Fitness Seller

een droevig verhaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

max77

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
82
Waardering
0
ha mensen,

ik train nu al anderhalf jaar. IK let goed op mijn voeding en verander regelmatig van trainingsschema.Ik merk dat ik voller ben en ook de spiegel zegt dat.
Maar ik heb 1 groot probleem;
in de 1.5 jaar tijd ben ik nog geen kilo aan spiermassa aangekomen en mijn gewicht is slechts 5 kg gestegen.
Voordat jullie beginnen over meer eten, dat doe ik echt en daar ligt het niet aan!
Volgens mijn fitness-instructeur kan testosteron hier de oorzaak van zijn, aangezien ik na zo lang trainen bijna geen progressie boek op machines of bij de gewichten.
Hoe verklaren jullie mijn gebrekkige voortgang?

Gegevens
-man
-30 jaar
-train elke spiergroep minstens 1 maal per week
-train 1.5 jaar
-begon op 74 kg en dat is nu 79 kg
-vet% altijd tussen 15%-20%
-ecto
-gebruik Wg van XXL en syntha-6
:(
 
Post eens je voedings en trainingschema.
 
Voedingschema

7h30 Wg XXl met syntha-6
10h30 3 a 4 boterhammen met rosbief, kaas, pindakaas, ...
12h30 idem
15h idem
18h30 pasta/rijst met zalm/tonijn/kip/biefstuk en groentes
22h syntha-6


PS Waarom kan ik geen ecto zijn met zo'n vet%?
PS2 Misschien is dit weinig, maar dan nog is het vreemd dat ik zo weinig aankom, want ik eet boven onderhoud
 
Trainingsschema
week 1-3-5
3 setjes van 8, 1 setje van 20-25
-borst en triceps
-rug en biceps
-schouders
-benen

week 2-4-6
4 setjes van 12
zelfde splitschema

Ik heb nl 7 weken vakantie en heb eigenlijk niets anders gedaan dan om de max. 3h eten EN DAN BEDOEL IK NIET FRIET MET MAYO
 
Een ecto heeft altijd een laag bf. Mensen die zeggen dat ze ecto zijn en een hoog bf hebben, zoeken imo gewoon een excuus nodig waarom ze niet groeien.

Je voedingsschema is niet zo geweldig. Heb je al eens uitgrekend hoeveel je nodig hebt?
 
Ik heb ong. 2500 kcal nodig en zit tegen de 3000 aan. Bovendien
-eet ik voldoende kh en 1.7 gr eiwit/ kg, wat voldoende voor mij is
-ligt het niet aan mijn voedingsschema
-ben ik op zeer weinig apparaten/gewichten vooruitgegaan (bv bankdrukken;
begin 40 kg setjes, nu 6o a 65 kg setjes van 4. WAAROM DIT LAATSTE? WAAROM BOEK IK GEEN PROGRESSIE, ONDANKS VOLGENS JULLIE EEN MINDER VOEDINGSSCHEMA?
 
Ik heb ong. 2500 kcal nodig en zit tegen de 3000 aan. Bovendien
-eet ik voldoende kh en 1.7 gr eiwit/ kg, wat voldoende voor mij is
-ligt het niet aan mijn voedingsschema
-ben ik op zeer weinig apparaten/gewichten vooruitgegaan (bv bankdrukken;
begin 40 kg setjes, nu 6o a 65 kg setjes van 4. WAAROM DIT LAATSTE? WAAROM BOEK IK GEEN PROGRESSIE, ONDANKS VOLGENS JULLIE EEN MINDER VOEDINGSSCHEMA?

Ik heb je onderhoud berekend: 2821,7 kcal met daarvan 260,7gr eiwit
 
Ik heb je onderhoud berekend: 2821,7 kcal met daarvan 260,7gr eiwit

IK zit er serieus over na te denken om met deze sport te kappen :(
Ik kwam echt waanzinnig droef van de sportschool vandaag, na de laatste vetmeting, maar na bovenstaande mail ben ik weer wat minder droevig.

Dus ik probeer het nog één keer en als het me dan niet lukt ga ik pimpampetten.
Mijn vragen:
-hoe kom ik aan 260 gr. eiwit per dag als ik nu al moeite heb om 150 gr te eten EN IK HEB NU VAKANTIE DUS ALLE TIJD EN RUST VAN DE WERELD
-welke supplementen zijn raadzaam voor mij?
-hoeveel kh moet ik nemen per maaltijd?
-wat is mijn lichaamsbouw?
-wat moet ik volgende week, als ik op vakantie ga, doen qua eten?

