU VAKANTIE DUS ALLE TIJD EN RUST VAN DE WERELD
-welke supplementen zijn raadzaam voor mij?
-hoeveel kh moet ik nemen per maaltijd?
-wat is mijn lichaamsbouw?
-wat moet ik volgende week, als ik op vakantie ga, doen qua eten?

Als jullie nog belangrijke zaken hebben, meld het dan aub, anders is het per 1 sept. afgelopen!

Heb jij een anorexia/eetstoornis verleden.. een tijd dat je erg weinig at? ver beneden je behoefte? of heb je altijd genoeg gegeten?
 
OP de middelbare school at ik 16 boterhammen per dag, dus zeker geen anorexia ofzo!
Heb alleen moeite om zoveel als jullie te eten , zeker bij het ontbijt. Het duurt zeker 1h voordat mijn maag is gewend aan voedsel.
En ja, ik train tot failure, ook anderen zeggen dit.
 
wtf is dat toch altijd met boterhammen, 16 boterhammen emt kipfilet ofzo is ook nog maar 2000kcal
 
Je voeding is redelijk mis,en je haalt je eiwitten alleen uit sups. Meer pasta,rijst,muesli,havermout,aardappelen,noten (veel kcals voor weinig eten) erin voor de carbs en meer melk,eieren,kwark,tonijn enz erin voor de eiwitten.

Verder zou ik veel zware compound oefeningen doen qua training om je kracht wat omhoog te halen.
 
5 kilo zwaarder, 20 kilo op de bank sterker, je ziet er voller uit, hoe kom je erbij dat je geen spiermasssa bij bent gekomen...

wie heeft dat en hoe voor je berekend ?
 
Back
Naar boven