XXL Nutrition

Eén dumbbell... maximale workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

detek ik hoop dat jij ook meent dat je geen fake account hier hebt aangemaakt.
ik stel nu nog amper wat voor maar dat fysiek had ik al voor ik ging trainen...die fotooooo ...zo ziet een jonge knul er uit die normaal gezond eet en verder nix doet wat spier opbouwt
 
Someone plz remove the gay guy from my screen...:haar:
 
Beste Tommyboy,

Ik hoop echt dat je het meent. Mijn doel is meer zo'n lichaam:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Dan zo'n:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Red ik 't een dergelijk lichaam als het eerste plaatje? Ben al een jaartje bezig zonder gewichten/één dumbbell :).

Dat broekje doet het hem.. :roflol:
 
Beste Tommyboy,

Ik hoop echt dat je het meent. Mijn doel is meer zo'n lichaam:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Dan zo'n:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Red ik 't een dergelijk lichaam als het eerste plaatje? Ben al een jaartje bezig zonder gewichten/één dumbbell :).


must be kidding :eek: die eerste foto is bijna zeker uit een of ander blad voor gay teens???????
 
geef die 2de at dikkere ronde kogelschouders en is perfect bovenlijf. die eerste ..ja dan kun je beter je best doen om vooral nix te trainen en gewoon beetje gezonde salades met je moeder te eten
 
Haha wat een gay foto :roflol:

:gay:
 
Voor jou streefdoel heb je geen gewichten nodig. Gewoon een goed dieet.

Mss wel wat gewichten in je broek steken dat je niet wegwaait als er sterke wind is :O
 
Voor jou streefdoel heb je geen gewichten nodig. Gewoon een goed dieet.

Mss wel wat gewichten in je broek steken dat je niet wegwaait als er sterke wind is :O

Haha! Die foto lijkt inderdaad erg gay. Volgende keer iets langer zoeken naar een betere foto. Maar jullie snappen het idee hopelijk. Meer good-looking dan opgepompt.
 
Wat doe je dan op een bodybuild forum? Je komt op een bodybuild forum aan mensen vragen wat je moet doen om er niet als een bodybuilder uit te zien. :dunno::shrug:

www.superdudes.nl 4 u :sd:
 
Geef mij deze foto maar :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



foto 1 gaat nergens over:p
 
Haha! Die foto lijkt inderdaad erg gay. Volgende keer iets langer zoeken naar een betere foto. Maar jullie snappen het idee hopelijk. Meer good-looking dan opgepompt.
sorry detek je zal vast een hele goede kerel zijn maar dit zijn hele lelijke woorden.zoals die 2 de foto dat vindt 99% hier ongeveer het beeld van hoe je als man er uit hoort te zien. wij vinde dat GOODLOOKING hell yeahhhhh. jij draait de rollen om. maar waarom verdedig ik de boel hier..dit moet wel een fake profiel zijn anders zou je het wat subtieler proberen te brengen. je klinkt nu net als sommige ouders van jongens hier:eek:
 
Wat doe je dan op een bodybuild forum? Je komt op een bodybuild forum aan mensen vragen wat je moet doen om er niet als een bodybuilder uit te zien. :dunno::shrug:

www.superdudes.nl 4 u :sd:

vind ik ook . op de gym maak je het ook mee. jongens die veel komen vragen . je hebt al een twijfel maar geeft ze het voordeel van die twijfel en brengt ze een hoop bij zodat ze weer een stuk verder zouden komen. kort daarna gaan ze je vertellen dat ze eigenlijk niet breed willen worden. breed zijn is niet alles weet je wel (nl-marokaans stemmetje) als je kan vechten maakt het niet uit hoe breed je ben blablablalba. en dan ik godver heb ik daar al me kostbare tijd aan verdaan. kon beter gewoon bij de les blijven en op me traiing richten ipv zulke knuppels helpen
. ieder zijn ding..ieder zijn sport dus denk dat je beter een website van een lijnclub kan zoeken en daar vrienden maken
 
Haha, gayer than aids in a can:roflol:
 
Extra mogelijkheden: Turkish getup voor core strength, db front squat, one legged db deadlift, pullup/chinup met db tussen voeten

als ze maar de db zwaar genoeg zijn.. euh, 'is', dan kan je effe verder. Maar resultaten zullen dan heel snel stoppen. En dus, na 2/3 maand ben je niks meer met die db meer misschien.

Of als je het goedkoop wil doen, vul een sterke sport(achtige)tas en doe er kleine zandzakjes in. Dan doe je overhead press, zercher squat, ...

Maar toch voor een beetje deftig resultaat: stuff kopen (bank, halters, rack, extra gewichten...) of naar sportschool gaan.

En brr, wie wil er nu op een gay teen lijken :p unless you're already one of them
 
Je kunt proberen die ene dumbbell in je aarsje te stoppen en daarna weer hard uitschijten...
goed voor de rectus femormis ;)
 
Ik wou dat ik dit topic nooit begonnen was :). Mensen, ik weet dat het een foute foto is :D.

Ik wilde gewoon even aangeven dat mijn lijf er wel strak uit moeten komen te zien, maar niet per sé opgepompt. Ik hoop hier met een dumbbell/opdrukken/optrekken aan stang etc. verder mee te komen.

Bedankt mensen die serieus reageren.
 
maar hoe sta je er nu bij dan...als dat je doel is.
 
Back
Naar boven