Fitness Seller

Een enorm verwarde geest...

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Ik weet niet of jullie er al aan gedacht hebben. MAar euh... Ik weet niet hoe te beginnen maar laat me starten met een klein verhaaltje waar we ons allen wel in herkennen..

1) De leekfase: Je eerste fitnessstappjes.. Je hebt geen schema, geen logboek en je traint elke dag diezelfde spieren.. Je bent dus een leek..

2) De amateurfase: JE bent al heel wat wijzer geworden.. Je volgt een keurig uitgedoktert schema, je hebt een logboekje.. En je weet dat je veel moet trainen, je spieren apart trainen, alles bij elkaar, je hebt veel bijgeleerd..

3) De professional amateurfase: Je hoort plots na jarenlang trainen dat het beste schema, geen schema is.. Je moet af en toe alles door elkaar smijten; oefeningen, trainingswijze.. Je leert HST kennen, over andere dag terug alle spieren op 1 dag trainen. Je denkt bij jezelf: "Dus nu doe ik terug wat ik als leek deed"

Vervolgens...

4) Verwarde bodybuilderfase: Je bent compleet in de war..???


Herkent iemand dit??
 
Originally posted by Spike
nope, helemaal niet... sry

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
wel een beetje dat HST is zowat precies hetzelfde als wat ik als leek deed alleen deed ik die gewichtverhogingen niet zo :)
 
De leekfase, meestal als je begint krijg je toch juist een schema die je keurig afwerkt van de sportschool?


Ik heb nu wel dat ik door de bomen het bos niet meer zie hoe en wat nu het beste is omdat er zoveel uit te proberen valt.
 
Originally posted by iKsZ
De leekfase, meestal als je begint krijg je toch juist een schema die je keurig afwerkt van de sportschool?

HAhaha.. Jij kent onze sportschool nog niet.. HEt enige wat je daar vriendelijk kan krijgen is de rekening..
:D

Doet me r aan denken.. De eigenaars vind ik best wel freaky.. Ze organiseerden laatst Yoga leseen voor de rijke Nederlandse klasse.. 60.000 Bfr of +- 1500 Euro +- 3000Gulden voor een 10 delige sessie, speciale spirituele yogatoestanden..

Je kreeg wel waar voor je geld.. De sessies bevonden zich thuis bij de eigenaars zelf, er kwam een meester yoga afghanistan man met de tulband, EN het aller belangrijkste was.. Dat je na die 10 sessies zelf meester werd in die speciale yogatoestand..
Je kreeg dan een brevette en je was ook nog spiritueel gezuiverd..

:D
 
Tering voor 3000 piek mag je ook wel spiritueel gezuiverd worden voor 10 lesjes.
 
+ wat afgaanse babes!



Bij is het meer zo.

Maand 1:
Week 1 & 2 = Muaha ik heb zo 1m biceps en flinke tieten.
Week 3 & 4 = uh..Dit werkt niet ff op internet kijken.

Maand 2:
Week 1 & 2 = Ok ik heb een trainings schema ( zonder benen ).
Week 3 & 4 = Hmmm werkt nog steeds niet, weer is ff op internet kijken.

Maand 3:
Week 1 = Begonnen aan een voedings schema 2500 Kcal
Week 2 = Nieuwe voedings schema 3000 Kcal
Week 3 = Nieuwe voedings schema 3500 Kcal ( hier besloot ik dat mijn eerste jaar echt begon, 10 maart 73 kilo.)
Week 4 = Betere trainings schema

Maand 4:
Week 1/2/3/4 = Goed getraint.

Resultaat: 1 januari was ik 69 kilo, 10 maart was ik 73 kilo, 5 mei schommel ik rond de 81-82 kilo.
 
Originally posted by Vinny
+ wat afgaanse babes!



Bij is het meer zo.

Maand 1:
Week 1 & 2 = Muaha ik heb zo 1m biceps en flinke tieten.
Week 3 & 4 = uh..Dit werkt niet ff op internet kijken.

Maand 2:
Week 1 & 2 = Ok ik heb een trainings schema ( zonder benen ).
Week 3 & 4 = Hmmm werkt nog steeds niet, weer is ff op internet kijken.

Maand 3:
Week 1 = Begonnen aan een voedings schema 2500 Kcal
Week 2 = Nieuwe voedings schema 3000 Kcal
Week 3 = Nieuwe voedings schema 3500 Kcal ( hier besloot ik dat mijn eerste jaar echt begon, 10 maart 73 kilo.)
Week 4 = Betere trainings schema

Maand 4:
Week 1/2/3/4 = Goed getraint.

Resultaat: 1 januari was ik 69 kilo, 10 maart was ik 73 kilo, 5 mei schommel ik rond de 81-82 kilo.

??? BEn jij die Vinny die zowat om de havermout klop kreeg?
10Kg in 5 maand, van 69 naar 82? Dan klop je die nosems toch naar de 7de hemel?
 
yup...denk dat mijn genen wel ok zijn..( eet geen haver meer bah :P )
 
en ik volg mijn sig natuurlijk, hoe wil je anders groeien ;)
 
Originally posted by Vinny
en ik volg mijn sig natuurlijk, hoe wil je anders groeien ;)

Ik heb ook de goede genen, denkk :rolleyes:

Ben al 5.5kg aangekomen in 2 maanden van 68 naar 73.5, maar euh, nu lijkt het wat stil te vallen.. Ik bol uit lijkt me.. MAar ik zit denkk rond de 1800, 2000 calorieen.. Ik zal ze es moeten opvoeren naar de 2500, 3000, dan kunnen er nog 5 bij

;) Hopelijk
 
Ik hoop maar dat ik tegen de 90 kilo aanzit rond 10 maart 2004 :D
bf is wel 16% tho
 
Originally posted by Vinny
Ik hoop maar dat ik tegen de 90 kilo aanzit rond 10 maart 2004 :D
bf is wel 16% tho

Ah.. Mijn bf weet ik niet, we hebben geen vet%meter in de gym..
Maar ik denk dat het schommelt rond de 8%, mits ik er soms afgetraint uitzie.. Het enigste klote dat ik aan mn genen heb is het "turkeynecksyndrome"

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Het minste vet dat ik aankom, verplaatst zich naar mn nek :(
 
ik heb een dubbele kin :(
 
Originally posted by Vinny
ik heb een dubbele kin :(

Ik ook een ietsie bietsie beetje.. Maar aanleg voor een grotere heb ik ook hoor.. Als ik 12 of 13% zou hebben dan heb ik er een driedubbele denk ik..

:(
 
Back
Naar boven