Fitness Seller

Een ECHTE beginner :)

Bezoekers in dit topic

duzzz

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2002
Berichten
6
Waardering
0
Hallo,

Ik loop nu ongeveer 3 maanden in de sportschool.
Eerst ging ik eigenlijk voor de cardio (conditie verbeteren)

Maar vanaf 1 december met ik langzamerhand begonnen met krachttraining. Ik train 2 x in de week.


In het begin deed ik alleen gewichten die ik makkelijk kon doen, maar ik heb een aantal tips van een proffesionele body-builder gekregen:

- beter 3 x 6 maximaal (16 kg, dumbbells) dan 3 x 15 makkelijk (11 kg, dumbbells

-goede houding

-enz..


Nu ben ik helemaal enthousiast geworden en wil ik er helemaal voor gaan! Ik ben gezonder gaan eten en ga vanaf volgende week 3 x in de week trainen.


Ik ben ook wel benieuwd of ik er aanleg voor heb. Omdat ik zonder echt te trainen ook al een beetje gespierd ben, dat komt van mijn werk, vaak met zware dingen sjouwen.

Ik ben 20 en een half
1.83
77 kg

Dit zijn een aantal foto's van mezelf,

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]

Nu ben ik dus benieuwd,

heb ik er aanleg voor?

kan ik snel groeien?

nog voedsel tips?

andere tips?

Alvast bedankt!
 
Of je aanleg hebt? Dat zal de tijd leren. Je ziet er in ieder geval goed uit, zonder dat je echt 'serieus' getraind hebt. (niet kwaad bedoeld ;)) Dus nu goed trainen en vooral je voeding goed afstellen op je behoefte. Als je een voedingsschema wil, zoek dit board dan even af naar schema's, er staan er genoeg. En als je dan nog vragen hebt kan je het altijd vragen. Er zitten hier ervaren jongens die je altijd wel willen helpen.

Succes en dat je maar hard mag groeien!!
 
Je hebt zeker aanleg...
Welke probodybuilder ken je dan?
 
Toch netjes...mits goeie instelling en trainen... go for it!!!
 
je rits staat open..
 
snel ! flink bulken nu ! en hard trainen :)

succes
 
gewoon eten ,eten en nog eens eten !!
Niet 4 maar 12 sneetjes bruin weet je wel ?
En brinta 's ochtends.
Gewoon doorgaan met trainen, minimaal 3 keer per week !
Je ziet er goed uit, je hoeft je niet druk te maken om je vet want je bent al behoorlijk droog van jezelf, (ik ben ook zo'n geluksvogel !, ik kan gewoon vreten wat ik wil, vet word ik niet).
Inderdaad weinig reps met veel gewicht mits je er wel op let dat je de oefening nog strikt kan uitvoeren.
Doe de beweging ook altijd geconcentreerd en vooral rustig (ga niet lopen gooien met die gewichten), laat het gewicht langzaam zakken bij de teruggaande beweging en houd constante spanning op de spier.
Go for it !!!
 
Nog ff dit, Ik zou me in het begin vooral concentreren op de schouders want die mogen nog behoorlijk wat hebben ( vooral aan de achterkant ).
Dan komt er ook meteen een beetje meer vorm in je geheel !
 
Thanks allemaal voor de leuke reacties,
ik zal hier zeker vaker gaan kijken voor voedingtips schema's e.d.

Geoffke=>
Ik zeg pro-bodybuilder maar daarmee bedoel ik een bb die al 20 jaar bezig is, maar er nu 3 jaar tussen uit is geweest. Je weet wel hoe het gaat op een sportschool, neem ik aan. Je praat gewoon met anderen en je geeft elkaar tips enzo. Hij had het erover dat hij een aantal jaren geleden samen met grote namen trainde maar ik zal het hem eens vragen wat namen op te noemen want ik ben niet zo into-the-bodybuiliding (nog niet :D)

Vinny=>
Thnx, ik zal hem even dichtdoen :D


Sorry, ik ben een echte newbie.

Maar wat bedoelen jullie met droog zijn/ droog trainen?
Ik ken eigenlijk maar 2 definities van droog:

Droog in de vorm van: tegenhanger van nat
en droog in de vorm van een 'droge'grap.

Ben benieuwd...
 
'droog' betekent dat je bijna geen vet hebt.

zo veel mogelijk vet wegtrainen = zo droog mogelijk komen te staan
 
Originally posted by Olimantado
'droog' betekent dat je bijna geen vet hebt.

zo veel mogelijk vet wegtrainen = zo droog mogelijk komen te staan

:D Onder droog staan zie ik iets anders... en dat is wel minder :D
 
Originally posted by duzzz
Thanks allemaal voor de leuke reacties,
ik zal hier zeker vaker gaan kijken voor voedingtips schema's e.d.

Geoffke=>
Ik zeg pro-bodybuilder maar daarmee bedoel ik een bb die al 20 jaar bezig is, maar er nu 3 jaar tussen uit is geweest. Je weet wel hoe het gaat op een sportschool, neem ik aan. Je praat gewoon met anderen en je geeft elkaar tips enzo. Hij had het erover dat hij een aantal jaren geleden samen met grote namen trainde maar ik zal het hem eens vragen wat namen op te noemen want ik ben niet zo into-the-bodybuiliding (nog niet :D)

Vinny=>
Thnx, ik zal hem even dichtdoen :D


Sorry, ik ben een echte newbie.

Maar wat bedoelen jullie met droog zijn/ droog trainen?
Ik ken eigenlijk maar 2 definities van droog:

Droog in de vorm van: tegenhanger van nat
en droog in de vorm van een 'droge'grap.

Ben benieuwd...

Ik dacht het al, dat je geen pro kende.
 
Ziet d'r uit als een hele goede basis. Go for it! :D
 
Volgens mij heb jij geen slechte genen. Goed resultaat om nog maar net bezig te zijn
 
Ik vind vooral dat haar mooi.
 
Meeste beginners die ik ken zijn toch minder gespierd. Met de juiste instelling kom je erwel
 
Back
Naar boven