Als jullie nog belangrijke zaken hebben, meld het dan aub, anders is het per 1 sept. afgelopen!
 
Dan moet die dus meer vreten!
 
zoals altijd, meer en vooral beter eten ...succ6
 
IK zit er serieus over na te denken om met deze sport te kappen :(
Ik kwam echt waanzinnig droef van de sportschool vandaag, na de laatste vetmeting, maar na bovenstaande mail ben ik weer wat minder droevig.

Dus ik probeer het nog één keer en als het me dan niet lukt ga ik pimpampetten.
Mijn vragen:
-hoe kom ik aan 260 gr. eiwit per dag als ik nu al moeite heb om 150 gr te eten EN IK HEB NU VAKANTIE DUS ALLE TIJD EN RUST VAN DE WERELD
-welke supplementen zijn raadzaam voor mij?
-hoeveel kh moet ik nemen per maaltijd?
-wat is mijn lichaamsbouw?
-wat moet ik volgende week, als ik op vakantie ga, doen qua eten?

Als jullie nog belangrijke zaken hebben, meld het dan aub, anders is het per 1 sept. afgelopen!

sorry maar met zon instelling kun je beter gelijk pimpampetten. het komt door je instelling dat je geen progressie maakt. je moet er wel wat voor over hebben! zoek iemand die je kan begeleiden in de sportschool iemand met veel verstand. en je mag wel wat meer kracht zetten denk ik
 
Ga sqautten en eet veel vlees, kip, vis, havermout, aardappelen, rijst, kwark....
 
- Rippetoe Starting Strenght, geen homo oefeningen en duidelijk progressie tracken.
- Voedingsschema gaan narekenen en aanpassen naar behoefte.
- Iedere twee weken je kcals en lifts ietsjes verhogen tot je wel aankomt.
just my 2cts.

Iedereen kan zo gainen, wees maar niet bang.
 
ja...je hebt op dit moment een k*t instelling en gaat er zelf al van uit dat je genoeg eet. terwijl isnogood al uitrekend dat je gewoon onder onderhoud eet.

Waarom kunnen sommige mensen 10.000 kcal naar binnen werken en jij nog geen 150+ gr eiwit? omdat zij het leren eten. Als jij wilt groeien moet je leren eten net zoals een prof voetballer eerst moet leren voetballen. Je wordt niet geboren met de eet skills van een bodybuilder of de voetbal kwaliteiten van Ronaldo. Je moet jezelf ontwikkelen. En daar moet je tijd voor vrij maken. En een goede mind-set hebben. Dus als je nou eens kapt met dat gemiet en er eens serieus tegen aan gaat dan knal jij aankomend jaar kilo's spiermassa op je frame.
 
Mensen met een snelle stofwisseling gainen doorgaans niet lekker op mega hoeveelheden eiwitten. Ik heb verschillende van dit soort types op weg geholpen, ook in mijn vriendenkring. Je testlevels kun je laten testen. Even langs de huisarts en vragen om een bloedonderzoekje. Krijg je wel genoeg vet binnen?
 
ha mensen,

ik train nu al anderhalf jaar. IK let goed op mijn voeding en verander regelmatig van trainingsschema.Ik merk dat ik voller ben en ook de spiegel zegt dat.
Maar ik heb 1 groot probleem;
in de 1.5 jaar tijd ben ik nog geen kilo aan spiermassa aangekomen en mijn gewicht is slechts 5 kg gestegen.
Voordat jullie beginnen over meer eten, dat doe ik echt en daar ligt het niet aan!
Volgens mijn fitness-instructeur kan testosteron hier de oorzaak van zijn, aangezien ik na zo lang trainen bijna geen progressie boek op machines of bij de gewichten.
Hoe verklaren jullie mijn gebrekkige voortgang?

Gegevens
-man
-30 jaar
-train elke spiergroep minstens 1 maal per week
-train 1.5 jaar
-begon op 74 kg en dat is nu 79 kg
-vet% altijd tussen 15%-20%
-ecto
-gebruik Wg van XXL en syntha-6
:(
slechte training en slechte voeding. dat is de reden dat je niet gaint.

begin met rippetoe en stel een knap voedingsschema op of haal er 1 uit mijn topic "interesse in voedingsschema's?"

heeft niks met je test levels te maken, voeding en training.
 
en gebruik deze wallpaper:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

By me :D
 
Back
Naar boven