Fitness Seller

Eén dumbbell... maximale workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Detek

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2008
Berichten
464
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
79kg
Beste leden,

Thuis heb ik maar één dumbbell tot mijn beschikking. Hier wil ik het maximale uithalen. Hoe kan ik dit het beste doen? Kunnen jullie misschien iets voor me samenstellen, zodat ik een maximale workout uit één dumbbell kan halen? Ik zou het ERG op prijs stellen :)!

Alvast bedankt.
 
euhm, koop in iedergeval nog een dumbbell erbij en een bench die ook incline kan (t best natuurlijk barbells powerrack blablabla) Of ga naar de sportschool!

:D
 
Het maximale wat je uit 1 dumbbell kan halen is heel weinig.
 
Beste leden,

Thuis heb ik maar één dumbbell tot mijn beschikking. Hier wil ik het maximale uithalen. Hoe kan ik dit het beste doen? Kunnen jullie misschien iets voor me samenstellen, zodat ik een maximale workout uit één dumbbell kan halen? Ik zou het ERG op prijs stellen :)!

Alvast bedankt.

ken dat, ben zo terug begonnen met trainen.. :o
voor je gekke toeren gaat doen en je nog blesseren..
zorg dat je asap 2e hebt en daarna een stevig bankje...
 
Biceps curlzz !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
pull overs
1 handed clean and press
steek hem in een rugzak en doe boxjumps
hou hem voor je borst en doe good mornings

Zijn nog wel wat oefeningen hoor. Maar een volledige workout ga je er toch niet
mee krijgen. Sparen voor een 2de dumbbell dus :p Of beter nog: een barbell ;)
 
Ga naar de sportschool.
 
Triceps extensions, one arm press, pomp met dumbbell op rug.

Eigelijk is dit topic het reageren niet waard. Als je echt wil bodybuilden kom je niet af met een dumbbell.
Je bent bij voorbaat kansloos als je bodybuilding niet serieus neemt . Jammer.
 
Ik wil er eigenlijk gewoon fit uitzien. Niet extreme bodybuilder, maar gewoon een leuk lichaam voor een jongeman.

Ik ben al een eindje op weg. Six-pack.. aardige borstspieren, zandloper figuur.. het kan dus prima met één dumbbell, buikspieroefeningen en push-ups.

De mensen die serieus reageren. Bedankt.

PS: Je kunt toch ook zien aan de video van 'ghetto work-out' dat je prima gespierd kunt worden zonder duur apparatuur?
 
je kan met 1 dumbbell je armen wel redelijk goed trainen
 
die mensen van ghetto workout zijn wel niet zo clean :P

Ik zou als een gek one arm snatchen en cleanen, en aardig figuur: yeah right, gewoon geen vet en dan zie je de kleine spiertjes liggen zeker? Dat telt niet als mooi figuur.
 
1 arm db rows
1 arm presses
db pullovers

leuke oefeningen als assistance maar hiervan alleen ga je niet groeien + je slaat je hele LB over
 
1 arm db rows
1 arm presses
db pullovers

leuke oefeningen als assistance maar hiervan alleen ga je niet groeien + je slaat je hele LB over

Voetbal. Ziet er prima uit :).
 
Ik wil er eigenlijk gewoon fit uitzien. Niet extreme bodybuilder, maar gewoon een leuk lichaam voor een jongeman.

Ik ben al een eindje op weg. Six-pack.. aardige borstspieren, zandloper figuur.. het kan dus prima met één dumbbell, buikspieroefeningen en push-ups.

De mensen die serieus reageren. Bedankt.

PS: Je kunt toch ook zien aan de video van 'ghetto work-out' dat je prima gespierd kunt worden zonder duur apparatuur?


lekker door gaan met 1 dumbbell dan :cool: je wilt toch gewoon mooi gespierd worden en niet zo overdreven als een bodybuilder. doet zo voort;)
 
voetbal :roflol:

Ga toch dammen man
 
lekker door gaan met 1 dumbbell dan :cool: je wilt toch gewoon mooi gespierd worden en niet zo overdreven als een bodybuilder. doet zo voort;)

Beste Tommyboy,

Ik hoop echt dat je het meent. Mijn doel is meer zo'n lichaam:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Dan zo'n:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Red ik 't een dergelijk lichaam als het eerste plaatje? Ben al een jaartje bezig zonder gewichten/één dumbbell :).
http://www.bigmusclesbuilding.com/image-files/anabolicsteroids-1.jpg
 
Back
Naar boven